Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou het meeste schrik gehad hebben van de reactie van m'n ouders. Omdat die, hoe je het ook draait of keert, voor de ganse zaak betaald hebben.
Ik had bij m'n eerste (en tot nu toe enige) boete ook enorm schrik voor de reactie van mijn ouders. Maar hier is ook alles zelf betaald. Dat was het eerste dat gezegd werd hier thuis: als je ooit een boete hebt, is die zelf te betalen!
...
Ik had bij m'n eerste (en tot nu toe enige) boete ook enorm schrik voor de reactie van mijn ouders. Maar hier is ook alles zelf betaald. Dat was het eerste dat gezegd werd hier thuis: als je ooit een boete hebt, is die zelf te betalen!
't is niet meer dan normaal dat je die boetes zelf betaald, maar de auto da's heel dikwijls een andere zaak.
'k zou schrik gehad hebben op rijverbod van m'n ouders.
de man die die regel uitgevonden heeft mogen ze ook tegen de muur zetten
Idd, ik probeer me zoveel mogelijk in te houden, want ik weet dat het enorm zware gevolgen kan hebben. In december heb ik m'n rijbewijs 2 jaar. (wat niet wil zeggen dat ik dan als een gek ga rondrijden natuurlijk.)
Ik heb mij toch laten wijsmaken dat theorielessen ook moesten genomen worden. Dat zijn dan gewoon theorielessen zoals een beginneling ze krijgt denk ik. Kwestie dat je weet dat een bord '90' wil zeggen dat je daar maar 90 mag, ofzo.
ik heb gelukkig nog geen andere overtredingen... wel al een paar keer tegengehouden geweest maar telkens met een vlotte babbel hebben ze me weer laten gaan.
Comment