Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed: Carbon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Japy
    Heb het net besteld voor den 360, hoop het vrijdag in de bus te hebben.
    Waar bestel je dat dan? Ik veronderstel in een onlinewinkel die goedkoper is dan een echte winkel, maar ik heb helemaal geen kennis van online-gamewinkels.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Welk een schijtspel ...

althans dat is mijn eerste indruk van de demo...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
        Waar bestel je dat dan? Ik veronderstel in een onlinewinkel die goedkoper is dan een echte winkel, maar ik heb helemaal geen kennis van online-gamewinkels.
        http://www.mediadis.com/default.asp

Is belgisch ik bestel mijn DVD's altijd daar, nog nooit problemen mee gehad.

Of het spel daar goedkoper is weet ik niet, ik heb deze week gewoon geen tijd om het spel te gaan halen en het is natuurlijk handig dat het in de bus ligt als je thuis komt.

Prijs was € 61,99 + € 2 verzending. Voor de 360 was het best duur, voor andere consoles een stuk goedkoper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
          Welk een schijtspel ...

althans dat is mijn eerste indruk van de demo...
          Van de besturing moet je niet veel verwachten, al valt het voor een arcade spel best mee.

Ik koop het vooral voor de tuning mogelijkheden en het geluid is ook best ok.

Gewoon verstand op nul en door de stad scheuren.

Comment

Crap tzal dus ni voor morgen zijn, heb het geld dinsdag overgeschreven maar met die feestdag konden ze dat niet verwerken gisteren.

Ik dacht ze zullen dat vandaag wel doen en heb ik morgen da spel in de bus maar ze hebben de betaling nog altijd niet verwerkt. Kut Fortis.

Comment

Ik moet zeggen, 't is voor mij meer een uitbereiding van NFS MW dan een nieuw spel. Er zijn zeer veel elementen die zonder enige bewerking overgenomen zijn uit Most wanted zoals de icoontjes op de map en de gameplay is ook wel deels gelijk.
              Wat wel leuk is, is dat je nu je partners kan laten helpen. Ook het autosculptinggebeuren is leuk. Het enige probleem hier is dat je zoals in alle NFS games, je eerst geld moet hebben eer je kan beginnen tunen, en je hebt ook een crewmember nog nodig die kan autosculpen. Anders kan je geen gebruik maken van de autosculpting tool.
              Al bij al zal ik wel weer verslaafd geraken aan het spel (zoals altijd)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultum
                Ik moet zeggen, 't is voor mij meer een uitbereiding van NFS MW dan een nieuw spel. Er zijn zeer veel elementen die zonder enige bewerking overgenomen zijn uit Most wanted zoals de icoontjes op de map en de gameplay is ook wel deels gelijk.
                Wat wel leuk is, is dat je nu je partners kan laten helpen. Ook het autosculptinggebeuren is leuk. Het enige probleem hier is dat je zoals in alle NFS games, je eerst geld moet hebben eer je kan beginnen tunen, en je hebt ook een crewmember nog nodig die kan autosculpen. Anders kan je geen gebruik maken van de autosculpting tool.
                Al bij al zal ik wel weer verslaafd geraken aan het spel (zoals altijd)

Ik verwacht ook geen grote veranderingen, maar steeds weer dezelfde parcours en dezelfde situaties, gaat een beetje vervelen op den duur. Vandaar dat ik het spel wss ook nog wel in huis zal halen.
                De tuning interesseert me minder. Niet dat ik het niet zal gebruiken, maar dan wel eerder om een wagen te maken die er nog wat toonbaar uiziet.
                Dat geld is trouwens geen probleem. Als je ergens even niet meer verder raakt, herspeel je gewoon oudere races. Je traint ermee én verdient er extra centjes mee.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Bwa, je kan dat manueel aanpassen als je de pc versie hebt.
                  Wordt wel complexer en complexer met de nieuwste NFS-spellen, maar 't gaat.
                  Ze hebben pas Most Wanted ook kunnen kraken om nieuwe wagens erin te zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                    Bwa, je kan dat manueel aanpassen als je de pc versie hebt.
                    Wordt wel complexer en complexer met de nieuwste NFS-spellen, maar 't gaat.
                    Ze hebben pas Most Wanted ook kunnen kraken om nieuwe wagens erin te zetten.
                    Manueel uw cash aanpassen?
                    Ergens in een .ini file ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultum
                      Manueel uw cash aanpassen?
                      Ergens in een .ini file ofzo?
                      Nu is't nog wat te vroeg, maar ik denk dat ge waarschijnlijk één van de komende dagen daar online wel een handleiding voor kunt vinden.
                      Bij NFS HP2 kon je bvb de kostprijs op 0 zetten en dan gewoon alles unlocken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                        Ik verwacht ook geen grote veranderingen, maar steeds weer dezelfde parcours en dezelfde situaties, gaat een beetje vervelen op den duur. Vandaar dat ik het spel wss ook nog wel in huis zal halen.
                        De tuning interesseert me minder. Niet dat ik het niet zal gebruiken, maar dan wel eerder om een wagen te maken die er nog wat toonbaar uiziet.
                        Dat geld is trouwens geen probleem. Als je ergens even niet meer verder raakt, herspeel je gewoon oudere races. Je traint ermee én verdient er extra centjes mee.
                        dat was bij nfsu II niet het geval, je moest gewoon je auto tunen tot 10 sterren om op die covers te geraken en verder te kunnen in het spel wat ik persoonlijk zeer stom vond ... op den duur werd die auto gewoon puur carbon wat niet altijd mooi is :p

kweet niet of het nu het geval is maar ik installeer het bewust niet (volgende week examens Q1 ) maar een kennis van me heeft het al een dag of twee geinstalleerd en na een bepaald aantal minuten in de tjoenroom te zijn crasht het spel enzo ... typisch EA ... ze zeggen een datum en af of niet, ze duwen het in de rekken. Zeer jammer vind ik dat, als je nu eens kijkt naar Atari die eerlijk is en TDU uitstelt enzo en dan zorgt dat het wel degelijk =AF= is en er niet binnen de twee weken een patch moet komen met allerlei fixes ... nuja dit terzijde :p
                        2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

ik heb geen problemen om NFS carbon vlotjes te draaien op men pc
                          draait volledig op Full en loopt zeer vlotjes
                          hier een pic van in-game..

Comment

Deftige Brera, alleen de spoiler is iets minder.
                            In feite zouden ze de spoilers (en nog een hoop andere modificeerbare stukken) een invloed op het rijgedrag van de wagens moeten laten hebben. Dat zou pas leuk zijn.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

hier nog een foto van de dodge charger in-game..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                ik heb geen problemen om NFS carbon vlotjes te draaien op men pc
                                draait volledig op Full en loopt zeer vlotjes
                                hier een pic van in-game..

Ditto!
                                Echt een heftig spel! Racen in de donker is een pak cooler! en die wagens
                                Ford GT, Murcielago, Koenigsegg, Audi R8, 997 Turbo, ...

Comment

Ge hebt trouwens ook 2 verschillende murcies! De vorige en de LP640

Comment

Comment

Comment

meer: http://www.nfscarbon.nl/need-for-spe...on/carlist.php

Comment

ik ga verder spelen

Comment

Working...
                                          X