Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb het spel nu bijna een week en af en toe speel ik een paar wedstrijdjes. Momenteel zit ik op 25 % en het wordt nog helemaal niet moeilijk. Ik merk wel dat het element geluk een stuk minder is dan bij NFS - MW, en dat vind ik positief. Immers, als je aanhet racen bent en opeens komt er vanachter een bocht een tegenligger die je kruist als je de ideale rijlijn volgt, dan is dat behoorlijk balen als je dan vijf keer over kop gaat en op die manier je eerste plaats verliest. Op PSP komen die situaties regelmatig voor. Gelukkig kan je nu meer winnen op basis van je kwaliteiten i.p.v. op basis van geluk.
Een verschil met NFS MW: als je graag de beste wagen koopt als je er telkens een paar vrijspeelt, en je dan ook nog al de wagens uit je garage maximale prestaties laat leveren, dan moet je quasi constant wedstrijden uit het verleden herspelen om de nodige finciële middelen binnen te rijven. Bij de vorige NFS was dat minder het geval.
Een verschil met NFS MW: als je graag de beste wagen koopt als je er telkens een paar vrijspeelt, en je dan ook nog al de wagens uit je garage maximale prestaties laat leveren, dan moet je quasi constant wedstrijden uit het verleden herspelen om de nodige finciële middelen binnen te rijven. Bij de vorige NFS was dat minder het geval.
Ik vin juist het omgekeerde, heb geld zat om mijn auto's te upgraden, in MW heb ik nooit zoveel wagens kunnen kopen, heb er nu 4, allemaal topprestatie!
Ik was eerst niet van plan dit spel te kopen, maar heb het dus toch gedaan en ben er eigenlijk nog blij mee, de auto's ogen veel mooier, speelt iets gemakkelijker en dat nieuwe idee van een team vind ik ook wel leuk, het driften lukt nu ook beter.
Ik vin juist het omgekeerde, heb geld zat om mijn auto's te upgraden, in MW heb ik nooit zoveel wagens kunnen kopen, heb er nu 4, allemaal topprestatie!
Ik was eerst niet van plan dit spel te kopen, maar heb het dus toch gedaan en ben er eigenlijk nog blij mee, de auto's ogen veel mooier, speelt iets gemakkelijker en dat nieuwe idee van een team vind ik ook wel leuk, het driften lukt nu ook beter.
Op PSP moet ik toch wel heel duidelijk meer wedstrijden rijden om alles te kunnen kopen. Ik heb net geen 5 territoria van de 14 vrijgespeeld en ik heb toch al redelijk veel opnieuw moeten doen. In feite herspeel ik nu duidelijk meer oude wedstrijden dan dat ik er nog nieuwe bij doe (verhouding is minstens 2/3 oude wedstrijden). Koop ik dan een nieuwe wagen en doe ik al direct alle mogelijke upgrades op al mijn wagens, dan kan ik weer een hele hoop wedstrijden herspelen om terug voldoende budget te hebben.
Ach, erg is dat niet, immers anders zou het mss te snel vooruit gaan.
Comment