anders met de voorhamer en koevoet hé
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielkassen verbreden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenanders met de voorhamer en koevoet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk ga dan wel eerst ff een ander GSI wrak halen waar jullie je lusten op kunnen botvieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenja, liefst een gsi, want een gewone k'dett is niet goed genoeg.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWat we ook kunnen doen, is die blikschade-truk:
We lassen een haakje op die wielkast, en hangen daar een sleeptouw aan. Dan hang ik er dat dieselkrel wel even aan, en gassen maar. Ze zullen breed zat staan.
fok jullie allemaal
Ga wandelen, loop heen etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZe zullen breed zat staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't is een slOpel. voor je 't weet heb je die wielkassen aan gort getrokken met je fietsje.
Kzal er mijn kat aanhangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenfok jullie allemaal
Ga wandelen, loop heen etc
wandel heen? ga lopen? loop wandelen? ga etc? etc leep? lap wondolon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zorg dan wel voor 't gereedschap. en Gio kan, rund zijnde, erg goed overweg met koevoeten en zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKzal er mijn kat aanhangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k heb nog een k'nijn op overschot.
Kan je daar goed mee kloppen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKan je daar goed mee kloppen?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenja. 'k snap het niet.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenecht? Krijgt ie nog eten enzo van je?
Comment
Comment