Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aan een schoolgebouw dan nog, sterk bezig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      gepost op 26 september

Boete is pas thuis aangekomen

Moet 70 euro schijte

tja holland....
      inderdaad worden de max snelheids borden minder.
      maar daarvoor hebben wij strepen op de weg die de snelheid bepaald......moet je maar net als buitenlander weten....
      dubbele doorgetrokken/onderbroken streep /zonder/ groene vlak in het midden = 80 km/h
      dubbele doorgetrokken/onderbroken streep /met / groene vlak in het midden - 100 km/h...

rot holland.....zegt een hollander

Comment

• Opletten kindjes!

Heb ze al 4x zien flitsen in 1 week tijd richting Brugge.

Opletten voor wie richting de kerstmarkt rijdt etc.

Comment

• gisterenavond van gent naar sint denijs westrem geweest. de flitspalen daar tussen waren lichtjes aan het flitsen, bij het terugkeren merkte ik dat halverwege de paal een tweede flitsapparaat staat?
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
            gisterenavond van gent naar sint denijs westrem geweest. de flitspalen daar tussen waren lichtjes aan het flitsen, bij het terugkeren merkte ik dat halverwege de paal een tweede flitsapparaat staat?
            oe, welke baan?

Comment

• op de ring van antwerpen zeggen de matrixborden 100.
              Maar ´s nachts branden die meestal niet.
              En aangezien een verkeersbord vervalt na elke afrit zou ik zeggen dat je op die moment dus 120 mag??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                op de ring van antwerpen zeggen de matrixborden 100.
                En aangezien een verkeersbord vervalt na elke afrit zou ik zeggen dat je op die moment dus 120 mag??
                Verkeersborden vervallen na elk kruispunt. Een afrit is geen kruispunt, een oprit wel.
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                  Verkeersborden vervallen na elk kruispunt. Een afrit is geen kruispunt, een oprit wel.
                  zelfs dan zijn er nog genoeg opritten op de antwerpse ring he

Comment

• In de GvA stond er in een artikel dat men bij snelheidsovertredingen op de snelweg pas begint op te nemen vanaf 150km/h, men wil enkel de excessen hebben, op de Antwerse ring vanaf 130km/h. Zeg ik hier nu iets dat iedereen eigenlijk al weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                      op de ring van antwerpen zeggen de matrixborden 100.
                      net zo met de oprit van de luchtbal richting 1, je passeert daar dus niet onder de borden, theoretisch dus ook 120

Comment

• In Antwerpen heb ik een zilvere opel corsa gezien met een ingebouwde flitser in. Uitkijken dus
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                          In de GvA stond er in een artikel dat men bij snelheidsovertredingen op de snelweg pas begint op te nemen vanaf 150km/h, men wil enkel de excessen hebben, op de Antwerse ring vanaf 130km/h. Zeg ik hier nu iets dat iedereen eigenlijk al weet?
                          Rij jij maar overal 150 en kom ons maar vertellen hoe het afloopt aan de eerste flitser die je tegenkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Rij jij maar overal 150 en kom ons maar vertellen hoe het afloopt aan de eerste flitser die je tegenkomt.
                            Hopen dat de flitser niet ziet dat ik 16 ben, en verder zeg ik ook maar gewoon wat er in de krant staat.

Comment

• Ik kan onmogelijk weten dat jij 16 bent hee
                              En ik geloof niet alles wat in de krant staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Ik kan onmogelijk weten dat jij 16 bent hee
                                En ik geloof niet alles wat in de krant staat.
                                Als het zou kloppen lijkt het mij zowiezo niet slim van die mens om zoiets ff in de krant te zetten, dan schuift voor velen de beperking op naar 150 wrs.

Comment

Als het zou kloppen lijkt het mij zowiezo niet slim van die mens om zoiets ff in de krant te zetten, dan schuift voor velen de beperking op naar 150 wrs.
                                  Of juist wel hé? Sommigen zijn dan geneigd om wat sneller te rijden omdat ze toch enkel de "excessen" aanpakken maar hangen er dan wel aan als men flitst met 130 als limiet. (Zo zou ik het toch doen moest ik een grootscheepse flitscontrole organiseren )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                    gisterenavond van gent naar sint denijs westrem geweest. de flitspalen daar tussen waren lichtjes aan het flitsen, bij het terugkeren merkte ik dat halverwege de paal een tweede flitsapparaat staat?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    oe, welke baan?

Meer uitleg? Op de E40? halverwege welke paal?

Comment

In de GvA stond er in een artikel dat men bij snelheidsovertredingen op de snelweg pas begint op te nemen vanaf 150km/h, men wil enkel de excessen hebben, op de Antwerse ring vanaf 130km/h. Zeg ik hier nu iets dat iedereen eigenlijk al weet?

Op de ring weet ik niet (niemand zin om alle dagen aan 130 voorbij een flitspaal te rijden om eens te checken?).

Op andere autosnelwegen klopt het zeker niet. Ik heb het ooit ook wel eens gelezen, maar ik vermoed dat dit gewoon een slinkse manier is om meer boetegeld binnen te rijven...

Comment

• Tja, het is bijna een uitnodiging om 150 te gaan bollen hee..

Comment

• Paar weken terug gaan snowboarden in Landgraaf. Blijkbaar zijn boetes in Nederland een pak duurder.

Gecorrigeerde snelheid: 147 waar 120 toegelaten --> 158 euri (exact dezelfde boete gehad in België, een paar maand geleden, was toen 90 euri).

Comment

Working...
                                          X