Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe flitspalen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe flitspalen!

Dit kreeg ik zojuist in m'n mail... Als dit echt is dan wordt het wel moeilijk te ontwijken vrees ik...

Last edited by nls; 14/11/2006, 17:30.
    nls2000

rode kruisjes langs de baan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      rode kruisjes langs de baan?
      Ik zie nu ook alleen rode kruisjes en heb de mail al gewist

Ik ga proberen ze terug te vinden. De flitsers zaten verstopt in een vangrail...
      nls2000

Comment

... in Nederland dus nog niet bij ons

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
          Dat zijn ze! Thx!
          nls2000

Comment

Klote zeg. Gaan ze die dingen ook al beginnen verbergen in vangrails

Ze zouden beter eerst eens kijken voor een deftige herziening van de toegelaten maximumsnelheden.
            Of snelheden die afhangen van de weersomstandigheden etc...

Ze zouden ook beter wat meer alcoholcontroles doen. Maar neen, dat is te lastig voor hetgene het maar opbrengt.

Conclusie, dit heeft niks meer met veiligheid te maken. Het is gewoon één groot geldzakkenspel geworden. En het zal er in de toekomst denk ik niet op verbeteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
              Klote zeg. Gaan ze die dingen ook al beginnen verbergen in vangrails
              Voor zover ik weet is dat nog niet in België, hé.

Comment

Voor zover ik weet is dat nog niet in België, hé.
                Kan best zijn, maar het is toch een negatieve trend me dunkt. Die flitsers verstoppen in alles en nog wat.
                En het is denk ik enkel een kwestie van maanden vooraleer ze hier in ons land hetzelfde gaan doen.

Comment

Kan best zijn, maar het is toch een negatieve trend me dunkt.
                  Als je je aan de wettelijke snelheden houdt, moet je daar toch geen schrik voor hebben?

Comment

Als je je aan de wettelijke snelheden houdt, moet je daar toch geen schrik voor hebben?
                    Net daarom... de wettelijke snelheden zijn slecht gekozen.

Je zou verdomme nog een ongeluk voorhebben door constant naar uw instrumentenbord te zitten gapen om toch maar een beetje vooruit te gaan zonder illegaal bezig te zijn.

Comment

Je zou verdomme nog een ongeluk voorhebben door constant naar uw instrumentenbord te zitten gapen om toch maar een beetje vooruit te gaan zonder illegaal bezig te zijn.

Moet jij naar u teller kijken om 120 aan te houden

Stand gaspedaal/motorgeluid is niet genoeg?

Comment

Met een zeer direct gaspedaal is dat niet altijd even simpel, zeker niet als je een hoge zool hebt.

Ik vind het belachelijk!
                        Vanmorgen viel hier een boete in de bus, €50 omdat ik 83 reed waar ik 70 mocht. Ik klaag daar niet over, valt nog mee. Maar op diezelfde baan mocht je tot vorig jaar nog 90. Wat denk ik dan? Geldklopperij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                          Met een zeer direct gaspedaal is dat niet altijd even simpel, zeker niet als je een hoge zool hebt.

Ik vind het belachelijk!
                          Vanmorgen viel hier een boete in de bus, €50 omdat ik 83 reed waar ik 70 mocht. Ik klaag daar niet over, valt nog mee. Maar op diezelfde baan mocht je tot vorig jaar nog 90. Wat denk ik dan? Geldklopperij!
                          Inderdaad ja, zo ken ik verschillende wegen waar ze de laatste twee jaar de maximum snelheid van 90 naar 70 verlaagd hebben. En dan halen ze het argument veiligheid boven, terwijl dat er helemaal niks mee te maken heeft!
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

En wat zal dit weer tot gevolg hebben, nu zit iedereen al op te letten dat er nergens een paal staat. Dan gaat iedereen letten op zo'n onopvallend ding---> extra gevaar...
                            nls2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                              Dan gaat iedereen letten op zo'n onopvallend ding---> extra gevaar...
                              zeker niet iedereen want ik bvb hoef er niet op te letten, gewoon omdat ik de snelheid respecteer en vol achter haast elke beperking sta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                zeker niet iedereen want ik bvb hoef er niet op te letten, gewoon omdat ik de snelheid respecteer en vol achter haast elke beperking sta
                                Voilà.

Comment

Ach, als je zo'n roadpilot koopt heb je helemaal niets te vrezen. Het zijn immers eveneens vaste systemen.

Ik vind dit topic eigenlijk best wel geinig. Je kan zo aan de reacties aflezen van welke generatie elke persoon is.

Comment

die zijn enkele dagen geleden ook al gepost door McClane ergens bij "verkeer en wetgeving".

diezelfde dag las ik in de krant dat deze camera's nooit in belgië zullen komen. ze bevinden zich langs de oostenrijkse autosnelwegen. deze foto's zijn genomen en via doorstuurmails worden ze over gans europa verspreid. maar ze zullen hoogst waarschijnlijk (da beweerde de officiële bron in de krant) niet overkomen.

wel krijgt de belgische politie twee nieuwe speeltjes, waaronder een speciale bril waarmee de snelheid van een aan een politievoertuig toekomend voertuig kan gemeten worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Ik vind het belachelijk!
                                      wie blijft er in de boosheid te snel rijden.
                                      Als jij na de maximum snelheidswijziging op een te hoge snelheid rijdt dan heb je dit enkel aan jezelf te denken.

ALLE argumentatie van geldklopperij van boetes is BULLSHIT.
                                      Geldklopperij is geld uit je zakkes slaan zonder je dit kan ontwijken. Boetes zijn allemaal gerelateerd aan uw EIGEN gedrag.

geen geldklopperij maar slim inspelen op mongoolheid van bestuurders

Comment

Working...
                                      X