Bij de bank heb ik het 1 maal gezien dat ze daar grote plakkers (formaat A4) op alle ruiten geplakt hebben, met de vraag om niet meer verkeerd te parkeren. Ze hebben die dan ook nog eens geplakt daar waar je het zicht door de ruiten het meeste nodig hebt. Zodoende ben je bijna verplicht om die daar ter plekke af te doen ... en ge moet nergens tegenrijden, want er staat constant een camera op u gericht, en ge staat ook op een prive terrein dat niet van u is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stickers & met stift op autoruiten schrijven, hoort dit tot vandalisme?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenkan jij in een hoek van 90 graden een auto wegslepen?
Zeker dat. De katrol is namelijk al uitgevonden.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenZeker dat. De katrol is namelijk al uitgevonden.
ondergrondse garage in Leuven aan hotel binnenhof.
wedden voor 1000€ dat het je niet lukt zonder schade?
Comment
-
Met zoiets moet je altijd denken hoe je zelf zou reageren indien het jou zou overkomen (papiertje, sticker,...) En of je er nadien al dan niet rekening mee zou houden.
Je zou dus een berichtje kunnen achterlaten in de aard van:
Beste, je moet niet vloeken omdat je dit berichtje krijgt, wel integendeel. U staat namelijk slecht geparkeerd en hinderd zo de doorgang naar de garages. Dit leidt geregeld tot de ergernis van sommige eigenaars en herhaaldelijk werd er reeds schade toegbracht aan de hinderende wagens (krassen in de deuren, geplooide antennes, platte banden). Indien u de kans tot schade niet wil lopen raadt ik u vriendelijk aan uw wagen vanaf heden hier niet meer achter te laten.
Met vriendelijke groeten
Dit komt nog redelijk sympathiek over en toch zou ik in 't vervolg 2x nadenken vooraleer ik m'n wagen er opnieuw zou plaatsen.
Indien hij er daarna nog eens staat zal je natuurlijk verplicht zijn om woord bij daad te voegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenok, kom maar af, er staat er weer eentje.
ondergrondse garage in Leuven aan hotel binnenhof.
wedden voor 1000€ dat het je niet lukt zonder schade?
En ik kan toch niet binnen in een parkeergarage met mijn auto.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk BerichtenMet zoiets moet je altijd denken hoe je zelf zou reageren indien het jou zou overkomen (papiertje, sticker,...) En of je er nadien al dan niet rekening mee zou houden.
Beste, je moet niet vloeken omdat je dit berichtje krijgt, wel integendeel. U staat namelijk slecht geparkeerd en hinderd zo de doorgang naar de garages. Dit leidt geregeld tot de ergernis van sommige eigenaars en herhaaldelijk werd er reeds schade toegbracht aan de hinderende wagens (krassen in de deuren, geplooide antennes, platte banden). Indien u de kans tot schade niet wil lopen raadt ik u vriendelijk aan uw wagen vanaf heden hier niet meer achter te laten.
Met vriendelijke groeten
Dit komt nog redelijk sympathiek over en toch zou ik in 't vervolg 2x nadenken vooraleer ik m'n wagen er opnieuw zou plaatsen.
Indien hij er daarna nog eens staat zal je natuurlijk verplicht zijn om woord bij daad te voegen
In feite zijn de flikken schuldig omdat ze wettelijk verplicht zijn dit probleem, naar best vermogen, op te lossen. Zou toch niet zo moeilijk mogen zijn. Wegslepen, en als dat fysiek onmogelijk is, nemen we de platen mee met berichtje dat je ze mag komen halen in het politiebureau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk BerichtenMet zoiets moet je altijd denken hoe je zelf zou reageren indien het jou zou overkomen (papiertje, sticker,...) En of je er nadien al dan niet rekening mee zou houden.
Met vriendelijke groeten
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichtenis ook een techniek, maar uiteindelijk gebeurt er niks, en als je het probleem wil oplossen, moet JIJ de wet overtreden
In feite zijn de flikken schuldig omdat ze wettelijk verplicht zijn dit probleem, naar best vermogen, op te lossen. Zou toch niet zo moeilijk mogen zijn. Wegslepen, en als dat fysiek onmogelijk is, nemen we de platen mee met berichtje dat je ze mag komen halen in het politiebureau
denk dat ik het zo ga blijven doen en zoals steeds de politie verwittigen zodat zij ook nota hebben van de nr-plaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichtenis ook een techniek, maar uiteindelijk gebeurt er niks, en als je het probleem wil oplossen, moet JIJ de wet overtreden
Dit laatste zinnetje was niet serieus bedoeld ook niet.
Maar ik dacht dat met de boodschap op zich, de gemiddeld, normaal denkende mens het niet zou riskeren om er opnieuw te gaan staan.
Fysiek onmogelijk om de auto te verwijderen?
Er bestaan naar mijn weten toch takelwagens die de wagen door middel van een kraan een wagen kunnen optillen en zo op het platform plaatsen. (bijv. indien de wagen tussen 2 andere geparkeerd staat) Zijn die palen daar dan zo hoog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik trek altijd een foto van de wagen die fout staat en steek een briefje onder de ruit.
denk dat ik het zo ga blijven doen en zoals steeds de politie verwittigen zodat zij ook nota hebben van de nr-plaat.
Zijn er reeds wagens die er opnieuw stonden na zo'n briefje gekregen te hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk BerichtenIndien hij er daarna nog eens staat zal je natuurlijk verplicht zijn om woord bij daad te voegen
Dit laatste zinnetje was niet serieus bedoeld ook niet.
Maar ik dacht dat met de boodschap op zich, de gemiddeld, normaal denkende mens het niet zou riskeren om er opnieuw te gaan staan.
Fysiek onmogelijk om de auto te verwijderen?
Er bestaan naar mijn weten toch takelwagens die de wagen door middel van een kraan een wagen kunnen optillen en zo op het platform plaatsen. (bijv. indien de wagen tussen 2 andere geparkeerd staat) Zijn die palen daar dan zo hoog?
als die een dakdrager heeft geraakt die niet binnen
Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk BerichtenEn wat schrijf je dan op het bewuste briefje?
Zijn er reeds wagens die er opnieuw stonden na zo'n briefje gekregen te hebben?
nee, nooit opnieuw, dan staan ze in een andere doorgang die ik niet moet hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtennee, nooit opnieuw, dan staan ze in een andere doorgang die ik niet moet hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk BerichtenIndien het telkens anderen zijn zou je misschien beter iets plaatsen waardoor het duidelijk is dat ze daar verkeerd staan, anders kan je bezig blijven met uw briefjes
is compleet nutteloos.
De mensen denken dat in de verste uithoek van de garage weinig volk komt, dus bibi staat vaak vast
en pissen doen ze daar ook vaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten't Is spijtig dat een transpalet zo kort is hé, grote kans op schade. Anders gewoon opkrikken die handel, zoiets kan toch een paar ton heffen. Je kan dat gewoon wegzetten in je garagebox en je auto erover parkeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenMaar dat krijg je er niet uit dan he als je auto in de box staat en je kan er niet uit omdat ie voor je deur staat
Ik dacht dat ie enkel in de doorgang stond en niet pal voor de garagepoort.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenDan parkeer je eerst je wagen in de box en steekt de vork van het transpalet onder de wagen.
Ik dacht dat ie enkel in de doorgang stond en niet pal voor de garagepoort.
dan moet ik nog een transpallet kopen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik trek altijd een foto van de wagen die fout staat en steek een briefje onder de ruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenEn er dan een verkeerde gsm-nummer op noteren.(of de nummer van de politie of takeldienst)
En dan als kers op de taart eens langsgaan na een paar uur en zeggen: tja, dat is ambetant hé. want uwe auto staat daar serieus in de weg want ik kan zo niet in mijn garagebox. En dan het gewoonweg terug afbollen.
zalig!
gewoon steentjes zoeken die je kan vaststeken in het ventiel. 4 steentjes plaatsen en wachten tot de banden plat staanOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
zalig!
gewoon steentjes zoeken die je kan vaststeken in het ventiel. 4 steentjes plaatsen en wachten tot de banden plat staan
Of gewoon:
Dat is voor een binnenventiel eruit te draaien, kost misschien 3 à 5 €.
En dan houd je die kleine prullekes bij en zet een groot plakkaat op de muur:
Binnenventieltjes te koop: 100 € voor 4, dopjes en een fietspomp krijg je er gratis bij.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
zalig!
gewoon steentjes zoeken die je kan vaststeken in het ventiel. 4 steentjes plaatsen en wachten tot de banden plat staan
Comment
Comment