Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed: Carbon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Armycar

Comment

• Comment

• Mijn favoke

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• nice ttn!

Comment

• Cruising aaaight!

Comment

• Oops

Comment

• Cruisin' speed

Comment

• de GT ziet er ook knap uit

Comment

• Ik heb het spel nu bijna een week en af en toe speel ik een paar wedstrijdjes. Momenteel zit ik op 25 % en het wordt nog helemaal niet moeilijk. Ik merk wel dat het element geluk een stuk minder is dan bij NFS - MW, en dat vind ik positief. Immers, als je aanhet racen bent en opeens komt er vanachter een bocht een tegenligger die je kruist als je de ideale rijlijn volgt, dan is dat behoorlijk balen als je dan vijf keer over kop gaat en op die manier je eerste plaats verliest. Op PSP komen die situaties regelmatig voor. Gelukkig kan je nu meer winnen op basis van je kwaliteiten i.p.v. op basis van geluk.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Als ik het spel opstart is er in het menu zo'n zwaar geruis, hoe zou dit komen? Bij andere spelletjes niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                              Als ik het spel opstart is er in het menu zo'n zwaar geruis, hoe zou dit komen? Bij andere spelletjes niet.
                              Misschien de geluidskaart die niet aan de eisen van het spel voldoet ?

Comment

• kga et dit weekend es halen .. al te lang geleden dat ik mijn ps2 nog gestart heb dus kwil eens wa nieuws
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Een verschil met NFS MW: als je graag de beste wagen koopt als je er telkens een paar vrijspeelt, en je dan ook nog al de wagens uit je garage maximale prestaties laat leveren, dan moet je quasi constant wedstrijden uit het verleden herspelen om de nodige finciële middelen binnen te rijven. Bij de vorige NFS was dat minder het geval.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Een verschil met NFS MW: als je graag de beste wagen koopt als je er telkens een paar vrijspeelt, en je dan ook nog al de wagens uit je garage maximale prestaties laat leveren, dan moet je quasi constant wedstrijden uit het verleden herspelen om de nodige finciële middelen binnen te rijven. Bij de vorige NFS was dat minder het geval.
                                    Ik vin juist het omgekeerde, heb geld zat om mijn auto's te upgraden, in MW heb ik nooit zoveel wagens kunnen kopen, heb er nu 4, allemaal topprestatie!
                                    Ik was eerst niet van plan dit spel te kopen, maar heb het dus toch gedaan en ben er eigenlijk nog blij mee, de auto's ogen veel mooier, speelt iets gemakkelijker en dat nieuwe idee van een team vind ik ook wel leuk, het driften lukt nu ook beter.

Comment

• zo'n spel is nu toch echt z'n geld ni waard...

allé komaan... ge speelt het uit op 123...
                                      'k vond het qua inhoud maar zwak..
                                      't ziet er wel nice uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                        zo'n spel is nu toch echt z'n geld ni waard...

allé komaan... ge speelt het uit op 123...
                                        'k vond het qua inhoud maar zwak..
                                        't ziet er wel nice uit...
                                        het enigste nadeel in het spel imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                                          Ik vin juist het omgekeerde, heb geld zat om mijn auto's te upgraden, in MW heb ik nooit zoveel wagens kunnen kopen, heb er nu 4, allemaal topprestatie!
                                          Ik was eerst niet van plan dit spel te kopen, maar heb het dus toch gedaan en ben er eigenlijk nog blij mee, de auto's ogen veel mooier, speelt iets gemakkelijker en dat nieuwe idee van een team vind ik ook wel leuk, het driften lukt nu ook beter.
                                          Op PSP moet ik toch wel heel duidelijk meer wedstrijden rijden om alles te kunnen kopen. Ik heb net geen 5 territoria van de 14 vrijgespeeld en ik heb toch al redelijk veel opnieuw moeten doen. In feite herspeel ik nu duidelijk meer oude wedstrijden dan dat ik er nog nieuwe bij doe (verhouding is minstens 2/3 oude wedstrijden). Koop ik dan een nieuwe wagen en doe ik al direct alle mogelijke upgrades op al mijn wagens, dan kan ik weer een hele hoop wedstrijden herspelen om terug voldoende budget te hebben.
                                          Ach, erg is dat niet, immers anders zou het mss te snel vooruit gaan.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X