Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en ik ben gene 'tjoener' die zijn wagen vol hangt met stickers enzo van den auto 5 en met ne spoiler waarvan ge een boekenrek kunt maken enzo...ik verander gewoon enkele details om de wagen schoonder te maken
der is een verschil tussen een ingenieur die zijn gans leven niets anders doet dan weggedrag van voertuigen te evalueren en te simuleren, en den tuner op de hoek van de straat.
Verlagen=betere baanligging=bullshit. Er zijn zoveel parameters waarmee moet rekening gehouden worden (veercontstante, demping, homokineten, drijfwerk, vliegwel, zelfs de krukas en nog vele anderen).
ni volledig mee eens, de meeste fabrikanten hebben met een of andere tuner een overeenkomst die voor hun wagen gehomeligeerde en gekeurde (door de fabrikant zelf) kits leveren. Deze hebben dan ook een attest van de fabrikant en zijn meestal verkrijgbaar bij de dealer zelf.
Bij den beenhouwer een de hoek een kit aanschaffen zou ik toch ni zo zeer aanraden.
Wat verlagen betreft is het inderdaad zo dat de wegligging verbeterd, maar men moet daar nu ook in overdrijven het is tenslotte geen F1 wagen
dan hebde wel goe gereden ik zie ook regelmatig mensen rijden met een standaard wagen waarbij de bodemplaat er half onder hangt terwijl ik op 3cm lig met die bodemplaat en die hangt er nog altijd even vast onder...
grote put in het wegdek was de boosdoener, wegwerkzaamheden stonden niet aangegeven. Die bodemplaat waarvan jij spreekt zijn plastieke toestanden met plastieke vijsjes vastgemaakt. Daar ligt de fout niet bij de bestuurder maar bij de garage
alleen de middenpot is afgevlakt en heeft wa blutsen, net zoals de cat....maar er komt na de winter een rechte buis onder zodat ik van die miserie vanaf ben
dus je rijdt niet alleen met een onveilige wagen rond, je gaat ons milieu nog meer belasten om dat je je cat een miserie vindt.
mijn alfa stond op een sport chassis van alfa zelf, en die had een stale carter (en dat is zelfs naar de kloten gereden geweest).
dan hebde wel goe gereden ik zie ook regelmatig mensen rijden met een standaard wagen waarbij de bodemplaat er half onder hangt terwijl ik op 3cm lig met die bodemplaat en die hangt er nog altijd even vast onder...alleen de middenpot is afgevlakt en heeft wa blutsen, net zoals de cat....maar er komt na de winter een rechte buis onder zodat ik van die miserie vanaf ben
Maakt hem niet veiliger.
Kans dat je stukken rijdt aan je carter is groot, en ik wil op dat moment niet weten wat de kosten zijn als die wagen achter mij slipt op het oliespoor...
En de banden blijven te smal, of ze nu hoger zijn of niet
de meeste laagrijders hebben een stalen bodemplaat om de carter te beschermen e
waarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...
der is een verschil tussen een ingenieur die zijn gans leven niets anders doet dan weggedrag van voertuigen te evalueren en te simuleren, en den tuner op de hoek van de straat.
Verlagen=betere baanligging=bullshit. Er zijn zoveel parameters waarmee moet rekening gehouden worden (veercontstante, demping, homokineten, drijfwerk, vliegwel, zelfs de krukas en nog vele anderen).
waarom verlagen ze die rally wagens dan enzo?? is toch ook voor de baanligging te verbeteren...
en idd, mensen die hun spiralen doorslijpen zijn idd slecht bezig..veren laten persen zou ik ook nooit laten doen, al zijn er veel die het al hebben laten doen en 'naar het schijnt' zou dit niet zo'n kwaad kunnen als je er niet mee overdrijft..
maar ik doe het niet...veiligheid boven alles dan moete maar kortere veren kopen..
beter wa meer investeren in zo'n dingen
Leave a comment: