Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar als ze al een aantal jaren oud is, dan is er een nieuwer systeem, en wil je dat nieuwe systeem.
Als het oude al compatibel is met je nieuwe wagen..
Dan ga je enkel nog je tank overbouwen...
Maar prijs voor nieuwe tank erbij is niet zoveel meer, en miss iets groter
dus neem je ook maar een nieuwe tank....
vroeger met verdampers moest je dat niet doen, de membranen gaan om zeep
deze installatie was in 2005 een modern gedoe, binnen 6 jaar mss wat verouderd maar dat kan mij niet zoveel schelen, compatibel blijft het toch
(een injectiesysteem van een 15 jaar oude auto is dan mss wel verouderd, dat wil ni zeggen dat het geen dienst doet..ter vergelijking)
als je een grotere tank wil, ruil je deze in...rinus doet daar niet moeilijk over
trouwens,
't is maar een hersenspinsel, dus lach met niet uit.
Maar continu 90kg extra op de achteras.
Zou dat een groot verschil opleveren qua levensduur van je achterste vering?
hoe het in de rest van europa zit weet ik niet,
wel dat in nederland, waar ze wat schoner denken als bij ons en er een pak meer gaswagens rijden is de extra rijtax hoger als in belgie, en staan er ook accijnzen op aan de pomp
Hallo dit is m'n eerste post 'jeuj'
@Bobo,
ik stel deze vraag aan jou, aangezien je blijkbaar heel wat ervaring reeds hebt met
LPG- wagens.
Ik zou feitelijk graag willen weten of ik er goed aan doe een Duitse BMW 320i (E46,
zescilinder dus...) die reeds op gas ligt, te importeren (van een particulier) OF van hetzelfde
type wagen te importeren (evtl. van een handelaar) en er zelf gas op te laten leggen.
Wat is er te verkiezen? (en in het laatste geval: welk soort gas-installatie en door welke
leverancier te plaatsen?).
En hoe zit het dan met de garantie (stel dat een handelaar die verkoopt, dan moet die toch
garantie geven wettelijk gezien (ook in Duitsland dacht ik...)? Komt die niet te vervallen, of
bestaan er hier in België mogelijkheden om je wagen toch te laten verzekeren ivm. garantie? Ik vraag me als laatste ook nog af of er officiële bmw-garagisten zijn die je onderhoud dan nog willen behartigen, heeft iemand daar ervaring mee/ gelijkaardige situatie bij merkgarages?
Oef, een hele boterham, hopelijk krijg ik nog antwoord op dit reeds 'oude' subject.
trouwens,
't is maar een hersenspinsel, dus lach met niet uit.
Maar continu 90kg extra op de achteras.
Zou dat een groot verschil opleveren qua levensduur van je achterste vering?
eventjes reageren.
de camaro rijd met een gewicht van 25 kg in de koffer zuiniger dan zonder. omdat dit ewicht ervoor zorgt dat op snelheid mijn auto iets minder downforce ontwikkeld en dus minder werstand ondervind.
dus mijn lpg tank van 50L zorgt ervoor dat mijn auto waarschijnlijk zuiniger rijd.
nog voordeel voor gas: de gastanken zijn sterker dan de benzinetanken. Bij ongeval gaat uw benzinetank veel eerder scheuren dan uw gastank en de huidige gastanken hebben allemaal speciale ventielen om de druk van binnen naar buiten te laten gaan en niet omgekeerd. Vuur heeft dus weinig kans om schade te veroorzaken bij een lpg wagen (buiten de benzine die ge aan boord hebt natuurlijk).
Comment