Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van de week als ik van geel kwam van de frits die men remmen gemonteerd heeft had ik het vlaggen denk ik, nu afwachten wanneer ze in de bus valt. Was juist aan het spelen met een audi TT toen ik te laat de auto zag staan in de middenberm. Als ik ze binnenkrijg zal het mss een paar weken zonder rijbewijs worden denk ik
    2014 Bmw 118d Estorill //M
    2000 Bmw 320d
    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• hoe zit dat met boetes uit de Walen ?
      Net eentje gekregen, 141 waar je 120 mocht, op 07-09.
      Erg dapper van die paljassen om op een zondagavond om 22u ergens op de E40 te gaan staan...

Ik stuur alvast heel hun brol terug en vraag om een exemplaar in het Nederlands...

www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Das nog geen dom idee... Moest iedereen dat doen, zijn boete uit de walen terugzenden en om een NL versie vragen. Die mannen gaan niet meer weten wat gedaan

En blijven terugsturen tot echt ALLES vertaald is en er geen schrijffouten meer instaan. Tegen dat het dan in orde komt, is het allemaal verjaart.
        In zo'n post zou dan toch geen dt-fout mogen staan

Comment

• T'is ons recht als Belg om zulk papierwerk in je voertaal te krijgen.

(Onnozel walen...)
          www.perfectshine.be

Comment

• Boete vandaag in de bus gehad:

Gemeten: 67 km/u
            Gecorrigeerd: 61 km/u
            Geld kwijt: 60 euro

Is klote maar valt al bij al goed mee als ik hier zo ander dingen lees, kom ik nog behoorlijk goed vanaf

Het was dus de laatste dag van de 14 dagen
            My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
              Van de week als ik van geel kwam van de frits die men remmen gemonteerd heeft had ik het vlaggen denk ik, nu afwachten wanneer ze in de bus valt. Was juist aan het spelen met een audi TT toen ik te laat de auto zag staan in de middenberm. Als ik ze binnenkrijg zal het mss een paar weken zonder rijbewijs worden denk ik

Please... toch niet woensdag zo tussen 10 en 12h eh ?
              Welke richting en waar ongeveer?

Comment

• Vorige week geflitst door een paal waar ik al jaaaren voorbij kom .

Totaal niet aant opletten. 4km/u te hard ofzo... jammer van de 50 euri.

Comment

• Ik heb vandaag een witte golf 4 ingehaald over de volle witte lijn en er zaten denk ik (aan hun kleren te zien) flikken in .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    jammer van de 50 euri.

Is het niet euro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Please... toch niet woensdag zo tussen 10 en 12h eh ?
                      Welke richting en waar ongeveer?
                      Neen zaterdag, tussen 15u en 15u30 richting Antwerpen
                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                      2000 Bmw 320d
                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Ik heb vandaag een witte golf 4 ingehaald over de volle witte lijn en er zaten denk ik (aan hun kleren te zien) flikken in .
                        Das dikke kak..
                        My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Vandaag geflitst in Frankrijk. Aan de kant gezet en direct mogen betalen. 135euro. Ik reed 138 waar men 110 mocht.

Mijn Franse passagiers deelden mij mee dat dat er in Frankrijk een soort puntentelling is .

Hoe meer je al geflitst bent geweest, hoe hoger de boete of als je veel te rap gereden hebt stijgen de punten ook fors.
                          Is het pas je eerste flitsboete of is het lange tijd geleden dat je geflitst bent geweest dan kom je er dus goedkoper vanaf !!

Vanaf 40km/h te veel ben je je rijbewijs kwijt voor onbepaalde tijd.

Comment

• Nog altijd niets ontvangen en het is nu toch al 2 weken geleden. Ik denk dat ik mijn geld mag houden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                              Bepaalde pv's (bijvoorbeeld in verkeerszaken) hebben een bijzondere bewijswaarde, ze hebben bewijskracht zolang het tegendeel niet is bewezen.

Die bijzondere bewijswaarde geldt enkel wanneer een afschrift van die processen-verbaal aan de overtreder wordt gezonden binnen een termijn van veertien dagen, te rekenen van de datum van de vaststelling het misdrijf.

('t is dus 14 dagen en niet 10 werkdagen; en 't pv moet binnen die termijn niet in de bus zitten, maar worden verzonden)

Met andere woorden: de inhoud van een PV dat z'n bijzondere bewijswaarde verloren is, doordat het b.v. te laat verzonden werd, kan makkelijker in twijfel getrokken worden? Of betekent het dan gewoon dat voor zo'n 'te laat' PV, de overtreder onschuldig wordt bevonden tot het tegendeel kan bewezen worden middels ander bewijsmateriaal dan het PV?
                              Of ... ?

Is het dan de postdatum die geldt voor de termijn van 14 dagen? In principe kan een agent makkelijk een andere datum invullen (die wel binnen de 14 dagen na overtreding ligt) en het PV dan veel te laat versturen (postdatum buiten 14 dagen na overtreding).
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                hoe zit dat met boetes uit de Walen ?
                                Net eentje gekregen, 141 waar je 120 mocht, op 07-09.
                                Erg dapper van die paljassen om op een zondagavond om 22u ergens op de E40 te gaan staan...

Ik stuur alvast heel hun brol terug en vraag om een exemplaar in het Nederlands...

't was F1 toen in Spa, das een typische dag waarop ze staan te flitsen.
                                Waar exact was het dat je geflitst bent?
                                Ik heb tot nu toe nog niets ontvangen, maar mssn mag ik me dan ook nog op een brief van hen verwachten
                                2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Of betekent het dan gewoon dat voor zo'n 'te laat' PV, de overtreder onschuldig wordt bevonden tot het tegendeel kan bewezen worden middels ander bewijsmateriaal dan het PV?
                                  Idd,
                                  maaar meestal hebben ze u op de foto = bewijsmateriaal, dus da maakt in de praktijk niks uit.

Comment

• KLOOTZAKKEN ZEG...

Ze stonden deze avond om 21u in wevelgem, de straat met al die huisjes van plezier.

Ik rij op mijn dooie gemakjes, en plots zie ik een groene flits in mijn spiegel... Ik draai me om en inderdaad daar stonden ze te flitsen in beide richtingen.

Ik kwam wel van de tegengestelde richting ... zou ik dan in principe de flits niet frontaal in mijn gezicht moeten krijgen ipv in mijn spiegel te zien?

Ze flitsen wel degelijk in de tegengestelde richting ook, dat heb ik gezien.

Comment

• ze flitsen van langs alle kanten... binnenkort zelfs van de zijkant als het moet

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        ze flitsen van langs alle kanten... binnenkort zelfs van de zijkant als het moet
                                        Kunnen ze trouwens een flitser langs de achterkant van een wagen deponeren?

Ik zag een groene lamp langs voor staan, dus moeten ze me toch pal in het gezicht nemen of niet?

Comment

• Nog geen boete, zal voor volg week zijn als ik erbij ben ...

Comment

Working...
                                          X