Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• JeVeE
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
    abbo voor de zoveelste keer vernieuwd,dus happy met werking van t systeem, maar nu ineens van 3 naar geen enkele ster meer.
    heb ik tijdje geleden ook al gemeld maar nougatbollen response...

Leave a comment:

• Dino737
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
    My point.
    Als ze daar dus al input voor gaan geven met als gevolg hevige rempartijen op de autosnelweg stel ik me vragen bij de effectiviteit van het systeem.
    (voor alle duidelijkheid, ik betwijfel het niet, ik stel er me alleen vragen bij).
    Als ik uw verhaal goed begrijp "denk je" dat er een Coyote melding was. Ik denk dat al die mensen remde omdat ze een combi zagen en niet omdat het Coyote gebruikers waren.
    Ik ga ervan uit dat de meeste Coyote gebruikers die combi niet melden omdat ik hoop dat de Coyote gebruikers wel weten hoe een normale flitswagen eruit ziet.

Leave a comment:

• ivob2
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
    Hebben er al veel mensen politiecombi's of voertuigen in politiekleuren weten te staan flitsen?
    Ik heb alleen nog maar anonieme wagens weten te flitsen.
    My point.
    Als ze daar dus al input voor gaan geven met als gevolg hevige rempartijen op de autosnelweg stel ik me vragen bij de effectiviteit van het systeem.
    (voor alle duidelijkheid, ik betwijfel het niet, ik stel er me alleen vragen bij).

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
    abbo voor de zoveelste keer vernieuwd,dus happy met werking van t systeem, maar nu ineens van 3 naar geen enkele ster meer.
    Idem hier.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• stekki
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    Ik heb liever dat iemand een keer teveel een melding doet dan te weinig.
    Inderdaad, ik ook...

Leave a comment:

• Dino737
    replied
    Tot mijn passagier plots voor mij wees en grijnsde "Coyote". Ik dacht nog even dat hij doelde op overstekend wild op
    de weg maar het bleek dat hij het had over een politiecombi die al geruime tijd , eveneens op de brug, voor ons stil op de pechstrook stond.
    Blijkbaar had iemand op de autosnelweg onder ons dit ook gezien en verkeerdelijk voor een snelheidscontrole gehouden?
    Hebben er al veel mensen politiecombi's of voertuigen in politiekleuren weten te staan flitsen?
    Ik heb alleen nog maar anonieme wagens weten te flitsen.

Coyote zal idd nooit 100% sluitend systeem zijn. Persoonlijk zie ik de flitsautos vrij snel staan op de snelweg maar op de secundaire wegen is het dikwijls toch moeilijk om ze te zien in uw rijrichting. Meestal zijn die dan wel zeer zichtbaar voor de mensen die uit de tegenovergestelde richting komen. Het leuke aan de Coyote is dat de gebruikers die flitser dan ook kunnen melden voor de tegenovergestelde richting.

Een valse melding gaat er ook snel uit doordat de volgende gebruikers die voorbijkomen zullen melden dat er niets staat.
    Het systeem met de sterren is ook vrij goed omdat je dan toch een idee hebt wat voor mensen er voor u rijden. Als je bvb op de E40 rijdt met een hoog aantal 3 * voor u zit je meestal wel safe.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik heb liever dat iemand een keer teveel een melding doet dan te weinig.

Leave a comment:

• ivob2
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
    dan de vaak honderden Coyote gebruikers voor je wel..
    Na mij bedoel je zeker
    Als ik die voor mij hun remmen zie oplichten weet ik het wel (of toch weer niet, zie voorgaande ).
    (persoonlijk kijk ik ook niet om de 5 sec op de km-teller hoor, die staat gewoon ingesteld op 136 km/uur en dat piept hij en dan weet ik ook hoe laat het weer is voor het
    overige gaat de CC op).
    En wat de gemoedsrust betreft voor een jaarabonnement kan ik al bijna 3 keer een boete oplopen, dus dat zit wel snor (er van uitgaand dat iemand met een abo wel
    alle controles 100% kan omzeilen).
    Maar iedereen natuurlijk zijn gedacht.
    Overigens dacht ik dat je bij een Coyote juist wel constant uit je doppen moest kijken. Hoe kan je anders de flitsers opmerken en een signaal induwen?
    Als iedereen op een ander betrouwt werkt dat systeem toch juist helemaal niet?
    Last edited by ivob2; 24/02/2013, 15:08.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Het gaat nooit 100% waterdicht zijn, langs de andere kant hoeft het je maar 1x per jaar van een boete te houden om zijn geld op te brengen.
    Ook 'false positives' ga je niet volledig kunnen wegwerken. In dit geval beter even op de rem dan een dikke boete in je bus denk ik dan.
    Verder is het net de bedoeling dat je zonder om de 5 seconden op je kmteller te kijken kan rijden. Je betaalt dus voor wat gemoedsrust op de weg, iets wat je niet hebt door constant "uit je doppen te kijken".
    Daarnaast is de kans veel groter dan jij een controle niet opmerkt, dan de vaak honderden Coyote gebruikers voor je wel..

Leave a comment:

• ivob2
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DDke
    Er zitten wel degelijk grapjassen tussen. En die worden eruit gefilterd, zonder dat ze het weten
    Ben je daar zeker van?
    Ik vroeg me het alleen af omdat ik vorige week aan de hand van een praktijk voorbeeld mij die vraag stelde.
    Toevallig stond ik vorige week boven op een brug boven de E40 stil op de parkeerstrook om wat SMS verkeer te regelen.
    Het viel me daarbij op dat onder mij, in de richting van mij wegrijdende, (de andere richting kon ik uiteraard niet zien) plotseling (vooral op de rechter- en middenstrook)
    ongeveer 1:10 auto's hevig in de remmen ging (het was al donker viel dus direct op).
    En dat 'fenomeen' bleef zeker een kwartier duren. Tot mijn passagier plots voor mij wees en grijnsde "Coyote". Ik dacht nog even dat hij doelde op overstekend wild op
    de weg maar het bleek dat hij het had over een politiecombi die al geruime tijd , eveneens op de brug, voor ons stil op de pechstrook stond.
    Blijkbaar had iemand op de autosnelweg onder ons dit ook gezien en verkeerdelijk voor een snelheidscontrole gehouden?
    Met de gekende (nutteloze) gevolgen.
    Daarbij maakte ik mij de bedenking dat, in combinatie met de 'foutjes' hierboven aangehaald door gebruikers en wat ik gezien heb (loze remmanoeuvres)
    en als dat systeem geactiveerd wordt voor ieder stilstaande politievoertuig dat opgemerkt wordt en een deel waarschijnlijk al geflitst wordt door
    anonieme flitswagens voor het systeem voor derden geactiveerd wordt het toch een redelijk duur systeem is voor iets wat niet waterdicht is.
    Kan je door gewoon uit je doppen te kijken (wat je op de weg sowieso altijd moet doen) niet minstens evenveel boetes voorkomen en de abbo prijs van het systeem?

Leave a comment:

• Cash
    replied
    Idd, de praktijk geeft toch aan dat het een betrouwbaar systeem is.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wat betreft die meldingen voor mobiele flitsers. Ik heb nooit begrepen hoe je daar nu op kan vertrouwen?
    Als ik het goed begrijp krijgen gebruikers een melding van een flitser als een andere gebruiker op een
    bepaalde plaatse op een 'knopje' duwt?
    Hoe kan je nu zeker weten dat de initiële melder geen grapjas is?
    Of beter hoe kan een 'melder' die het goed bedoelt een gewone geparkeerde politiecombi (al rijdend) onderscheiden van
    een flitsauto?
    Zo krijg je toch loze meldingen? (en wat is dan het nut van het hele betalende systeem?).
    denk niet dat er onder de gebruikers grapjassen tussen zitten, indien fake of per ongeluk verkeerd geduwd wordt dit later door andere al afgedrukt als niet aanwezig
    kost teveel om grappen uit te halen

Leave a comment:

• ivob2
    replied
    Wat betreft die meldingen voor mobiele flitsers. Ik heb nooit begrepen hoe je daar nu op kan vertrouwen?
    Als ik het goed begrijp krijgen gebruikers een melding van een flitser als een andere gebruiker op een
    bepaalde plaatse op een 'knopje' duwt?
    Hoe kan je nu zeker weten dat de initiële melder geen grapjas is?
    Of beter hoe kan een 'melder' die het goed bedoelt een gewone geparkeerde politiecombi (al rijdend) onderscheiden van
    een flitsauto?
    Zo krijg je toch loze meldingen? (en wat is dan het nut van het hele betalende systeem?).

Leave a comment:

• JeVeE
    Guest replied
    begin stilaan de indruk te krijgen dat ze het succes niet aankunnen
    ben gebruiker van het eerste uur maar merk dat alles erop achteruit begint te gaan, behalve de meldingen.

Leave a comment:

• M3 E46 SMGII
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
    waar ik mij het meest aan erger is dat op de plaatsen waar de snelheidslimiet is veranderd van 90 naar 70 bv, dit reeds tientallen keren bevestigd via coyote deze niet worden aangepast, iemand oplossing , en niet weer marjan, dat meiske heeft al andere problemen genoeg
    Of plaatsen waar de snelheidslimiet nooit 90km/h is geweest, maar die ze na meerdere malen aandringen niet willen aanpassen naar de actuele snelheid...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik kan sedert een paar dagen niet meer op de "Instellingen" pagina van mijn Coyote. Het abonement is al bijna een jaar verlopen. Zou het kunnen dat de sim-kaart gedeactiveerd is? Zou ik het abonement alsnog kunnen verlengen?

Bij de support krijg ik ook geen gehoor ...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    waar ik mij het meest aan erger is dat op de plaatsen waar de snelheidslimiet is veranderd van 90 naar 70 bv, dit reeds tientallen keren bevestigd via coyote deze niet worden aangepast, iemand oplossing , en niet weer marjan, dat meiske heeft al andere problemen genoeg

Leave a comment:

• Jan
    replied
    Heb sinds vandaag ook een Mini plus aangeschaft. Wanneer ik een poging doe om hem te registreren op de site kom ik gewoon terug op het beginscherm (met de foto's van alle toestellen). Coyote vind ook geen enkele sat... Ook niet wanneer ik hem bij zijruit, opendak, of zelfs eens buiten op de auto leg...
    Nog mensen voorgehad?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    'k Heb alleen maar die info@ en support@ , daar wordt dus helemaal niet op geantwoord.
    Dat lijkt me een ander probleem

Leave a comment:

Working...
X