Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De gevaren van aftermarket aanpassingen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    bij nen diesel gaat da geen geluid geven e

    en ik ben gene 'tjoener' die zijn wagen vol hangt met stickers enzo van den auto 5 en met ne spoiler waarvan ge een boekenrek kunt maken enzo...ik verander gewoon enkele details om de wagen schoonder te maken

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    de kat blijft hangen, meneer b4

    leve de natuur

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    der is een verschil tussen een ingenieur die zijn gans leven niets anders doet dan weggedrag van voertuigen te evalueren en te simuleren, en den tuner op de hoek van de straat.
    Verlagen=betere baanligging=bullshit. Er zijn zoveel parameters waarmee moet rekening gehouden worden (veercontstante, demping, homokineten, drijfwerk, vliegwel, zelfs de krukas en nog vele anderen).
    ni volledig mee eens, de meeste fabrikanten hebben met een of andere tuner een overeenkomst die voor hun wagen gehomeligeerde en gekeurde (door de fabrikant zelf) kits leveren. Deze hebben dan ook een attest van de fabrikant en zijn meestal verkrijgbaar bij de dealer zelf.
    Bij den beenhouwer een de hoek een kit aanschaffen zou ik toch ni zo zeer aanraden.
    Wat verlagen betreft is het inderdaad zo dat de wegligging verbeterd, maar men moet daar nu ook in overdrijven het is tenslotte geen F1 wagen


    Greetzzzz
    Last edited by ; 04/02/2007, 21:37.

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    middenpot is de miserie..die blijft het meeste hangen op drempels...dus vanaf de cat een buis naar achter
    +

    dus 2 maal het milieu belasten (geluid en uitstoot)

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    middenpot is de miserie..die blijft het meeste hangen op drempels...dus vanaf de cat een buis naar achter
    dat zullen de buren erg leuk vinden. vind jij jezelf een hele kerel?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    middenpot is de miserie..die blijft het meeste hangen op drempels...dus vanaf de cat een buis naar achter

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    verdomme en ik wou zeggen dat ik astratjoeningboy miserie vond
    jij mag dat zeggen.

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    ik heb de indruk dat het refraction-systeem nog niet echt op punt staat.
    verdomme en ik wou zeggen dat ik astratjoeningboy miserie vond

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    dan hebde wel goe gereden ik zie ook regelmatig mensen rijden met een standaard wagen waarbij de bodemplaat er half onder hangt terwijl ik op 3cm lig met die bodemplaat en die hangt er nog altijd even vast onder...
    grote put in het wegdek was de boosdoener, wegwerkzaamheden stonden niet aangegeven. Die bodemplaat waarvan jij spreekt zijn plastieke toestanden met plastieke vijsjes vastgemaakt. Daar ligt de fout niet bij de bestuurder maar bij de garage

    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    alleen de middenpot is afgevlakt en heeft wa blutsen, net zoals de cat....maar er komt na de winter een rechte buis onder zodat ik van die miserie vanaf ben
    dus je rijdt niet alleen met een onveilige wagen rond, je gaat ons milieu nog meer belasten om dat je je cat een miserie vindt.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    wie is jefke eigelijk ?
    iemand met een scoop. wel een wijze kerel.

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    wie is jefke eigelijk ?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    ik heb de indruk dat het refraction-systeem nog niet echt op punt staat.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    mijn alfa stond op een sport chassis van alfa zelf, en die had een stale carter (en dat is zelfs naar de kloten gereden geweest).
    dan hebde wel goe gereden ik zie ook regelmatig mensen rijden met een standaard wagen waarbij de bodemplaat er half onder hangt terwijl ik op 3cm lig met die bodemplaat en die hangt er nog altijd even vast onder...alleen de middenpot is afgevlakt en heeft wa blutsen, net zoals de cat....maar er komt na de winter een rechte buis onder zodat ik van die miserie vanaf ben

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    de meeste laagrijders hebben een stalen bodemplaat om de carter te beschermen e
    wauw.

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    de meeste laagrijders hebben een stalen bodemplaat om de carter te beschermen e
    mijn alfa stond op een sport chassis van alfa zelf, en die had een stale carter (en dat is zelfs naar de kloten gereden geweest).

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Maakt hem niet veiliger.
    Kans dat je stukken rijdt aan je carter is groot, en ik wil op dat moment niet weten wat de kosten zijn als die wagen achter mij slipt op het oliespoor...

    En de banden blijven te smal, of ze nu hoger zijn of niet
    de meeste laagrijders hebben een stalen bodemplaat om de carter te beschermen e

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    waarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...
    der is een verschil tussen een ingenieur die zijn gans leven niets anders doet dan weggedrag van voertuigen te evalueren en te simuleren, en den tuner op de hoek van de straat.
    Verlagen=betere baanligging=bullshit. Er zijn zoveel parameters waarmee moet rekening gehouden worden (veercontstante, demping, homokineten, drijfwerk, vliegwel, zelfs de krukas en nog vele anderen).

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    soms is denken dat je een betere baanlegging hebt al gevaarlijk op zich
    en voor sommige mensen is denken an sich al gevaarlijk.

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    waarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...
    soms is denken dat je een betere baanlegging hebt al gevaarlijk op zich

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    nix van !

    sorry hoor
    waarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...

    en idd, mensen die hun spiralen doorslijpen zijn idd slecht bezig..veren laten persen zou ik ook nooit laten doen, al zijn er veel die het al hebben laten doen en 'naar het schijnt' zou dit niet zo'n kwaad kunnen als je er niet mee overdrijft..

    maar ik doe het niet...veiligheid boven alles dan moete maar kortere veren kopen..
    beter wa meer investeren in zo'n dingen

    Leave a comment:

Working...
X