Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nogmaals het bewijs dat het Belgische beleid op niets trekt. ze hebben niet het minste idee wat ze doen.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Arrghhh, binnen een paar weken zou ik 3 jaar flitsvrij rijden

Vandaag op de E314 ergens tussen Houthalen en Genk zie ik héél rechts (bij de afrit) een zwarte Avensis stilstaan, ik dacht nog bij mezelf "flitser?" en vlam vollebak door
      Ik kijk in mijn spiegel en zie de 3 poot staan... ARRRGGGHGHHHHH

Nu, 't was "gelukkig" met de Xsara, dus het zal tussen de 140-150 zijn geweest
      142 gemeten, 133 gecorrigeerd, €65.

Valt nog mee precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
        [B]
        "De kans om te sterven in een ongeval is driemaal groter op secundaire wegen dan op een autosnelweg. Het is alsof men nog altijd niet heeft begrepen dat verkeersveiligheid veel verder gaat dan alleen maar in het wildeweg flitsen", zegt Touring.
        "We hebben niets tegen snelheidscontroles, maar als in Rijkevorsel in de bebouwde kom een snelheidsduivel wordt geflitst aan 133 km/u (Lees het artikel 'Snelheidsduivel aan 133 per uur door de bebouwde kom') en als daar al veel klachten waren van buurtbewoners over de te hoge snelheid in hun straat, dan zijn dit juist de locaties waar meer controles moeten gebeuren.”

bron: gva
        Net die reacties gelezen op die artikel.
        Auto in beslag nemen e.d.
        Komaan zeg als die persoon 133 rijdt dan zal het wel een mooie baan zijn die er toe leent.
        In Roeselare heb je ook zo'n baan of 5 die er zich toe lenen vooral s'nachts.
        Zelfs de Westlaan aan 90 is niet eens gevaarlijk.

Comment

• Ik vrees dat ik er aan hang

Voor de kenners:

E403 richting kust; op het einde heb je een 'afdaling' die eindigt met lichten waar snelheidscamera's staan.

Ik was gisteravond danig verstrooid en ik meende dat ik er aan 90 voorbij mocht; maar op het moment dat ik de paal tot op een halve meter genaderd ben; bedenk ik me en vraag ik me af of het niet 70 was

Ik heb uiteraard mijn remmen lichtjes aangetikt; en passeerde de paal aan wat niet meer dan 75 leek. Ik keek in mijn achteruitkijkspiegel en zag een groen licht branden in de flitsbak ...

Hoe hard mocht ik daar; en ben ik geflitst??
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Waar de palen staan is het 70

Comment

• kak, 50 euro down the drain
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hoe groot is de correctie aan 70?
                Mits tellerafwijking en zo heb je nog geluk denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Hoe groot is de correctie aan 70?
                  6 km/u (vermits onder 100 km/u)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                    Net die reacties gelezen op die artikel.
                    Auto in beslag nemen e.d.
                    Komaan zeg als die persoon 133 rijdt dan zal het wel een mooie baan zijn die er toe leent.
                    In Roeselare heb je ook zo'n baan of 5 die er zich toe lenen vooral s'nachts.
                    Zelfs de Westlaan aan 90 is niet eens gevaarlijk.
                    Roeselaere en Rijkevorsel zijn nu wel een beetje verschillend. 133 km/u overdag in een 50km zone is toch wel iets te zot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                      Roeselaere en Rijkevorsel zijn nu wel een beetje verschillend. 133 km/u overdag in een 50km zone is toch wel iets te zot.
                      Hangt af van vele factoren... Hoeveel volk rijdt er, Mooie rechte baan. Hoeveel huizen en zijbanen staan er.
                      Hier in Roeselare zetten ze ook altijd zo'n karretje van u rijdt zo snel... Iedereen duwt nog es extra op zijn pedaal om meer dan drie cijfers te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                        Iedereen duwt nog es extra op zijn pedaal om meer dan drie cijfers te halen.
                        iedereen, of kleuters op hun 3-wieler zonder kilometrik

ni persoonlijk ze vandie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          iedereen, of kleuters op hun 3-wieler zonder kilometrik

ni persoonlijk ze vandie
                          Zo'n dingen vind ik gewoon dat ze niet in het zicht moeten plaatsen. Ze vragen er toch gewoon om? Ik vind dat gewoon uitdagen. Alleen moet ik de week erop proberen die baan af te leggen aan 50 wat enorm traag is.

Comment

• in de provincie antwerpen is dat in veel dorpen al standaard aan alle dorps'poorten'

Comment

• Zeg werken die flitspalen in De Pinte al, en zijn dat die met trajectcontrole?

Comment

• Flitspaal: per ongeluk door het verkeerde groen licht gereden

Hallo.

Deze namiddag ben ik per ongeluk door het verkeerde groen gereden. Eerst wordt het groen voor diegene die rechtdoor moeten, derna pas een groene pijl naar links.

Uiteraard ben ik door verstrooidheid links gegaan bij het andere groen. Maar ik stond wel al stil te wachten voor het eerste groen.

Nu is mijn vraag: Gaat zo een paal af, bij dergelijke snelheid? Ik was op t gemak aan het acceleren voor links te gaan. Gaat zo een paal dan nog af?

Ter info: het is in Deerlijk, diegene het dichtste bij Harelbeke. Werken deze?

Comment

• Heb dat ook eens bijna gehad aan de lichten in Roeselare op de Ring. Die persoon achter mij begon de pharen. Toen haddek het door.

Comment

• Ze flitsen niet onder 30km per uur heb ik hier al meerdere keren gelezen.
                                    En uit eigen ondervinding flitsen ze nooit als je afslaat.

Trouwens : geen flits gezien? Lijkt me sterk dat je niks zou merken, zelfs overdag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                                      Ze flitsen niet onder 30km per uur heb ik hier al meerdere keren gelezen.
                                      En uit eigen ondervinding flitsen ze nooit als je afslaat.

Trouwens : geen flits gezien? Lijkt me sterk dat je niks zou merken, zelfs overdag.
                                      Ik hoop het verdorie ook.

Ik doe 70.000 km/jaar momenteel zonder enige boete, en dan zou ik zoiets aan mijn rekker hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Ik doe 70.000 km/jaar momenteel zonder enige boete...
                                        Amaai, brave jongen hoor....

Comment

• Je zal geen boete krijgen indien je trager reed dan 30km/h. Dit doen ze voor vrachtwagens die staan aan te schuiven met hun aanhangwagen nog voor de verkeerslichten. Wanneer ze dan door kunnen rijden is het verkeerslicht dikwijls al op rood gesprongen en zouden ze anders telkens geflitst worden.

Comment

Working...
                                          X