Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
qua vermogen is een M4/M3 naar mijn gedacht ook niet over ,maar de handeling is wel meer dan ok.

ook jammer ( qua geluid) dat het maar een 6 cilinder is (maar wel goed voor de taxen)

C63s getuned is wel een geschifte car +-600pk en 900Nm qua vermogen is echt super fun om iedere dag te kunnen gebruiken. Ik heb daar een paar keer mee gereden, dat is echt niet normaal ik heb nooit het gevoel gehad vermogen te missen ( wat ik persoonlijk anders wel rap heb

Voor mij persoonlijk mag ik nooit het gevoel hebben te moeten wachten op vermogen om een shop in de rug te krijgen zelfs niet aan 200+ dat krijg je volgens mij enkel na chippen, standaard weet ik geen enkele betaalbare auto die dit geeft.
en voor de moraalridders ,als je met zo een car rijd haal je dagelijks wel eens ergens 200+, dat klinkt onverantwoord voor mensen die nooit met dergelijke vermogens rijden, ( ik vind het even geschift om met 65 pk aan 80Km/h in te voegen op een snelweg), ergens eens op een gewestweg optrekken tussen 2 lichten met een vrij stukje baan tussen, invoegen op de snelweg,...
is dat nodig = neen, is dat leuk = JA, breng je anderen daarmee in gevaar = bij mijn weten niet. Je doet dit enkel waar het verantwoord is en waar je geen anderen hindert .
Leave a comment: