Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Klopt het dat sommige autofabrikanten (oa Renault) niet kunnen zien of je wagen gechipt is? ik hoorde dit van een tuner en was benieuwd of iemand dit kan bevestigen.

Comment

• zever,
      het moment dat je de waardes in de chip vergelijkt met de standaard chip moet bij renault de frank al vallen.
      stel dat je hem versleuteld, dan moet opnieuw bij renault hun frank vallen dat ze hem niet kunnen lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
        Klopt, die ervaring heb ik ook.
        Zonde dat jullie dit zo ervaren. Jan is gewoon een genie. Misschien beperkt kwa communicatieve en commerciële vaardigheden, maar praat eens met hem over de essentie van motortuning of motorsport an sich en je zal versteld staan.

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super98 Bekijk Berichten
          Klopt het dat sommige autofabrikanten (oa Renault) niet kunnen zien of je wagen gechipt is? ik hoorde dit van een tuner en was benieuwd of iemand dit kan bevestigen.
          Ik bevestig da.. :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
            Ik bevestig da.. :p
            Uit ervaring of heb je dit via via gehoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super98 Bekijk Berichten
              Uit ervaring of heb je dit via via gehoord?
              Via via via!

Comment

• Gisteren een bezoek gebracht aan BR. Zoals altijd heel tevreden. Auto heeft vleugels gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                  Gisteren een bezoek gebracht aan BR. Zoals altijd heel tevreden. Auto heeft vleugels gekregen.
                  De ah3 laten tunen ? Zo ja vertel eens ben benieuwt . Die zouden rond de 400moeten hebben.

Comment

• Ik ben ook benieuwd!

Comment

• 400 patatten?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        400 patatten?
                        Chris Voigt at er 1200 in 60 dagen.

Comment

• Tis even wennen!
                          DATS tanken doet'm blijkbaar geen deugd, ook al is het 98.
                          Anders zat er nog een paar pk meer in. Vanaf heden Q8 dus.
                          Last edited by ; 08/09/2016, 11:15.

Comment

• Machtige waardes.

Comment

• Ben wat de voor-en nadelen van een powerbox tov chiptuning aan het bekijken. Het gaat over een Citroën Nemo met de volle 68pk, waardes van de powerbox en chiptuning zijn ong gelijk. Dus daarom vraag ik jullie mening maar eens. Powerbox of tuning? En vooral, hoe betrouwbaar is zo'n powerbox naar het behalen van waardes toe?
                              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                                Ben wat de voor-en nadelen van een powerbox tov chiptuning aan het bekijken. Het gaat over een Citroën Nemo met de volle 68pk, waardes van de powerbox en chiptuning zijn ong gelijk. Dus daarom vraag ik jullie mening maar eens. Powerbox of tuning? En vooral, hoe betrouwbaar is zo'n powerbox naar het behalen van waardes toe?
                                Ik veronderstel dat deze geen turbo heeft ? Zo nee is het weggesmeten geld....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                  Ik veronderstel dat deze geen turbo heeft ? Zo nee is het weggesmeten geld....
                                  Heeft wel een turbo, is een 1.4hdi. Zou met box naar 90pk en 214nm gaan en met tuning naar 90pk en 205nm
                                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Lol, kwam net toevallig eens op de RS7 C7 uit qua chippen, stage 2 is 720pk en 1000Nm, f*ck me

Comment

• Stage 3 (Software, excl. mechanische aanpassingen)

Vermogen 560pk 740+pk 2999
                                      Koppel 700Nm 900+Nm

Comment

• Ik had op BR gekeken;

560 pk 720 pk + 160 pk
                                        700 Nm 1000 Nm + 300 Nm

Comment

• Trouwens, voor diegene die beweerden dat gewoon tunen zonder testbank niet even goed is als met, vorige week naar Heinz geweest om de tune van Volvotune te laten testen.
                                          PK's waren exact wat Volvotune beweerde, enkel het koppel was 8Nm lager.
                                          Kromme was ook zeer mooi.
                                          Ik dus zeer content dat ik heb laten tunen en DPF delete laten doen voor een €400 ipv het dubbele in BE voor hetzelfde.

Comment

Working...
                                          X