Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ahzo, kan je dan van bijde (3.4 en 3.5) de database er op zetten? ik heb enkel 3.4 en er worden ook mobiele plaatsen aangegeven dmv oranje led ipv rode.

Vandaag naar nederland geweest zonder autostrade en weer heeft het apparaatje goed gewerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
      ah ok daarmee.Is het dan ook in het nederlands?

Nee, enkel in het Frans, maar als halve Waal is dat voor mij geen probleem

Ik heb inderdaad de waarschuwingstijd al op 15s gezet, zoals je zei... hij blijft ook piepen totdat je op de juiste snelheid zit.. dit is echt wat ik nodig had.

Ik heb hem gewoon op m'n dashboard tegen de ruit gelegd. Met die rubber bandjes blijft hij daar redelijk goed liggen (als ik niet te snel accelereer )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Hi all,

Ik neem trouwens aan dat je er eender welke database in kan zetten? Dus ook die van Flitsservice.nl?
        Hoe denk je dat te doen?

ik vraag me verder af of hij al die files er parallel in zet, of de ene gewoon door de andere gaat vervangen, als je een keuze maakt in v3.5 ?

In en rond Leuven wist hij in ieder geval alle camera's staan en op de omleiding in Herent heeft hij nog twee keer gebeept toen ik aan die ondertunnelingen kwam. Zouden daar ook [ooit] cameras staan/[gestaan hebben]?
        Last edited by ; 30/12/2008, 20:51.

Comment

• Wat bedoelen jullie met de 'mobiele'?
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
            Wat bedoelen jullie met de 'mobiele'?
            de niet-vaste?
            De losse
            Zou wel interessant zijn,want de vaste weet je toch staan..'t zijn de mobiele die lastig zijn
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• de vaste weet je toch ook niet overal staan.

Comment

• Kan je die functie voor je snelheid uitzetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                  de vaste weet je toch ook niet overal staan.
                  Als het bij je in de buurt is wel. Al durven ze hier wel eens een mobiele in een aanhangwagen te stoppen fso
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• in de buurt weet je toch ook meestal waar ze regelmatig staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                      miljaar, vrijdag besteld en nog geen verzendbevestiging gekregen
                      donderdag overschrijving, en nog geen betalingsbevestiging gekregen.

Comment

• Meen je dat nu; de onbekende politiewagens met van die 'andere' mistlampen van Hella ?

En toch legaal?
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                          Meen je dat nu; de onbekende politiewagens met van die 'andere' mistlampen van Hella ?

En toch legaal?
                          Dat spel gaat ook af als ze er niet staan hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Dus gewoon locaties erin vervat waar ze regelmatig eens durven flitsen ofzo?

Of werkelijk als een systeem zoals een radardetector?
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3

Comment

• Het eerste. Het tweede is illegaal.

Comment

Het eerste. Het tweede is illegaal.
                                Dacht ik al, bedankt
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                                  donderdag overschrijving, en nog geen betalingsbevestiging gekregen.
                                  vanmiddag is het afgeleverd

Comment

Klopt, ze hebben posities waar ooit een mobiele flitser gemeld werd, in hun databees gestoken. Dus er kan er ene staan, of ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                      volgens mij zag ik daarstraks in de manager een knopje import DB of iets dergelijks, niet?
                                      Moet ik eens onderzoeken.. thanks 4 the tip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        Kan je die functie voor je snelheid uitzetten?
                                        Neen, dat geloof ik niet.. het is wel de bedoeling dat je niet geflitst wordt hee.. het enige wat je kan doen is de detectietijd zo kort mogelijk zetten (15s)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Neen, dat geloof ik niet.. het is wel de bedoeling dat je niet geflitst wordt hee.. het enige wat je kan doen is de detectietijd zo kort mogelijk zetten (15s)
                                          Ja ok, ik wil gewoon gepiep horen bij mogelijke flitslocatie...

Geen lawaai als ik 95 rij waar ik 90 mag of ik kom zot

Comment

Working...
                                          X