Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik passeer woensdagnacht langs de St-Lievenslaan in Gent (komende van Charles de Kerckhovelaan om dan de E17 A'pen op te rijden), maar blijkbaar staat er sinds kort een flitspaal aan dat oranje-knipperlicht.

Fok, was me dat verschieten! serieus in de remmen kunnen gaan

Comment

• Hoe lang duurt het normaal voor je je boete aankrijgt?
      My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
        Hoe lang duurt het normaal voor je je boete aankrijgt?

Mmh... twee posts hierboven!

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
        Wanneer krijg je de boete als je geflitst bent ? De week erna ?
        Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
        Normaal binnen 2 weken na het voorval. Het kan ook nog altijd later zijn, maar dan heb je toch al wat zekerheid

Ik ben ook benieuwd naar volgende week toe...

't Hangt er van af. In St-Niklaas heb ik ze na 3 dagen reeds toegekregen, maar ook "pas" na één week.

Comment

• De PV met de vaststelling heb je na 10 dagen meestal binnen. Overschrijving volgt dan binnen de week.
          Tenminste als het over overtredingen gaat met minnelijke schikking...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
            Normaal binnen 2 weken na het voorval. Het kan ook nog altijd later zijn, maar dan heb je toch al wat zekerheid

Ik ben ook benieuwd naar volgende week toe...
            Laat ons zeggen: binnen de 2 maanden

Comment

• Tenzij de wet veranderd is op dat punt moet een PV van vaststelling binnen de 14 dagen aan de overtreder worden toegestuurd. Zoniet : nietig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Tenzij de wet veranderd is op dat punt moet een PV van vaststelling binnen de 14 dagen aan de overtreder worden toegestuurd. Zoniet : nietig !
                allez

voor den elvendertigste keer op dees forum.

Als een pv niet binnen de 10 werkdagen in uw bus zit vervalt enkel DE OMGEKEERDE BEWIJSLAST van dat pv.

Maar het staat u vrij dat gaan aan te vechten voor de politierechter. Ik wens u veel succes om er onder uit te komen.

Ge moogt mij de wettekst eens tonen waarin staat dat een pv na 14 dagen nietig is

Comment

• Juist, ik was wat te snel, het zat ook wat ver in 't geheugen...

In feite verliest het PV zijn bijzondere bewijskracht als het niet binnen die termijn is overgemaakt, nietig is idd wat anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Als een pv niet binnen de 10 werkdagen in uw bus zit vervalt enkel DE OMGEKEERDE BEWIJSLAST van dat pv.
                    . kunt en wilt ge da effe verduidelijken? Ben helemaal ni mee..
                    My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Dus ik kan nog steeds een boete ontvangen voor een overtreding dat ik heb begaan begin Juli ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Dus ik kan nog steeds een boete ontvangen voor een overtreding dat ik heb begaan begin Juli ?
                        Voor een overtreding die je begaan hebt begin juli? Ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
                          . kunt en wilt ge da effe verduidelijken? Ben helemaal ni mee..
                          Bepaalde pv's (bijvoorbeeld in verkeerszaken) hebben een bijzondere bewijswaarde, ze hebben bewijskracht zolang het tegendeel niet is bewezen.

Die bijzondere bewijswaarde geldt enkel wanneer een afschrift van die processen-verbaal aan de overtreder wordt gezonden binnen een termijn van veertien dagen, te rekenen van de datum van de vaststelling het misdrijf.

('t is dus 14 dagen en niet 10 werkdagen; en 't pv moet binnen die termijn niet in de bus zitten, maar worden verzonden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                            't pv moet binnen die termijn niet in de bus zitten
                            Speelt het nummer van de lijn een rol?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manuelo Bekijk Berichten
                              Speelt het nummer van de lijn een rol?
                              Geflitst toen je op de bus zat mss?

Comment

• Vandaag door de kennedy tunnel gemoeten. De persoon die met me mee reed kent die baan, maar was vergeten te vermelden van de camera's, die er staan.

Ik reed 90 bij het binnenrijden, er stond 70 op die borden bovenaan.

Werken die camera"s?

Comment

• Volgens mij zitten die cameras altijd vol. Ik ben er al vaak tegen 100 ingereden en daar heb ik nog geen boetes van gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                    Volgens mij zitten die cameras altijd vol. Ik ben er al vaak tegen 100 ingereden en daar heb ik nog geen boetes van gezien.

Is al een geruststelling Afwachten toch

Comment

• die werken niet of zitten vol.

zaterdagnacht reed een hollander ter hoogte van de kennedytunnel me voorbij tegen 140-150... geen flits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                        Voor een overtreding die je begaan hebt begin juli? Ja.
                                        ja klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                          Ik passeer woensdagnacht langs de St-Lievenslaan in Gent (komende van Charles de Kerckhovelaan om dan de E17 A'pen op te rijden), maar blijkbaar staat er sinds kort een flitspaal aan dat oranje-knipperlicht.

Fok, was me dat verschieten! serieus in de remmen kunnen gaan

Good to know. Nog niet opgemerkt.

Comment

Working...
                                          X