Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Leuk topic!
Mijn 2 auto's staan echter al meerdere jaren stil.
Het gaat om een Kyosho Inferno MP5 1/8, en een Kyosho Pure Ten 1/10.
We zouden eens zo'n meet moeten houden in het centrum van het land.
En hopelijk krijg ik dan, zonder kosten, met dingskes weer deftig rijdend....
Gaat ook natuurlijk, maar dan gaat de aandacht misschien eerder naar de R/C's, ipv naar de mensen die op de meet zijn samen met hun auto's.
Dus dan toch misschien beter een meet houden uitlsuitend voor R/C's?
Carson Attack dus in jouw geval
Is idd heel veel fun, veel plezier er mee
yep I know,maar ik twas eigenlijk beetje fout verwoord van mij,ik dacht dat de meesten een Marder wel kennen ,en een Carson Attack niet zo
Tis inderdaad echt wel fun,en zo'n meet van RC cars zou zeker is de moeite zijn,zo leer je ook nog is wat mensen kennen met dezelfde hobby,en kan je ervaringen enzo uitwisselen.
Als mijne inferno GT ne keer gemaakt geraakt (hopelijk deze week ) kom ik ook af naar zo een meeting,.De savage die rijdt zeer goed in het veld.Met de mijne zal ik naar Rumst gaan als hij klaar is(RTR Rumsr)
Leuk topic!
Mijn 2 auto's staan echter al meerdere jaren stil.
Het gaat om een Kyosho Inferno MP5 1/8, en een Kyosho Pure Ten 1/10.
We zouden eens zo'n meet moeten houden in het centrum van het land.
En hopelijk krijg ik dan, zonder kosten, met dingskes weer deftig rijdend....
Pure ten heb ik ook ng gehad, wel op elektriciteit.
Omgebouwd naar achterwiel aandrijving, alu chassis vervangen door homemade carbon chassis...
Vlotheid, ik won toch alle races in de niet standaard klasse met gelijke motor...
Mja, zender is idd wel inbegrepen, valt dus best mee
Ik vrees er alleen voor dat je na een half jaar spijt begint te krijgen dat je geen bigscale hebt
Bedoel je schaal 1/6 gelijk ne Marder?
Ik ben een beginner he, ik rij nu met een 5jaar oude (waarvan 1 jaar buiten in de regen etc) Nikko Evolution CLK-GTR. Zender rijkt nog amper 4m ofzo en de motor draait ook niet meer zo soepel. Tijd voor nieuw en beter dus.
Kan die buggy redelijk offroad rijden?
Hoeveel kost die Nitro naft, zijn er nog andere kosten waar ik rekening mee moet houden?
Bedoel je schaal 1/6 gelijk ne Marder?
Ik ben een beginner he, ik rij nu met een 5jaar oude (waarvan 1 jaar buiten in de regen etc) Nikko Evolution CLK-GTR. Zender rijkt nog amper 4m ofzo en de motor draait ook niet meer zo soepel. Tijd voor nieuw en beter dus.
Kan die buggy redelijk offroad rijden?
Hoeveel kost die Nitro naft, zijn er nog andere kosten waar ik rekening mee moet houden?
thnx
een buggy is voor offroad te rijden,nitro kost ongeveer 25.00 euro voor 3 liter hangt ervan af welk merk en percent(16,20,25).Andere kosten zijn de batterijen voor zender en besturing in de auto(12 stuks meestal AA)en af en toe een nieuwe gloeiplug(ong.5.00euro). ook een glowplug want anders krijg je dat spel niet in gang(15.00euro),als je een occazie koopt, vraag dan dat ze hem starten terwijl ge er bij zijt, afregelen in een shop kost ongeveer 20.00euro.
Comment