Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Op de E40 net voor de afrit naar de E314 staat er al eentje.

E314? waar ligt dadde nuweer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
      Isda die zwarte golf da ookal eens in erpe mere durft staan en wetteren of isda nen anderen?
      waar ergens op de E40 in Erpe Mere staan ze dan precies met de wagen? Daar is geen middenberm-parkeer-plekje... dus staan ze dan vanop dat klein parkingske te flitsen of gewoon vanop de pechstrook ofzo ..?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
        waar ergens op de E40 in Erpe Mere staan ze dan precies met de wagen? Daar is geen middenberm-parkeer-plekje... dus staan ze dan vanop dat klein parkingske te flitsen of gewoon vanop de pechstrook ofzo ..?

Da doorsteek wegja van oprit en afrit.En als ze flitsen ist bijmijn wete meestal ast donker is

Comment

leve wikipedia (en al die zotten die zulke info in wikipedia kloppen): http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_weg_314

Comment

zeg oe zit danu met die flitspalen da er komen op de autosnelwegen?
            Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
            Da doorsteek wegja van oprit en afrit.En als ze flitsen ist bijmijn wete meestal ast donker is
            Een foutje kan iedereen overkomen, maar je kan toch wel een heel klein beetje je best doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
              als ze staan te flitsen staan ze meestal op de middenberm ter hoogte van het stort van vlierzele (erpe-mere)
              komende van brussel aan de GSM-mast op uw rechterkant.
              komende van gent net voorbij het stort op de rechterkant
              op de parking zelf hebben ze nog nooit gestaan. toch niet meer sinds er daar een afrekening geweest is en er iemand afgeknald is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                'Gewoon' een boete of intrekking rijbewijs?
                Gecorrigeerd naar 151, boete van 155 euros.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                  Geflitst aan 161 km/h op de RN4 in Florée( Assesse), Gelukkig op een stuk waar je 120 km/h mag rijden.
                  De N4 was nog één van de enige plaatsen waar je vaart kon halen, nu zie ik ze vaker en vaker staan.
                  De N4 is toch niet echt een weg waar ik 161 zou rijden

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                    Moest er ooit in Torhout een blauwe Xsara met nrplaat NCQ-... achter je zitten -> kalm houden

Kerel reed voor me en plots zijn ruit open en een blauw zwaailicht op zijn dak

Gelukkig niet voor mij

Comment

Route nationale richting Luxemburg? Goed alternatief voor de E411 waar je halfweg in martelange nog is goedkoop kunt tanken?
                      Was vroeger toch een vlotte weg hoor.

Comment

• N4 is vette baan! een tijdje geleden kwam ik daar nog maandelijks.
                        heb ze daar eigenlijk nog nooit zien staan.
                        Nuja, vanaf dat het bergop gaat mag ik al blij zijn dat ik 120 kan aanhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          N4 is vette baan! een tijdje geleden kwam ik daar nog maandelijks.
                          heb ze daar eigenlijk nog nooit zien staan.
                          Nuja, vanaf dat het bergop gaat mag ik al blij zijn dat ik 120 kan aanhouden

Da probleem had ik met menne yaris ook . Heel klote.. Vooral als ge nog mensen aan t voorbij steken bent..
                          My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                            Route nationale richting Luxemburg? Goed alternatief voor de E411 waar je halfweg in martelange nog is goedkoop kunt tanken?
                            Was vroeger toch een vlotte weg hoor.
                            da's toch veel op en af enzo ... en traag en weer snel en weer traag. En smal en breed ... Nu niet echt m'n favo.
                            De A8/E429 is vele beter als je echt je eens wil laten gaan.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              Moest er ooit in Torhout een blauwe Xsara met nrplaat NCQ-... achter je zitten -> kalm houden

Gelukkig niet voor mij
                              I remember that!
                              De kans is wel groot dat hij achter mij zit, want ik rijd traag
                              NCQ, een makkie, ik heb NCH.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

zeg oe zit danu met die flitspalen da er komen op de autosnelwegen?
                                Als die dingen erkomen hoop ik dat ze met een ruime marge werken, anders kan dit de vlotheid en veiligheid van het verkeer toch in gedrang brengen, bvb als je uit veiligheidsoverwegingen plots moet oversteken.

Zou het daarvoor zijn dat er strepen staan op de E 40 tussen Aalter en Gent? Na viaducten geloof ik. Of is dat misschien om te kunnen flitsen vanop het viaduct? Of misschien voor die kleine verkeerscamera's?

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Gelukkig niet voor mij
                                Ben ik fout of moet je altijd opletten voor auto's met een Q in de nummerplaat, vaak in combinatie met een V of een L ? Op lijsten van flitsvoertuigen heb ik dat toch veel gezien.
                                Last edited by ErikF; 09/10/2008, 20:20.

Comment

• heeft gewoon te maken met een periode waarin ze ingeschreven zijn

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik rijd eigenlijk zelden nog te snel. Het is leuk om te weten dat je dan niet continu 'op de uitkijk moest staan' voor flitsers. En 't is beter voor 't verbruik.

Comment

• de meesten moeten nog een dikke 10j wachten om tot dat besef te komen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

de meesten moeten nog een dikke 10j wachten om tot dat besef te komen
                                        Nee, sommigen onder hen leggen zich niet neer bij belachelijke regeltjes

Comment

de meesten moeten nog een dikke 10j wachten om tot dat besef te komen

Veel mensen rijden ook met een heel moderne auto, die niet alleen hypergeïsoleerd is, maar ook heel krachtig is.

Als ik met mijn ma haar 320CDI onderweg ben, heb ik ook héél veel moeite om 120 te tuffen. In zo'n ketel is dat gewoon ronduit slaapwekkend.

En zoals LL zegt, in vele situaties zijn vaste snelheidslimieten echt belachelijk. Vind ik zelf ook. Om 3 uur 's nachts op de E411 tussen luxemburg en Brussel... ik zie geen reden waarom 120 wel mag en 160 niet?

Comment

Working...
                                          X