Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto te water: what to do?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik ga de hamer in m'n middeconsole steken

heb trouwens een steeds weerkerende droom dat ik in de dok rij bij het naar werk rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik ga de hamer in m'n middeconsole steken

heb trouwens een steeds weerkerende droom dat ik in de dok rij bij het naar werk rijden
      Ik heb altijd de droom dat ik door een draak achtervolgd wordt....komt altijd terug

Keep your eyes on the road bobo!

Comment

Ik heb ook zo eens een oefening gedaan in een zwembad, wat ze ook erg benadrukten was dat je best, als de auto nog drijft, via het raampje op het dak van de wagen kruipt, en dan eerst checkt wat de dichtstbijzijnde oever is, voordat je als een gek begint te zwemmen.
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
          Ik heb altijd de droom dat ik door een draak achtervolgd wordt....komt altijd terug

Keep your eyes on the road bobo!
          is die draak je buurvrouw ?

goei topic yoda
          je weet maar nooit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
            Ik heb ook zo eens een oefening gedaan in een zwembad, wat ze ook erg benadrukten was dat je best, als de auto nog drijft, via het raampje op het dak van de wagen kruipt, en dan eerst checkt wat de dichtstbijzijnde oever is, voordat je als een gek begint te zwemmen.
            Njah, 's winters in koud water kan dat misschien van belang zijn, zeker als je gewond bent ... maar 't is niet dat je enkele kilometers in zee zit, hè, in zo'n situatie.

Comment

het is ook zo dat wanneer men angstig is een overlevingsprikkel krijgt en dat uw lichaam dus endorfines aamaakt (dat zijn neurotransmitters die een superverdovend effect hebben) + iemand in doodsangs heeft dus een verdubbeling tot verdirevoudiging van hun spierkracht

=> je kan die ruit in paniek dus ook zelf aan gort slaan, in theorie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                Ik vrees ervoor...

Zeker als je al ondersteboven drijft
                )

Kun je dan nog wel fatsoenlijk bewegen? of je omdraaien
                Ik zou totaal niet weten wat te doen en ik ga ook zorgen dat ze hier zo'n hamertje kopen!
                Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                het is ook zo dat wanneer men angstig is een overlevingsprikkel krijgt en dat uw lichaam dus endorfines aamaakt (dat zijn neurotransmitters die een superverdovend effect hebben) + iemand in doodsangs heeft dus een verdubbeling tot verdirevoudiging van hun spierkracht

=> je kan die ruit in paniek dus ook zelf aan gort slaan, in theorie
                true, psychologie rules

en misschien plas je ook in je broek, dat is volkomen normaal

Tip

Dikke mensen zouden dus zeker geen CLS moeten kopen of chrysler 300C want die kunnen niet door die ramen.

Comment

Halfords zal goeie zaken doen door dit topic
                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    What about "voeten tegen de voorruit & 'es hard druk zetten, die *pop*t er zo uit"? Is dat een urban legend?
                    Eventjes terug moest ik de voorruit en achterruit van een E30 eruit halen. Eerst mooi met een schoevendraaier de randen van de ruit geprobeerd wat los te maken. Daarna met mijn 2 voeten hard duwen tegen de voorruit. Geloof me, dat is niet makkelijk om een ruit er zo uit te krijgen. Ik heb er hard op gevloekt .
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                      Eventjes terug moest ik de voorruit en achterruit van een E30 eruit halen. Eerst mooi met een schoevendraaier de randen van de ruit geprobeerd wat los te maken. Daarna met mijn 2 voeten hard duwen tegen de voorruit. Geloof me, dat is niet makkelijk om een ruit er zo uit te krijgen. Ik heb er hard op gevloekt .
                      Bij de buick was dat nog erger, daar hebben wij een halve dag mee zoet geweest om al die ramen eruit te krijgen terwijl dat meestal een half uurtje werk is of zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                        is die paraplu ook voor onder water?
                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Theoretisch gezien wel ja. Je loopt dan "onder" water, en je wordt er zelfs niet nat van!
                        Nee, die is voor als ik boven kom en 't is aan 't regenen, dan word ik niet nat éh.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          bij jouw blijft het ook ni steken
                          Door al den brol die in dien bak steekt blijft dat wel redelijk op zijn plaats hoor, ik moet er wel bijzeggen dat, om de foto te nemen, ik hem wat recht gezet heb want normaal ligt die gewoon neven de paraplu, als en ik spreek in hopelijk nooit in 't echt te gebruiken voorwaardelijke wijs, ik dus die hamer gebruikt heb pak ik daarna de paraplu om eventueel te dienen zoals hierboven reeds beschreven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                            Ik dacht wel dat het de bedoeling was dat dat ding ergens VAST hangt. Als je het los in uw deur legt zal het daar waarschijnlijk niet blijven liggen als je : overkop gaat, in het water terrecht komt, enz
                            Goede opmerking en ik heb al gezocht voor een plaatsje waar het kan bevestigd worden zonder dat het in het zicht is want mijnen Hippo is gene lijnbus éh, maar 'k heb geen plaatsje gevonden, dus....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                              Bij de buick was dat nog erger, daar hebben wij een halve dag mee zoet geweest om al die ramen eruit te krijgen terwijl dat meestal een half uurtje werk is of zo
                              Vroeger werden de ruiten gewoon ingezet met een rubber dichting rond, dan was dat nog te doen, (bij nen autoafbraak een andere ruit gaan halen was dus op het terrein er eentje uitzoeken en dan langs binnen de voeten tegenzetten en langs buiten iemand "aannemen"), maar tegenwoordig worden de meeste geplakt, dus.....

Comment

Eventueel kan je misschien je brandblusser gebruiken om je raam uit te slaan, zo heeft hij ooit nog enig nut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                  Eventueel kan je misschien je brandblusser gebruiken om je raam uit te slaan, zo heeft hij ooit nog enig nut.
                                  Die ligt in de koffer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    Goede opmerking en ik heb al gezocht voor een plaatsje waar het kan bevestigd worden zonder dat het in het zicht is want mijnen Hippo is gene lijnbus éh, maar 'k heb geen plaatsje gevonden, dus....
                                    Ik zal binnen een paar uren eens een foto nemen hoe ik het gedaan heb
                                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                                      Ik zal binnen een paar uren eens een foto nemen hoe ik het gedaan heb
                                      En ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                        M'n pa had vroeger altijd een duikersmes (was vroeger duiker bij de brandweer). Toch maar es vragen waar em da gelaten heeft

En dan bij de volgende politiecontrole de bak in voor verboden wapenbezit.

"Ja maar meneer de polies.... Tis voor te ontsnappen als ik in het kanaal rij....."

Die gaan eens goed lachen....
                                        Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                                        Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                          goed idee!! die van mij ligt toch los aan de passagiersstoel te zwabberen

Comment

Working...
                                          X