Klopt het dat sommige autofabrikanten (oa Renault) niet kunnen zien of je wagen gechipt is? ik hoorde dit van een tuner en was benieuwd of iemand dit kan bevestigen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
zever,
het moment dat je de waardes in de chip vergelijkt met de standaard chip moet bij renault de frank al vallen.
stel dat je hem versleuteld, dan moet opnieuw bij renault hun frank vallen dat ze hem niet kunnen lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk BerichtenKlopt, die ervaring heb ik ook.
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super98 Bekijk BerichtenKlopt het dat sommige autofabrikanten (oa Renault) niet kunnen zien of je wagen gechipt is? ik hoorde dit van een tuner en was benieuwd of iemand dit kan bevestigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk BerichtenIk bevestig da.. :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super98 Bekijk BerichtenUit ervaring of heb je dit via via gehoord?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenGisteren een bezoek gebracht aan BR. Zoals altijd heel tevreden. Auto heeft vleugels gekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten400 patatten?
Comment
-
Ben wat de voor-en nadelen van een powerbox tov chiptuning aan het bekijken. Het gaat over een Citroën Nemo met de volle 68pk, waardes van de powerbox en chiptuning zijn ong gelijk. Dus daarom vraag ik jullie mening maar eens. Powerbox of tuning? En vooral, hoe betrouwbaar is zo'n powerbox naar het behalen van waardes toe?2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenBen wat de voor-en nadelen van een powerbox tov chiptuning aan het bekijken. Het gaat over een Citroën Nemo met de volle 68pk, waardes van de powerbox en chiptuning zijn ong gelijk. Dus daarom vraag ik jullie mening maar eens. Powerbox of tuning? En vooral, hoe betrouwbaar is zo'n powerbox naar het behalen van waardes toe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenIk veronderstel dat deze geen turbo heeft ? Zo nee is het weggesmeten geld....2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Comment
-
Trouwens, voor diegene die beweerden dat gewoon tunen zonder testbank niet even goed is als met, vorige week naar Heinz geweest om de tune van Volvotune te laten testen.
PK's waren exact wat Volvotune beweerde, enkel het koppel was 8Nm lager.
Kromme was ook zeer mooi.
Ik dus zeer content dat ik heb laten tunen en DPF delete laten doen voor een €400 ipv het dubbele in BE voor hetzelfde.
Comment
Comment