Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
    Ik wel..
    Bende zeveraars hier.. zoals RRD zei: Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
    Hier in de buurt was er een baan waar je al jaar en dag 70 mocht rijden.. nooit ongelukken gebeurd.. niks.. Nu plots, met de 50-zone hype, kan iedereen hier 50 doen.. Waarom? God mag het weten.. (Tijdens de schoolperiode kan ik er nog enigszins inkomen maar.. na de spitsuren is er hier gewoon GEEN volk) Dan moet je ook niet verwachten dat iedereen daar 50 gaat rijden, wat trouwens NIEMAND doet.. zelfs de politie niet, daarbij is denk ik alles gezegd.
    Snotneus is nog maar pas uit de pampers en zit nog volop in z'n puberteit... en dan nog met zo'n verwijten af komen... Het is omdat niemand zich aan de regels houdt dat ze zo overdreven streng geworden zijn... Echt slim om dat te snappen moet ge toch niet zijn he? Als ze mensen met uw mentaliteit nog veel gaan laten begaan, rijden we binnen kort nergens sneller dan 30 in de bebouwde kom en 90 op de snelweg...

Comment

• Na een maand nog niks ontvangen.. ik denk dat het nu al de 4de of 5de week is na de feiten..

Ik kan dat dus echt niet geloven.. heb ik dan zoveel geluk gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Na een maand nog niks ontvangen.. ik denk dat het nu al de 4de of 5de week is na de feiten..

Ik kan dat dus echt niet geloven.. heb ik dan zoveel geluk gehad
        Ik heb ook nog niks ontvangen na een dikke maand.
        Flik deed zelfs teken naar me dat het me geld ging kosten .
        Hopelijk is er iets fout gelopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
          Jaja, uiteraard kwijt. Nog een fikse geldboete bovenop waarschijnlijk. En zeggen dat ik al aan het remmen was ... Ach, niks aan te doen. Tegen dat ik moet voorkomen zijn we al weer een halfjaar verder. Ik zie het wel als het binnenkomt.

't Was op een baan net na een snelheidsverandering van zone 70 naar 50. En in die zone 70 kan je makkelijk 90 rijden zonder het gevoel te hebben te hard te gaan. 't Is geen excuus natuurlijk ...

En dat op nog geen 400 meter van mijn voordeur ...
          Waar was het ergens?
          Maar de politierechter in Leuven is zeer mild, gewoon fout toegeven, geen excuses zoeken en erop wijzen dat het uwe eerste keer is. Dan komt ge er met 137.5 euro + hetzelfde bedrag voorwaardelijk vanaf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Ik heb ook nog niks ontvangen na een dikke maand.
            Flik deed zelfs teken naar me dat het me geld ging kosten .
            Hopelijk is er iets fout gelopen.
            Van mij mogen ze de boete houden.. 't gaan dan wel mijn eerste zijn (met de MINI toch ) maar laat ons zeggen dat ik alles opnieuw mag doen van rijbewijs enzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
              Jouw rijbewijs (en dat van enkele anderen hier op dit forum) mogen ze levenslang afnemen.

En dat denk ik al langer dan vandaag, onafhankelijk van bovenstaande uitspraak.
              Ze mogen het komen halen

Dat houdt mij écht niet tegen om in een auto te kruipen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
                Jouw rijbewijs (en dat van enkele anderen hier op dit forum) mogen ze levenslang afnemen.

En dat denk ik al langer dan vandaag, onafhankelijk van bovenstaande uitspraak.
                Dat van u ook. Geflitst in Frankrijk, een nog onveiliger land dan België, schandalig gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                  Dat van u ook. Geflitst in Frankrijk, een nog onveiliger land dan België, schandalig gewoon.
                  Wie zegt dat ik geflitst ben?

Comment

groetjes

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

maakt je 318i ook zo'n leuk geluidje?
                    De muziek vind ik kattegejank en voor het overige was er weinig te horen van de motorsound . Welke auto is dit?
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Ze mogen het komen halen

Dat houdt mij écht niet tegen om in een auto te kruipen hoor
                      Om hem langs de binnenkant te stofzuigen dan toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                        Ik wel..
                        Bende zeveraars hier.. zoals RRD zei: Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
                        Hier in de buurt was er een baan waar je al jaar en dag 70 mocht rijden.. nooit ongelukken gebeurd.. niks.. Nu plots, met de 50-zone hype, kan iedereen hier 50 doen.. Waarom? God mag het weten.. (Tijdens de schoolperiode kan ik er nog enigszins inkomen maar.. na de spitsuren is er hier gewoon GEEN volk) Dan moet je ook niet verwachten dat iedereen daar 50 gaat rijden, wat trouwens NIEMAND doet.. zelfs de politie niet, daarbij is denk ik alles gezegd.
                        Er is een groot verschil tussen 60 of 70km/u rijden in een zone 50 omwille van geen volk/het late uur/... of 110km/u op een dergelijke weg rijden.

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Er is een groot verschil tussen 60 of 70km/u rijden in een zone 50 omwille van geen volk/het late uur/... of 110km/u op een dergelijke weg rijden.
                          Die reactie mag je mij toch eens uitleggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                            Die reactie mag je mij toch eens uitleggen...
                            Denk nu eens na. Wat valt hieraan niet te begrijpen?

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Martini Dingske is grappig, doe zo voort.
                              Dank je.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Dat het maar rap terug school is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                                  Dat het maar rap terug school is
                                  Daar steken ze ook niet veel meer uit.

Toch niets nuttigs.

Comment

• ...omdat ze allemaal al zo slim zijn?
                                    Ik dacht het niet....
                                    Ach ja, ze hebben tónnen levenservaring he

Comment

Euhm nee want Gio is nu aan het werken en Frankie aan het doppen.
                                      Dus effe geduld.
                                      ga je stinkende bek spoelen, achterlijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                        De muziek vind ik kattegejank en voor het overige was er weinig te horen van de motorsound . Welke auto is dit?
                                        Een BMW van de eerste reeks met een 2.0 benzineketel erin.
                                        Muziek is voor de kindervrienden onder ons : R kelly Burn it up .

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                        ga je stinkende bek spoelen, achterlijke.
                                        gegroet ,was het druk op d'n dop?

Comment

gegroet ,was het druk op d'n dop?
                                          geen idee, jij weet zo'n dingen beter.

Comment

Working...
                                          X