Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
lol idd, leuke baan. Vooral van Nukerke boven tot beneden, riching Oudenaarde. Vroeger toch, want nu is dat daar ook allemaal begrensd en op 1 rijstrook enz. Ik heb nog de tijd geweten dat het overal twee vakken en 120 was, van in Nukerke tot Leupegem.
Anderzijds heb ik daardoor ook dikwijls die baan bij nacht gezien, om wrakken op te kuisen
Toen waren daar wel zeer veel ongevallen. Naar 't schijnt zou het veel verbeterd zijn, maar de fun is idd weg.
Ik heb daar ook mijn eerste keer boven 180 gereden (BMW 524td in 1991), erg verstandig was dat niet, maar kom.
Deze ochtend wegenwerken net voor de bevrijdingstunnel (Antwerpen-Brussel - begin van de A12). Daarstraks bij het terug naar huis rijden, was er een flitspaal zichtbaar. Waarschijnlijk nog niet actief / geijkt maar opletten dus...
Al zouden die pipo's beter eerst eens het wegdek herstellen in de tunnel zelf op het linkervak. Net wanneer je op het scherpste stuk van de bocht zit (die scherper wordt naarmate je de tunnel in gaat), is er een bult in het wegdek.
Waar ergens op de E40? Ter hoogte van Haasrode toevallig?
Op de parking van de Shell hebben ze mij aan kant gezet. Dat is Haasrode denk ik he. Een kilometer of 5 ervoor hebben ze me geflitst.
Stond jij daar ook misschien?
- Net voor de ingang bevrijdingstunnel richting Brussel (sérieus in de remmen gevlogen gisteren, maar hij werkt nog niet precies)
- Thijsmanstunnel uitkomen, naar rechts volgen en iets later krijg je een 90° bocht waardoor je op de A12 bergen op zoom - Antwerpen komt. Net voor die bocht linkerkant staat nu ook een paal....
(ook hier ff de bandjes laten bijten in't asfalt)
- Net voor de ingang bevrijdingstunnel richting Brussel (sérieus in de remmen gevlogen gisteren, maar hij werkt nog niet precies)
- Thijsmanstunnel uitkomen, naar rechts volgen en iets later krijg je een 90° bocht waardoor je op de A12 bergen op zoom - Antwerpen komt. Net voor die bocht linkerkant staat nu ook een paal....
(ook hier ff de bandjes laten bijten in't asfalt)
Die dingen stijgen gewoon op uit de grond
Bevrijdingstunnel is dat dat ding als je van de Ring zo naar de A12 rijdt?
Daar staat er iig ook een nieuwke zag ik vanmorgend.
En die kerel achter mij zag rook en 4 pinkers
Comment