Oorspronkelijk geplaatst door Jokke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenBij ons in de geburen?
Die van 't vrouwke was in Duffel. En die van 147 was in Mechelen Noord. Daar staan ze tegenwoordig blijkbaar veel...
Eerste boetes in vijf jaar voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk BerichtenJa die van 90 waar 70 wel. Op de ring aan de brug van het Stadspark naar Steenweg op Gierle. Ze stonden daar voor een vrachtwagen, schoon weg gestoken. En ik weet dat ze daar soms staan he, klote.
Die van 't vrouwke was in Duffel. En die van 147 was in Mechelen Noord. Daar staan ze tegenwoordig blijkbaar veel...
Eerste boetes in vijf jaar voor mij.
In Mechelen Noord onlangs ook een chanceke gehad, ik zat net even "vast" in trager verkeer toen ze er stonden.
Comment
-
In Mechelen Noord staan ze zowat om de 2 dagen. Toch maar beter uitkijken daar. Waar stonden ze juist in Duffel?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Weet iemand wat tegenwoordig gebeurd bij een overtreding van door het orange rijden ?
Deze morgen aan de kant gezet door een politieman die de fietsers helpt oversteken... zag me nog snel door het orange glippen (het was pas orange, geen excuus maarja) en zette me dus aan de kant... afwachten op het proces verbaal dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenWeet iemand wat tegenwoordig gebeurd bij een overtreding van door het orange rijden ?
Deze morgen aan de kant gezet door een politieman die de fietsers helpt oversteken... zag me nog snel door het orange glippen (het was pas orange, geen excuus maarja) en zette me dus aan de kant... afwachten op het proces verbaal dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten175€ voor negeren rood of oranje licht
Heb mijn rijbewijs net nog geen 2 jaar (binnen 2 weken wel), dus ik val in principe nog in die verzwarende omstandigheden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenRoodlichtnegatie (ja, ook als het oranje is) is tegenwoordig toch rechtstreeks rechtbank?
Comment
-
Comment
-
Laagvliegende oma probeert politie af te schudden
Een 81-jarige Franse oma heeft vergeefs geprobeerd de politie van zich af te schudden. Het krasse oudje was aan 160 km/uur geflitst en voelde er daarna niets voor om haar zware voet wat te verlichten. Een lichte botsing bracht haar uiteindelijk toch tot stoppen. De bestuurster en haar passagier, haar 85-jarige echtgenoot, kwamen er met zeer lichte verwondingen van af.
Verkeerszondes uit het verleden waren de reden van haar weigering om voor de politiecombi te stoppen. Mislukte gok, want de dame is haar rijbewijs nu gewoon kwijt. (afp/bdr) 23/11/09 15u38
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichtengeen van beide... er reed niemand achter me en ik kon in principe makkelijk stoppen...
hij vroeg welke kleur het was, ik zei orange, en ... dat was het zowat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIn Mechelen Noord staan ze zowat om de 2 dagen. Toch maar beter uitkijken daar. Waar stonden ze juist in Duffel?
Waar is dat eigenlijk dat ze juist staan in Mechelen Noord? Stond niet gespecifieerd in de boete...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk BerichtenGeen idee, heb het niet gelezen. Gewoon betaald...
Waar is dat eigenlijk dat ze juist staan in Mechelen Noord? Stond niet gespecifieerd in de boete...
Comment
Comment