Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Blijft de multanova en zeker de gatso niet steken op een maximum van 3 rijstroken?
    ASW vanuit de rechter- of middenberm tot 3 rijstroken, een N-weg met 2x2 rijvakken vanuit de rechterberm is geen probleem. Hoe breed is de middenberm daar ? Als dat pakweg 5m is, zal dat ook maar in 2 richtingen zijn, maar middenberm genre witte doorlopende lijn is geen probleem om 4 rijvakken te doen. Het wordt niet frequent gebezigd, want 2x2 is véél meer kans tot verwerpen van de foto indien er meerdere voertuigen op staan. De mens achter de machine op de bureau verwerpt de foto, niet de radar, die maakt de foto anyway.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
      ASW vanuit de rechter- of middenberm tot 3 rijstroken, een N-weg met 2x2 rijvakken vanuit de rechterberm is geen probleem. Hoe breed is de middenberm daar ? Als dat pakweg 5m is, zal dat ook maar in 2 richtingen zijn, maar middenberm genre witte doorlopende lijn is geen probleem om 4 rijvakken te doen. Het wordt niet frequent gebezigd, want 2x2 is véél meer kans tot verwerpen van de foto indien er meerdere voertuigen op staan. De mens achter de machine op de bureau verwerpt de foto, niet de radar, die maakt de foto anyway.
      Waarom word er feitelijk 'snachts nietmeer geflitst? Zou nogthans op de E40 Kust <>Brussel veel kunnen opbrengen met die laagvliegers uit de GB.....
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Waarom word er feitelijk 'snachts nietmeer geflitst? Zou nogthans op de E40 Kust <>Brussel veel kunnen opbrengen met die laagvliegers uit de GB.....
        Omdat ze voor die mannen veel meer moeite moeten doen: stoppen en laten betalen.
        2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
          Klopt...

Ondertussen heeft een vriend die flik is de nodige telefoontjes gedaan en zou er normaal geen gestaan hebben.

Bovendien zijn de 2 flitsers van Zone Kouter nog tot eind volgende week in verlof en staan die dingen dus compleet stil
          Kheb t gevoel dat er zo wel nog enkele zijn. Mijn Coyote ligt volledig stil de afgelopen maand.

Comment

Ik durf mjin hand daar niet voor in het vuur steken, regelmatig lees je verhalen dat men bv. na 01u s'nachts, of ergens tussen 04-05 nog ergens iets staat bij te verdienen. Waarschijnlijk valt dit helemaal toe te schrijven op het personeelsgebrek en de onmogelijkheid om nog veel overuren te draaien. Voor nationale's actie's zoals BOB-campagne's komt er veel volk uit de Nationale Reserve meedraaien, maar zo'n ploeg struikrovers op de E40 zijn meestal de mensen die de Wegpolitie daar ter plaatse ook bemannen. Als die s'nachts werken, zijn die mensen niet beschikbaar in de week terwijl het al zo druk is.

Comment

• GVD!

Ik rij net naar m'n kot in Gent, ben ocharme de rooigemlaan opgedraaid en hoor op de radio dat ze staan te flitsen op de drongensesteenweg

Iemand met enig idee in welke richting ze stonden?

Heb geen idee hoe snel ik reed maar naar alle waarschijnlijkheid wel té snel

*fingers crossed*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                GVD!

Ik rij net naar m'n kot in Gent, ben ocharme de rooigemlaan opgedraaid en hoor op de radio dat ze staan te flitsen op de drongensesteenweg

*fingers crossed*
                Drongensesteenweg heb je aan beide kanten van de Rooiegemlaan (1 van en naar centrum Gent waar 50 geldt, en 1 aan de kant van de Colruyt waar 50 en wat verder 70 de limiet is). Aan welke kant reed je? Ik gok dat ze op zo'n stuk gestaan hebben waar 70 de limiet is. (en die 70 was vroeger 90 btw )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                  Drongensesteenweg heb je aan beide kanten van de Rooiegemlaan (1 van en naar centrum Gent waar 50 geldt, en 1 aan de kant van de Colruyt waar 50 en wat verder 70 de limiet is). Aan welke kant reed je? Ik gok dat ze op zo'n stuk gestaan hebben waar 70 de limiet is. (en die 70 was vroeger 90 btw )
                  Ik kwam van Drongen, richting Colruyt dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                    GVD!

*fingers crossed*
                    Je gaat het niet graag horen maar ze staan daar zowat altijd richting Gent, ter hoogte van die "Schaapstal" daar. Ben daar ooit ook al eens geflitst en sindsdien let ik daar goed op altijd

Kleine tip trouwens, als je toch vanuit Drongen naar de uniefbuurt wil rijden, gewoon afslaan op de Drongensesteenweg aan de Watersportbaan en zo langs de Noorderlaan-Watersportlaan naar de ring rijden, dan kom je er weer op ter hoogte van de faculteit psychologie. Geen 2 keer verkeerslichten aan de Colruyt zo en minder kans om geflitst te worden ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
                      Je gaat het niet graag horen maar ze staan daar zowat altijd richting Gent, ter hoogte van die "Schaapstal" daar. Ben daar ooit ook al eens geflitst en sindsdien let ik daar goed op altijd

Kleine tip trouwens, als je toch vanuit Drongen naar de uniefbuurt wil rijden, gewoon afslaan op de Drongensesteenweg aan de Watersportbaan en zo langs de Noorderlaan-Watersportlaan naar de ring rijden, dan kom je er weer op ter hoogte van de faculteit psychologie. Geen 2 keer verkeerslichten aan de Colruyt zo en minder kans om geflitst te worden ook
                      I know

Macht der gewoonte...

Blijven hopen Ik kijk daar nochtans altijd redelijk goed uit mijn doppen en meen niks abnormaals gezien te hebben maar inderdaad, het houdt weinig steek om op een zondagnamiddag/avond in de richting uit Gent te staan flitsen

Enfin, we zien wel, hopelijk reed ik er niet sneller dan 100!

Comment

• Ze staan daar inderdaad regelmatig eens. (ook richting Drongen)
                        Gelukkig ben ik al tot 2 maal toe verwittigd door plots oplichtende remlichtjes van bestuurders voor mij.

Ik probeer al de hele dag om de historiek van flitsmeldingen op flitsservice.be op te vragen om te weten in welke richting ze stonden (het kan je misschien geruststellen bt., of misschien ook niet ) maar blijkbaar is dat gedeelte van de website down.
                        In ieder geval is er weinig meer aan te doen, enkel maar hopen he.

Comment

• aan kilometerpaal 8,5 ieper-kortrijk is er een brug waar ik al eens geflitst ben geweest. vandaag stonden er een donkere Volkswagen met iets raar in zijn rooster vooraan. even later zag ik in mijn spiegel een flits uit de berm komen, het waren dus de smurfen
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• iemand die weet of ze flitsen aan de werken op de E17 waregem kruishoutem deinze?

Comment

Omdat Belgie naar geen enkel land flitsboetes doorstuurt, behalve naar haar eigen burgers.

Tof he .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                iemand die weet of ze flitsen aan de werken op de E17 waregem kruishoutem deinze?
                                Ongeveer elke dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                  Ongeveer elke dag.
                                  Ik passeer daar elke dag maar heb nog niets zien flitsen, er rijdt daar niemand 70, eerder 90

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Omdat Belgie naar geen enkel land flitsboetes doorstuurt, behalve naar haar eigen burgers.

Tof he .....
                                    Dat dacht ik toch ook.... niet dat dit zoveel uitmaakt voor mij want hou mij toch aan de beperkingen maar voor de "risicochauffeurs" hier zou dit geen argument zijn om je boete dan te betwisten? Vraag blijft natuurlijk dan hoe ga je zo iets bewijzen....
                                    Ik vraag mij dit maar af naar aanleiding van de vele buitenlandse laagvliegers die ik op de E40 tegen kom.
                                    Voorbeeldje: eentje met een Belgische nummerplaat wordt geflitst tegen 135 en 3 seconden later komt er eentje met een buitenlands nummerplaat "overheen" tegen 150, ook "pats". Dus die laatste word gewoon geseponeerd?
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Tof he .....

Ik heb er nochtans al gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Ik heb er nochtans al gekregen
                                        Dan was het waarschijnlijk ook de moeite?
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                          Dan was het waarschijnlijk ook de moeite?

Ik zal het even opzoeken voor je

Comment

Working...
                                          X