Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielkassen verbreden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenecht hé, dat beest zit daar al kweenihoelang, 't is niet van de sjaloekie-buren (niks geen k'nijn. knal. deur dicht.) en ik geef 't vooral geen eten.
Ik dacht dat jij geen buren had?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk dacht dat jij geen buren had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhier thuis heb ik inderdaad geen buren, alleen wat boeren. 't k'nijn zit op de oprit van m'n magazijn in centrum Sinnekloas, en daar heb ik een hele roedel sjaloekie's als buren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa sorry ik volg jullie gemem niet echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWielkastverbreding??? IK REGEL ET!
Zeg, maar maakt dat hij niet de missen body aanpakt!!
K'zie LL al staan met z'n dikken kont...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhier thuis heb ik inderdaad geen buren, alleen wat boeren. 't k'nijn zit op de oprit van m'n magazijn in centrum Sinnekloas, en daar heb ik een hele roedel sjaloekie's als buren.
niet lief
Ik heb zelf ook een konijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBreng het even naar Kallo.
Een van de volgende keren rijd Leftlane of Gio of ik dat mormel wel eens kapot. Een goede tik met de bumper tegen 160 en dat beestje zit in heaven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenfok ik dacht het juist te posten...denk/hoop wel dat dat beest nog leeft
Niets van. Dat is ginder overpopulatie tot en met van die kweekdieren.
Wij doen aan geboorte-beperking. Alleen ná de geboorte.
Comment
Comment