Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R/C NITRO cARS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tis ofwel ne FG Marder ofwel ne Carson Attack eh

Carson Attack dus in jouw geval
    Is idd heel veel fun, veel plezier er mee

Comment

Met protech gator kap

Have fun!

Comment

Leuk topic!
        Mijn 2 auto's staan echter al meerdere jaren stil.
        Het gaat om een Kyosho Inferno MP5 1/8, en een Kyosho Pure Ten 1/10.
        We zouden eens zo'n meet moeten houden in het centrum van het land.
        En hopelijk krijg ik dan, zonder kosten, met dingskes weer deftig rijdend....

Comment

Of gewoon die handel meebrengen naar een meeting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Of gewoon die handel meebrengen naar een meeting

Gaat ook natuurlijk, maar dan gaat de aandacht misschien eerder naar de R/C's, ipv naar de mensen die op de meet zijn samen met hun auto's.
            Dus dan toch misschien beter een meet houden uitlsuitend voor R/C's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
              Gaat ook natuurlijk, maar dan gaat de aandacht misschien eerder naar de R/C's, ipv naar de mensen die op de meet zijn samen met hun auto's.
              En het probleem daarvan is....?

Comment

En het probleem daarvan is....?
                Ik wil dat niet.

Comment

Tis ofwel ne FG Marder ofwel ne Carson Attack eh

Carson Attack dus in jouw geval
                  Is idd heel veel fun, veel plezier er mee
                  yep I know,maar ik twas eigenlijk beetje fout verwoord van mij,ik dacht dat de meesten een Marder wel kennen ,en een Carson Attack niet zo
                  Tis inderdaad echt wel fun,en zo'n meet van RC cars zou zeker is de moeite zijn,zo leer je ook nog is wat mensen kennen met dezelfde hobby,en kan je ervaringen enzo uitwisselen.

Greetzzzz

Comment

Mja inderdaad, en daar knelt het schoentje wel een beetje in mijn streek ... bitter weinig animo en alleen rijden verveelt wel heel snel.
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Meetings mag geen probleem zijn, desnoods organiseer je er zelf eentje:

Comment

Als mijne inferno GT ne keer gemaakt geraakt (hopelijk deze week ) kom ik ook af naar zo een meeting,.De savage die rijdt zeer goed in het veld.Met de mijne zal ik naar Rumst gaan als hij klaar is(RTR Rumsr)

Comment

Is dit een goede koop?
                          Kan zo'n Buggy fatsoenlijk offroad werk aan zoals een Savage? Of is hij daar te kwetsbaar voor?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Leuk topic!
                            Mijn 2 auto's staan echter al meerdere jaren stil.
                            Het gaat om een Kyosho Inferno MP5 1/8, en een Kyosho Pure Ten 1/10.
                            We zouden eens zo'n meet moeten houden in het centrum van het land.
                            En hopelijk krijg ik dan, zonder kosten, met dingskes weer deftig rijdend....
                            Pure ten heb ik ook ng gehad, wel op elektriciteit.
                            Omgebouwd naar achterwiel aandrijving, alu chassis vervangen door homemade carbon chassis...

Vlotheid, ik won toch alle races in de niet standaard klasse met gelijke motor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                              Foto's!
                              Van de mijne heb ik geen meer; zal ff internetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Is dit een goede koop?
                                Kan zo'n Buggy fatsoenlijk offroad werk aan zoals een Savage? Of is hij daar te kwetsbaar voor?

http://www.kapaza.be/Diversen/Modelb...son_buggy.html
                                iemand?

dit heb ik in een mail ontvangen:

Hallo

Foto´s zitten in bijlage.
                                Het is een 3,5cc motor achteraangedreven

Volledig nieuw dus

Comment

je betaalt dan ook de nieuwprijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                    je betaalt dan ook de nieuwprijs
                                    225€, is dat die nieuwprijs
                                    Ik dacht dat zo'n dingen 300-400€ kosten

Comment

Mja, zender is idd wel inbegrepen, valt dus best mee
                                      Ik vrees er alleen voor dat je na een half jaar spijt begint te krijgen dat je geen bigscale hebt

Comment

Mja, zender is idd wel inbegrepen, valt dus best mee
                                        Ik vrees er alleen voor dat je na een half jaar spijt begint te krijgen dat je geen bigscale hebt
                                        Bedoel je schaal 1/6 gelijk ne Marder?
                                        Ik ben een beginner he, ik rij nu met een 5jaar oude (waarvan 1 jaar buiten in de regen etc) Nikko Evolution CLK-GTR. Zender rijkt nog amper 4m ofzo en de motor draait ook niet meer zo soepel. Tijd voor nieuw en beter dus.
                                        Kan die buggy redelijk offroad rijden?
                                        Hoeveel kost die Nitro naft, zijn er nog andere kosten waar ik rekening mee moet houden?

thnx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          Bedoel je schaal 1/6 gelijk ne Marder?
                                          Ik ben een beginner he, ik rij nu met een 5jaar oude (waarvan 1 jaar buiten in de regen etc) Nikko Evolution CLK-GTR. Zender rijkt nog amper 4m ofzo en de motor draait ook niet meer zo soepel. Tijd voor nieuw en beter dus.
                                          Kan die buggy redelijk offroad rijden?
                                          Hoeveel kost die Nitro naft, zijn er nog andere kosten waar ik rekening mee moet houden?

thnx
                                          een buggy is voor offroad te rijden,nitro kost ongeveer 25.00 euro voor 3 liter hangt ervan af welk merk en percent(16,20,25).Andere kosten zijn de batterijen voor zender en besturing in de auto(12 stuks meestal AA)en af en toe een nieuwe gloeiplug(ong.5.00euro). ook een glowplug want anders krijg je dat spel niet in gang(15.00euro),als je een occazie koopt, vraag dan dat ze hem starten terwijl ge er bij zijt, afregelen in een shop kost ongeveer 20.00euro.

Comment

Working...
                                          X