Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb ook zo eens een oefening gedaan in een zwembad, wat ze ook erg benadrukten was dat je best, als de auto nog drijft, via het raampje op het dak van de wagen kruipt, en dan eerst checkt wat de dichtstbijzijnde oever is, voordat je als een gek begint te zwemmen.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Ik heb ook zo eens een oefening gedaan in een zwembad, wat ze ook erg benadrukten was dat je best, als de auto nog drijft, via het raampje op het dak van de wagen kruipt, en dan eerst checkt wat de dichtstbijzijnde oever is, voordat je als een gek begint te zwemmen.
Njah, 's winters in koud water kan dat misschien van belang zijn, zeker als je gewond bent ... maar 't is niet dat je enkele kilometers in zee zit, hè, in zo'n situatie.
het is ook zo dat wanneer men angstig is een overlevingsprikkel krijgt en dat uw lichaam dus endorfines aamaakt (dat zijn neurotransmitters die een superverdovend effect hebben) + iemand in doodsangs heeft dus een verdubbeling tot verdirevoudiging van hun spierkracht
=> je kan die ruit in paniek dus ook zelf aan gort slaan, in theorie
het is ook zo dat wanneer men angstig is een overlevingsprikkel krijgt en dat uw lichaam dus endorfines aamaakt (dat zijn neurotransmitters die een superverdovend effect hebben) + iemand in doodsangs heeft dus een verdubbeling tot verdirevoudiging van hun spierkracht
=> je kan die ruit in paniek dus ook zelf aan gort slaan, in theorie
true, psychologie rules
en misschien plas je ook in je broek, dat is volkomen normaal
Tip
Dikke mensen zouden dus zeker geen CLS moeten kopen of chrysler 300C want die kunnen niet door die ramen.
What about "voeten tegen de voorruit & 'es hard druk zetten, die *pop*t er zo uit"? Is dat een urban legend?
Eventjes terug moest ik de voorruit en achterruit van een E30 eruit halen. Eerst mooi met een schoevendraaier de randen van de ruit geprobeerd wat los te maken. Daarna met mijn 2 voeten hard duwen tegen de voorruit. Geloof me, dat is niet makkelijk om een ruit er zo uit te krijgen. Ik heb er hard op gevloekt .
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Eventjes terug moest ik de voorruit en achterruit van een E30 eruit halen. Eerst mooi met een schoevendraaier de randen van de ruit geprobeerd wat los te maken. Daarna met mijn 2 voeten hard duwen tegen de voorruit. Geloof me, dat is niet makkelijk om een ruit er zo uit te krijgen. Ik heb er hard op gevloekt .
Bij de buick was dat nog erger, daar hebben wij een halve dag mee zoet geweest om al die ramen eruit te krijgen terwijl dat meestal een half uurtje werk is of zo
Door al den brol die in dien bak steekt blijft dat wel redelijk op zijn plaats hoor, ik moet er wel bijzeggen dat, om de foto te nemen, ik hem wat recht gezet heb want normaal ligt die gewoon neven de paraplu, als en ik spreek in hopelijk nooit in 't echt te gebruiken voorwaardelijke wijs, ik dus die hamer gebruikt heb pak ik daarna de paraplu om eventueel te dienen zoals hierboven reeds beschreven.
Ik dacht wel dat het de bedoeling was dat dat ding ergens VAST hangt. Als je het los in uw deur legt zal het daar waarschijnlijk niet blijven liggen als je : overkop gaat, in het water terrecht komt, enz
Goede opmerking en ik heb al gezocht voor een plaatsje waar het kan bevestigd worden zonder dat het in het zicht is want mijnen Hippo is gene lijnbus éh, maar 'k heb geen plaatsje gevonden, dus....
Bij de buick was dat nog erger, daar hebben wij een halve dag mee zoet geweest om al die ramen eruit te krijgen terwijl dat meestal een half uurtje werk is of zo
Vroeger werden de ruiten gewoon ingezet met een rubber dichting rond, dan was dat nog te doen, (bij nen autoafbraak een andere ruit gaan halen was dus op het terrein er eentje uitzoeken en dan langs binnen de voeten tegenzetten en langs buiten iemand "aannemen"), maar tegenwoordig worden de meeste geplakt, dus.....
Goede opmerking en ik heb al gezocht voor een plaatsje waar het kan bevestigd worden zonder dat het in het zicht is want mijnen Hippo is gene lijnbus éh, maar 'k heb geen plaatsje gevonden, dus....
Ik zal binnen een paar uren eens een foto nemen hoe ik het gedaan heb
Comment