Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
    In Oostende zou op de E40 ook een nieuwe flitspaal staan.

Het stuk waar je maar 50 meer mag omdat je Oostende nadert, staat er eentje verstopt in het hoge gras achter een bord.
    Is dat net achter een brug? Zoja meestal rij ik daar nog 12-140 ofzo. Vooral s'nachts, overdag kom ik daar praktisch nooit.

Comment

Inderdaad, hij staat in de zone 50.

Daar gaan er veel aanhangen als ge't mij vraagt

Is dat niet al lang achterhaald? Die mails gaan al een hele tijd de ronde. Ik dacht dat hier niets van aan was, maar ik kan mis zijn natuurlijk...
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• even mezelf herhalen voor de laatste 2 posts
        Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Naar mijn mening is dat pure fictie....die foto is hier toch al 1.000 keer gepasseerd. Net als die vangrail-flitsers.
        Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
        ah, were die zever.
        op http://flits.bnet.be staat er alleszins geen flitspaal ginder
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
          even mezelf herhalen voor de laatste 2 posts
          Echt he

Pronostiekje voor de volgende die deze zever komt posten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Echt he

Pronostiekje voor de volgende die deze zever komt posten?
            Zoek het in't vervolg zelf uit ja!

Mij zien jullie hier niet meer!
            1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• 1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Dat moet wel in't rood hé

Comment

• te veel of gewoon te weinig leestekens!!!!!88888!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                    even mezelf herhalen voor de laatste 2 posts
                    Niet gezien

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                    Zoek het in't vervolg zelf uit ja!

Mij zien jullie hier niet meer!
                    Je bent

BENDE KLOOTZAKKEN

vergeten!
                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Daarnet stonden ze te flitsen in de afzink naar Luik als je van de E40 komt en de E25 volgt.

Comment

In Oostende zou op de E40 ook een nieuwe flitspaal staan.

Het stuk waar je maar 50 meer mag omdat je Oostende nadert, staat er eentje verstopt in het hoge gras achter een bord.

bij het binnenrijden van Oostende bedoel je zeker.
                        Daar moet men vertragen van 90 naar 70 tot uiteindelijk 50 km/u
                        Belachelijk als je je aan die snelheden MOET houden als je het aan mij vraag.
                        OK, er moet zeker vertraagd omdat men voor de rotonde komt, maar dat zien wij wel zeker ? zonder daar als ene ouwe pee 50 km/u te rijden waar achter je misschien nog auto's voorbij komen aan 120 km/u. Dat is toch gevaarlijk. Waar 50 staat rij ik misschien 90 km/u en kan ik heel rustig afremmen tot aan de rotonde ...

Comment

Inderdaad, hij staat in de zone 50.

Daar gaan er veel aanhangen als ge't mij vraagt

EDIT

Het is geen flitspaal
                          Dacht het wel, ik passeer daar wekelijks en moest het wel een zijn was ik mijn rijbewijs al lang kwijt...

Waarschuwing voor mysterieuze bak
                          Automobilisten ontwaren flitspaal aan afrit A10

OOSTENDE - Een mysterieuze bak aan de afrit van de A10 houdt mensen al dagen in de ban. Vele automobilisten vragen zich af of het gaat om een flitspaal. Wij polsten bij de dienst mobiliteit van de politie. Snelheid aanpassen is sowieso aangewezen.
                          Dominique Jauquet

Heel wat Oostendenaars ontvingen afgelopen week een mail waarin gewaarschuwd werd voor een vaste flitspaal aan de afrit van de A10 richting Oostende. Op foto's is een mysterieuze bak te zien achter een verkeersbord op 400meter van het Kennedy-rondpunt. Op dat gedeelte geldt een snelheidsbeperking tot 50kilometer per uur. Veel chauffeurs houden zich daar niet aan, zodat het voor hen wellicht even slikken was bij het lezen van de mail.

De vraag die de laatste dagen op ieders lippen brandt is dan ook of het om een flitspaal gaat of niet. Hallo politie? ,,De bak lijkt op een flitspaal, maar het is er geen'', verduidelijkt Patrick Vermaut van de dienst mobiliteit bij de Oostendse politie.

,,Het is een toestel om de verkeersdensiteit te meten. Tegen de zomer wordt het opnieuw heel wat drukker op de autoweg richting kust en we willen een filebord plaatsen tussen de afrit Zandvoorde en het Kennedy-rondpunt. Aan de hand van de metingen van het toestel zullen de wagens via het filebord verwittigd kunnen worden voor mogelijke verkeersproblemen.''

Veel vragen

,,We hebben de voorbije dagen heel wat vragen gekregen over het toestel. Zelfs beheerders van een website die een overzicht geeft van alle flitspalen in Vlaanderen contacteerden ons. Het is belangrijk dat er duidelijkheid geschapen wordt, want als sommige chauffeurs plots op de rem gaan staan, kan er gevaar ontstaan'', aldus Vermaut.

Mysterie opgelost. Het toestel is geen flitspaal, al kunnen er natuurlijk altijd bemande snelheidscontroles uitgevoerd worden. Snelheid aanpassen blijft dus de boodschap.

Bron: Het Volk
                          Last edited by ; 31/05/2009, 13:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                            EDIT

Het is geen flitspaal
                            Dacht het wel, ik passeer daar wekelijks en moest het wel een zijn was ik mijn rijbewijs al lang kwijt...

Waarschuwing voor mysterieuze bak
                            Automobilisten ontwaren flitspaal aan afrit A10

OOSTENDE - Een mysterieuze bak aan de afrit van de A10 houdt mensen al dagen in de ban. Vele automobilisten vragen zich af of het gaat om een flitspaal. Wij polsten bij de dienst mobiliteit van de politie. Snelheid aanpassen is sowieso aangewezen.
                            Dominique Jauquet

Heel wat Oostendenaars ontvingen afgelopen week een mail waarin gewaarschuwd werd voor een vaste flitspaal aan de afrit van de A10 richting Oostende. Op foto's is een mysterieuze bak te zien achter een verkeersbord op 400meter van het Kennedy-rondpunt. Op dat gedeelte geldt een snelheidsbeperking tot 50kilometer per uur. Veel chauffeurs houden zich daar niet aan, zodat het voor hen wellicht even slikken was bij het lezen van de mail.

De vraag die de laatste dagen op ieders lippen brandt is dan ook of het om een flitspaal gaat of niet. Hallo politie? ,,De bak lijkt op een flitspaal, maar het is er geen'', verduidelijkt Patrick Vermaut van de dienst mobiliteit bij de Oostendse politie.

,,Het is een toestel om de verkeersdensiteit te meten. Tegen de zomer wordt het opnieuw heel wat drukker op de autoweg richting kust en we willen een filebord plaatsen tussen de afrit Zandvoorde en het Kennedy-rondpunt. Aan de hand van de metingen van het toestel zullen de wagens via het filebord verwittigd kunnen worden voor mogelijke verkeersproblemen.''

Veel vragen

,,We hebben de voorbije dagen heel wat vragen gekregen over het toestel. Zelfs beheerders van een website die een overzicht geeft van alle flitspalen in Vlaanderen contacteerden ons. Het is belangrijk dat er duidelijkheid geschapen wordt, want als sommige chauffeurs plots op de rem gaan staan, kan er gevaar ontstaan'', aldus Vermaut.

Mysterie opgelost. Het toestel is geen flitspaal, al kunnen er natuurlijk altijd bemande snelheidscontroles uitgevoerd worden. Snelheid aanpassen blijft dus de boodschap.

Bron: Het Volk
                            Een reden te meer om aan elke flitspaal een waarschuwingsbord vooraf te laten gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                              EDIT

Het is geen flitspaal

Moh!

Comment

• Iemand vandaag de flitscontainer opgemerkt ?
                                Hij stond volgens mij in de struiken bij de oprit Zolder Terlaemen richting Leuven.
                                Omstreeks 14u30 daar langsgekomen, meen mij de Renault Master ( of Trafic) in de struiken gezien te hebben.

Voor mensen die niet begrijpen Renault busjes of flitscontainer zie link hieronder.

Even oproep en mensen die rond dat uur of vroeger/later gepasseerd zijn en ook iets gezien te hebben.

Comment

• Ik denk dat ik het vlaggen heb. Reed langs de NATO in Evere. Nochtans niets gehoord op het flitsbericht 10 minuutjes ervoor. +/- 90 op teller waar 70 mag.

Klote

Comment

• Gemiddelde duur eer de flitsboetes bij je thuis aankomen ? 2 weken ?

Comment

• 2-4 weken

Comment

• Ik zou eerder zeggen 5 à 10 werkdagen
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Ik zou eerder zeggen 5 à 10 werkdagen
                                          Gij hebt ervaring precies ;-)
                                          Nu, ik heb ook de ervaring van 5 a 10 werkdagen, daarom dat ik stilletjes begin te hopen dat ik hard genoeg heb geremd

Comment

Working...
                                          X