Oorspronkelijk geplaatst door McClane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nummerplaat vooraan
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenYep en het is zelfs zo dat wanneer achteraan de plaat links hangt zou deze vooraan ook links moeten geplaats worden. En spijtig voor de Alfa-rijders maar eigenlijk moet jullie plaat vooraan in het midden worden gehangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDus als iemand in een put springt doe jij dat ook?
Ik heb een gewone plaat vooraan, en er is zelfs een ruimte daarvoor.
Een oude wagen hoort met een "krakkemikkig" geplaatse nummerplaat. Dat is nostalgie. Dus laat het maar zo, dan kan er geen zever van komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHet zal wel aan mijn kater liggen , maar ik snap niet wat je hier mee wilt bewijzen .
miauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmisschien zichzelf, maar het lukt niet zo goed.
miauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHet zal wel aan mijn kater liggen , maar ik snap niet wat je hier mee wilt bewijzen .
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmisschien zichzelf, maar het lukt niet zo goed.
miauw.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenNiet veel, enkel dat jij onreglementair rondrijdt.
Dag Frankie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenklik
geen woord over zowel voor- als achteraan aan dezelfde zijde te plaatsen nummerplaten. hoe graag McClane ook alle Alfa-rijders zou verbaliseren, hij heeft geen poot om op te staan.Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmag een mod eigenlijk verkeerde informatie verspreiden?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenik hou mij met zulke onzin niet bezig. Het zijn de verkeersfreaks die zich daar mee bezig houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't blijft verkeerde informatie. en er zijn er hier misschien die jou op je woord geloven omdat je enerzijds werkzaam bent bij de politie, en anderzijds mod bent.
Ik zal daarvan is nazicht doen in de cursus van zeven jaar geleden of ik iets terug vind van wat die collega toen heeft gedoceerd. Van dat toen ook al maar een raar artikeltje. Kan wel even duren want moet op zolder gaan bladeren tussen de cursussen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenJe hebt gelijk.
Ik zal daarvan is nazicht doen in de cursus van zeven jaar geleden of ik iets terug vind van wat die collega toen heeft gedoceerd. Van dat toen ook al maar een raar artikeltje. Kan wel even duren want moet op zolder gaan bladeren tussen de cursussen.
in elk geval heeft de wetgever voor trekhaak- en andere alfa-mensen een mogelijkheid gelaten om een plaat links te hangen, zonder te verplichten 't met allebei te doen.
edtih: heb jij zo veel rommel op je zolder liggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenin elk geval heeft de wetgever voor trekhaak- en andere alfa-mensen een mogelijkheid gelaten om een plaat links te hangen, zonder te verplichten 't met allebei te doen.
of lees ik mis ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals ik het juist interpreteer mag links alleen als de contructeur daarvoor de plaats voorziet
of lees ik mis ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals ik het juist interpreteer mag links alleen als de contructeur daarvoor de plaats voorziet
of lees ik mis ?
Comment
Comment