Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    En dat filmpje in jouw pa's auto dan?
    Dat was overdag en in zone50 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
      Uit Beemer's post leid ik af dat er volgens hem een verschil is tussen te snel (60) en te snel (110). Zowel tijdens als na de uren.
      Dankje
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Dit is écht schandalig... Dat ze u maar opnieuw naar de rijschool sturen. Waar ben jij mee bezig
        Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Ik vraag mij af wie de aap is . In uw geval zou ik ook niet reageren vandaag en morgen ook niet...

Gast doe eens even rustig.

Ik heb hier anders ook al eens een filmpje zien passeren van een of andere oude 6 serie met dikke motor in, rijdend op de openbare weg, zonder inschrijving, keuring, en verzekering.

Je hebt altijd van die mensen die dikke vette commentaar op anderen geven, en doen alsof ze zelf nooit iets fout, dom, of ondoordacht uitsteken.
        Wees gerust, mensen die hier 'ontopic' posten (dus hun overtreding neerschrijven), zullen wel gestraft/beboet worden hoor. Daar hebben ze jouw moraliserend, vingerwijzend, en denigrerend toontje niet voor nodig.

Of dacht je wérkelijk dat je daarmee een doel bereikt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Gast doe eens even rustig.

Ik heb hier anders ook al eens een filmpje zien passeren van een of andere oude 6 serie met dikke motor in, rijdend op de openbare weg, zonder inschrijving, keuring, en verzekering.
          Toch straf dat dergelijke bemerkingen steeds komen van forummers die tot hetzelfde clubje behoren... Je voelt u precies ook aangesproken?!? Ik ben niet heilig dat sowieso niet maar ik ben geen idioot die tegen dergelijke snelheden vlamt. Wat mijn 6 serie met "dikke motor" daarbij komt doen weet ik niet. Voor zover ik het weet is die correct verzekerd, gekeurd voor alledaags verkeer en ingeschreven zoals om het even welke andere auto die zich op de openbare weg verplaatst. Als ik me niet vergis, gaat het trouwens niet over mijn auto maar over Sassedinges
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Je bent vergeten reageren op het grootste deel van m'n post.

Ik weet niet wat je verstaat onder 'aangesproken voelen'? Bij welk 'clubje' hoor ik misschien?
            Ik heb 2 boetes gehad sinds ik rijd, één omdat ik 128 reed op de snelweg, een tweede omdat ik geen voorrang verleend had.

Mij gaat het gewoon om het oeverloos commentaar dat mensen op elkaar steeds weer opnieuw hebben. Je kan wel eens zeggen van "ai, da's niet slim hé.", maar jij hoeft niet iemand de les te spellen. Dat zullen de bevoegde instanties wel doen.

Comment

• ik keur geen enkel gedrag goed als het gaat over te snel rijden, maar het verwondert me dat velen nog de moed hebben hier hun boetes en rijgedrag te posten ...
              En inderdaad, ook ik rij al eens te snel, maar zeeeeeeer zelden. Meestal van een veel te klein bordje met zone 30 niet gezien te hebben. En hier is het juist erg om te snel te rijden. Dus ik geef hier geen reacties.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Zone 30 rij ik echt altijd zeer rustig,je weet nooit met kinderen.
                Maar Zone 70 zou normaal gezien niet zomaar mensen moeten loslopen op de baan.

Comment

• Ik rij ook altijd in zone 30 rustig, maar meestal zie ik het plakkaat met einde zone 30 en niet het begin. Dat verontrust me soms. Dat zal dan wel in een buurt met zo een digitaal bord zijn zeker ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                    Ik rij ook altijd in zone 30 rustig, maar meestal zie ik het plakkaat met einde zone 30 en niet het begin. Dat verontrust me soms. Dat zal dan wel in een buurt met zo een digitaal bord zijn zeker ...
                    die digitale borden zie ik meestal wel staan, het zijn eerder die vaste bordjes die me ontgaan Die zijn zo... klein
                    *sarcasm mode ON*
                    En het moet gezegd, de plaatsing van sommige verkeersborden is opperbest
                    *sarcasm mode OFF*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                      Snotneus is nog maar pas uit de pampers en zit nog volop in z'n puberteit... en dan nog met zo'n verwijten af komen... Het is omdat niemand zich aan de regels houdt dat ze zo overdreven streng geworden zijn... Echt slim om dat te snappen moet ge toch niet zijn he? Als ze mensen met uw mentaliteit nog veel gaan laten begaan, rijden we binnen kort nergens sneller dan 30 in de bebouwde kom en 90 op de snelweg...
                      Hey paljas op de rand van een midlifecrisis.. had je nu echt niet door dat ik dat zei om te lachen?
                      En voor u leeftijd had ik een meer 'volwassen' reply verwacht... wijsheid komt met de leeftijd zeggen ze dan.. (dan twijfel ik toch )
                      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Ze moeten uw rijbewijs voor levenslang afpakken en u 30 jaar opsluiten .
                        De nagel op de kop nima

-

Comment

Snotneus is nog maar pas uit de pampers en zit nog volop in z'n puberteit... en dan nog met zo'n verwijten af komen... Het is omdat niemand zich aan de regels houdt dat ze zo overdreven streng geworden zijn... Echt slim om dat te snappen moet ge toch niet zijn he? Als ze mensen met uw mentaliteit nog veel gaan laten begaan, rijden we binnen kort nergens sneller dan 30 in de bebouwde kom en 90 op de snelweg...

Verkeerde redenering: het is omdat ze zo lastig geworden zijn dat niemand zich nog aan de regels houdt... Allez, op pietje precies na...
                          In de jaren 80 werd het misschien nog gedoogd om 20-30kmh boven de beperking te rijden, maar dat is nu niet meer het geval. Daarenboven zijn de beperkingen ondertussen met 20 tot 40 kmh verlaagd (in vaak nagenoeg ongewijzigde omstandheden). Dat komt neer op een gemiddelde snelheidsverlaging van 40 tot 70kmh. Ik had 20-30kmh ruimschoots voldoende gevonden.
                          Ik heb over't laatst nog volgende redenering gehoord: Ik rijd toch zo traag dat het geen kwaad kan om zat rond te rijden. Lagere snelheidsbeperkingen ergeren algemeen zodanig veel dat de andere regels minder worden nageleefd... Ze komen ook de hoffelijkheid niet ten goede...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Toch straf dat dergelijke bemerkingen steeds komen van forummers die tot hetzelfde clubje behoren...
                            Sasse mag proberen zoveel ie wilt.
                            In ons clubje komt ie niet in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Sasse mag proberen zoveel ie wilt.
                              In ons clubje komt ie niet in!

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Zone 30 rij ik echt altijd zeer rustig,je weet nooit met kinderen.
                              Idd, max 70 daar.

Comment

Idd, max 70 daar.
                                -

Comment

En dat filmpje in jouw pa's auto dan?
                                  edit..
                                  Last edited by ; 13/08/2008, 20:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                    Hey paljas op de rand van een midlifecrisis.. had je nu echt niet door dat ik dat zei om te lachen?
                                    En voor u leeftijd had ik een meer 'volwassen' reply verwacht... wijsheid komt met de leeftijd zeggen ze dan.. (dan twijfel ik toch )
                                    Geloof me... echt niet... Voor die midlifecrisis zijn er middelen en medicatie, maar jij blijft nog wel lang een klein kind... (en ik kan het weten, ben er zelf nog maar net vanaf)...

Comment

Geloof me... echt niet... Voor die midlifecrisis zijn er middelen en medicatie, maar jij blijft nog wel lang een klein kind... (en ik kan het weten, ben er zelf nog maar net vanaf)...
                                      En ga nu maar gauw terug aan je vakantiejob om te werken voor je auto (of kreeg je hem van mama en papa?)
                                      Alle gekheid op een stokje... als je bewust te snel rijdt en gepakt wordt, heb ik daar geen medelijden mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                        Verkeerde redenering: het is omdat ze zo lastig geworden zijn dat niemand zich nog aan de regels houdt... Allez, op pietje precies na...
                                        In de jaren 80 werd het misschien nog gedoogd om 20-30kmh boven de beperking te rijden, maar dat is nu niet meer het geval. Daarenboven zijn de beperkingen ondertussen met 20 tot 40 kmh verlaagd (in vaak nagenoeg ongewijzigde omstandheden). Dat komt neer op een gemiddelde snelheidsverlaging van 40 tot 70kmh. Ik had 20-30kmh ruimschoots voldoende gevonden.
                                        Ik heb over't laatst nog volgende redenering gehoord: Ik rijd toch zo traag dat het geen kwaad kan om zat rond te rijden. Lagere snelheidsbeperkingen ergeren algemeen zodanig veel dat de andere regels minder worden nageleefd... Ze komen ook de hoffelijkheid niet ten goede...
                                        Je hebt daar ook een punt...
                                        Wat ik bij mezelf ook merk is dat ik veel minder geconcentreerd rij...ik heb ook meer tijd om rond te gapen

Comment

En ga nu maar gauw terug aan je vakantiejob om te werken voor je auto (of kreeg je hem van mama en papa?)
                                          Alle gekheid op een stokje... als je bewust te snel rijdt en gepakt wordt, heb ik daar geen medelijden mee...
                                          Wat is bewust snel rijden?

Comment

Working...
                                          X