Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel
Bekijk Berichten
En waarom zou ik dat niet doorhebben? Is hier anders al tig keren naar voor gehaald met voorbeelden en al, ook door jezelf in het verleden.
Als iemand tuning onverantwoord vind voor welke reden dan ook, prima maar dat wil vervolgens niet zeggen dat je daar denigrerend over moet doen met opmerkingen zoals: "Wil ik meer vermogen dan koop ik een zwaardere wagen", "alle tuners zijn blijkbaar copy/paste knoeiers", enz...(Over 2x nadenken gesproken!) Dit soort opmerkingen zijn net zo kinderachtig en een basis om de discussie negatief te laten escaleren., wat dus gebeurt is.
Zelf zou ik nooit zo'n opmerkingen maken moest ik geen voorstander zijn van chiptuning, dat vind ik persoonlijk vrij respectloos t.o.v. de voorstanders en reageer dus automatisch respectloos op zo'n opmerkingen.
Maar goed, mea culpa, moet leren sneller te kappen als een discussie bij voorbaat al zinloos is.
PS: Ik vind het ok als je denkt mij op m'n plaats te moeten zetten maar dat mag van uwentwege ook wat vriendelijker, zeker als beheerder.
Leave a comment: