Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R/C NITRO cARS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thnx voor de info, dat kost dus redelijk wat door het jaar.
    Ik kreeg vanmorge mail van die kerel en hij zei dat de auto verkocht was
    terug op zoek dus maar mijn pa vind dat ik mijn geld weggooi

Comment

• sommige winkels hebben okkazies staan of promoties .kijk eens op www.rc-news.be,daar verkopen er ook hun wagens.vanaf een 300 euro kan je er al een nieuwe kopen van kyosho, www.kyosho.de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
        sommige winkels hebben okkazies staan of promoties .kijk eens op www.rc-news.be,daar verkopen er ook hun wagens.vanaf een 300 euro kan je er al een nieuwe kopen van kyosho, www.kyosho.de
        is kyosho goed materiaal, nitro dan want electo zegt me niks

Comment

• ze hebben de beide, nitro en electro en zijn goed, er is ook nog HPI, dat is ook betaalbaar en goed :
          HPI Racing is a leading manufacturer of radio control, remote controlled (R/C RC) cars and trucks. HPI manufactures RC Car accessories.

Comment

• mijn budget is eigenlijk niet meer dan 250€
            deze vraagt 250€
            De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

dit is eigenlijk wat ik zoek, zo een truck om wat in het zand te rijden
            is deze 250€ waard?

Comment

• volgens mij wel, carsson is niet zo gekend bij het grote publiek, maar het zijn wel goede machinekes.altijd vragen om te starten als ge naar ginder gaat met het plan om hem te kopen

Comment

• Iemand die mij iets meer kan vertellen over de HPI Baja Bug 5B ??

Betrouwbare auto's? Goed merk? Kostprijs (ongeveer)? ...?

Comment

volgens mij wel, carsson is niet zo gekend bij het grote publiek, maar het zijn wel goede machinekes.altijd vragen om te starten als ge naar ginder gaat met het plan om hem te kopen
                  Is 250€ een goede prijs want da weet ik nogaltijd niet
                  Nieuw kost hij 380€ volgens een site

Comment

• 250€ is -denk ik- een normale prijs, maar!! daar blijft het niet bij.
                    Je hebt ook nog een gloeiplug driver nodig met accu en oplader (30€), brandstof (10€/l) en batterijen.

Jammer genoeg komen daar nog kosten bij zoals gloeiplug, slijtage van onderdelen, moter, crash,...

Het is daarom ook handig om een winkel in de buurt te hebben of een andere rc'er.

250€ is enkel een begin en na verloop van tijd zal je nog eens 250€ in je wagen steken.

Bezint eer ge begint

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                      Iemand die mij iets meer kan vertellen over de HPI Baja Bug 5B ??
                      Betrouwbare auto's? Goed merk? Kostprijs (ongeveer)? ...?
                      De hpi baja is een grote concurrent voor de FG marder en staat z'n mannetje in races. Zo'n baja is écht wel grooooot. Ik heb er gisteren nog staan naar kijken en ik ben zeker dat 'ie langer is dan m'n marder met verlengd chasssis.

De baja kost 1000€ maar dan kan je direct beginnen rijden.
                      'ie is *nagenoeg* onverwoestbaar tenzij je echt gek gaat doen zoals hoger dan 2m springen ofzo
                      De eerste modellen hadden wel last van loslopende banden maar dit is ondertussen verholpen en er is een grote range aan allerhande hop-up.

Comment

• Een Baja is 1/5
                        Zeker betrouwbare ketelen, op sommige gebieden ingenieuzer afgewerkt (batterijen knap weggestoken, servo's mooi ingebouwd e.d.) dan een Marder, maar ik vind hem er wel fragieler uitzien
                        En echt veel in actie heb ik hem ook niet gezien, hij wou plots niet meer starten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                          250€ is -denk ik- een normale prijs, maar!! daar blijft het niet bij.
                          Je hebt ook nog een gloeiplug driver nodig met accu en oplader (30€), brandstof (10€/l) en batterijen.

Jammer genoeg komen daar nog kosten bij zoals gloeiplug, slijtage van onderdelen, moter, crash,...

Het is daarom ook handig om een winkel in de buurt te hebben of een andere rc'er.

250€ is enkel een begin en na verloop van tijd zal je nog eens 250€ in je wagen steken.

Bezint eer ge begint
                          ik ben al een tijdje aan het nadenken hoor. die extra kosten kan ik wel betalen, zolang ik niet crash natuurlijk dan gaat het duur worden
                          Maar deze Carson is amper 5 maanden oud en lijkt op de foto zo goed als nieuw dus slijtage is nog niet voor nu (hopelijk)
                          morge na school ga ik een kijkje nemen

Comment

• filmpke van de savage, sorry voor de kwaliteit is gefilmd met digitaal fototoestel
                            Internet, met/zonder mobiel, met/zonder digitale tv. Creëer een totaalbeleving met entertainment. Alsook business internet & telefonie voor bedrijven.

@NineEleven, hebt ge er ene gekocht?
                            Last edited by ; 06/09/2007, 08:04.

Comment

• Nee mijn pa vind het geld verspilling en ik mag zeker geen 250€ uitgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Nee mijn pa vind het geld verspilling en ik mag zeker geen 250€ uitgeven.
                                koopt u dan een electro, da is ook fun en iets goedkoper.(kyosho mini inferno)

Comment

koopt u dan een electro, da is ook fun en iets goedkoper.(kyosho mini inferno)
                                  http://www.kyosho.de/?page=shop/flyp...ct&setlang=deu
                                  Electro liever niet en zeker niet zo'n klein modelletje. 1/10 dan.

Deze heb ik nu op het oog:
                                  De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• duitse logica

dit

+dit

+verf,schaartje,schuurpapiertje,stickers,engelen geduld,en wat vrije tijd later =

en nee hij is nog niet af want de grille,spoiler en spiegels moeten nog een kleurtje krijgen, nummerplaatjes maken, uitlaatje etc.

Comment

• You go girl!

Drifter?

Comment

• jup mn driftertje staat net op nieuwe "bandjes"

denk dat ik de site van de rdw nog wel kan gebruiken om het nummerplaatje te maken

Comment

• Klein beetje off-topic, maar check de aanbieding op www.ibood.com van vandaag eens.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X