Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• waar zie jij die 50€ staan? ik zie duidelijk 55€ als minimum geldboete voor de rechtbank.

Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 120
    Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 167.32

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
    • Onmiddellijke inning
      In principe wordt u gedagvaard en komt u dus niet in aanmerking
      ->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden
    • Minnelijke schikking
      In principe wordt u gedagvaard
      zo niet bedraagt de minnelijke schikking 245€
      ->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden
    • Rechtbank
      55-2750€
      Verval van het recht tot sturen : verplicht (8 dagen tot 5 jaar)
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• mijn excuses, ik dacht dat het over de minimum boete voor een snelheidsovertreding ging

Comment

• Een flitspaal op de vijf werkt niet

BRUSSEL - (Belga) Ongeveer twintig procent van de onbemande camera's in België werkt niet. Dat schrijven Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen woensdag.
        De flitspalen zijn tijdelijk buiten gebruik, er zitten geen camera's in de flitspalen of geen filmpjes in de toestellen. Dat laatste probleem is binnenkort van de baan, als er overal digitale flitscamera's in gebruik zijn. Een van de oorzaken van het probleem is dat de afgelopen vier jaar 33 procent van alle onbemande camera's opzettelijk of onopzettelijk beschadigd werd. De meeste flitspalen blijven een tijdje buiten gebruik voor ze worden hersteld of vervangen. Omdat er meer palen zijn dan dat er camera's beschikbaar zijn, worden de toestellen vaak ook pas om de paar dagen of weken van flitspaal gewisseld. Ten slotte worden de filmpjes geregeld vervangen, maar ook niet elke dag. Staat het filmrolletje vol, kunnen er uiteraard geen nieuwe overtreders meer bij.
        (DWM)
        BELGA
        Artikel
        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• t'Is precies weer komkommertijd in de media ...

Comment

• Als we nu eens alle flitspalen die er staan om te pesten gingen afbreken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
              Als we nu eens alle flitspalen die er staan om te pesten gingen afbreken?
              Goed idee, ik pak wel een oude band en benzine mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                Als we nu eens alle flitspalen die er staan om te pesten gingen afbreken?
                Wie denk je dat die flitspalen betaald?? Ik en gij, dus handen af

Comment

• en die dienen ook om mensen die zin hebben om de staatskas te spijzen dat ook te laten doen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vanmorgen stonden ze ook te flitsen op de E34 in Zoersel. Op zich niet zo merkwaardig, maar er stond een file waardoor er niet harder dan 50 gereden werd. Fail
                    AutoMinded.be

Comment

• Extra flitscontroles vandaag Ze moeten 300 miljoen euro terugwinnen zeker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                        Vanmorgen stonden ze ook te flitsen op de E34 in Zoersel. Op zich niet zo merkwaardig, maar er stond een file waardoor er niet harder dan 50 gereden werd. Fail

Haha, ik heb ook eens zoiets gezien op de E40, ze stonden te flitsen en op die plaats ontstond er een file omdat iedereen vertraagde toen ze de flitswagen zagen Die flik zat met de handen in het haar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                          Extra flitscontroles vandaag Ze moeten 300 miljoen euro terugwinnen zeker .
                          Waarschijnlijk.. Langs de andere kant, je moet al wel een echt kieken zijn als je vandaag geflitst werd. Je WEET gewoon dat ze er gaan staan.. ga dan van de gas af hee.. volgende week kunnen we terug fast en furieus rijden

Comment

• Op de E17 in Waasmunster staat een grijze Golf overuren te draaien, in de middenberm ri Gent. Gemiddeld 10 flitsen per minuut, and counting, controle tot morgenvroeg 05u , verderop in Kalken BOB-controle. Veel mensen laten zich vangen, ze passeren Sint-Niklaas, daarna de afrit, dan de truck-stop parking, en daar is het nog altijd smogalarm dus 90 km/u.

Last edited by ; 09/01/2009, 23:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                              Op de E17 in Waasmunster staat een grijze Golf overuren te draaien, in de middenberm ri Gent. Gemiddeld 10 flitsen per minuut, and counting, controle tot morgenvroeg 05u , verderop in Kalken BOB-controle. Veel mensen laten zich vangen, ze passeren Sint-Niklaas, daarna de afrit, dan de truck-stop parking, en daar is het nog altijd smogalarm dus 90 km/u.

molotov cocktail gooien naar die wagen, der zit toch niemand in

Comment

• Me een loodjes geweer gwn die lens na de zak schieten.Zouden die flikken da merken

Comment

• Het zit hier vol met criminelen

Comment

• Ben vrijdag geflitst in Waasmunster... Kwas al heeltijd aant opletten, plots kijk ik naast me, ik zie een grijze golf, volgende moment kijk ik in m'n achteruitkijkspiegel *Flits* Ik reed ongeveer 100 per uur...

Comment

• Jep, ik heb hem ook zien staan. Nog net kunnen remmen.
                                      Ik weet wel niet meer of het donderdag- of vrijdagavond was, maar het was dus ook diezelfde als altijd daar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                        Ben vrijdag geflitst in Waasmunster... Kwas al heeltijd aant opletten, plots kijk ik naast me, ik zie een grijze golf, volgende moment kijk ik in m'n achteruitkijkspiegel *Flits* Ik reed ongeveer 100 per uur...
                                        En je mocht daar hoeveel rijden?

Comment

Working...
                                        X