Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
    ah voila, en met die autos dat sneuvelen, kennen ze de limieten, en blijven ze daar bij de volgende onder hé
    Nee nee, ligt aan de bestuurder die niet kan rijden.

    Leave a comment:


  • andydv
    replied
    ah voila, en met die autos dat sneuvelen, kennen ze de limieten, en blijven ze daar bij de volgende onder hé

    Leave a comment:


  • Haddock
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Kan niet, is allemaal uitvoerig getest geweest qua betrouwbaarheid.
    Correct! En ze kennen van élk onderdeel dat extra belast zou kunnen worden de toleranties en ze blijven nét onder de limiet


    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
    Ik heb ook al gehoord van iemand met een 220i die met 290pk z'n blok aan gort heeft gereden.
    Kan niet, is allemaal uitvoerig getest geweest qua betrouwbaarheid.

    Leave a comment:


  • ReV
    replied
    Ik iemand met zijn 114i blijkbaar ca 200pk xD (motor dood)

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ik heb ook al gehoord van iemand met een 220i die met 290pk z'n blok aan gort heeft gereden.

    Leave a comment:


  • Namaz
    replied
    gaten boren in een stuurdoos om dan te beweren dat ze de tuning niet kunnen zien...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Die kunnen dat aan tot ze kapot gaan he. En dan is't BMW zijn fout
    Deze heeft zen 320i ook opgeblazen. Vraag me af hoe gebruikelijk het is om gaten te boren in de stuurdoos? Wordt dit altijd gedaan?
    Nu, het kan ook aan de rijstijl liggen. Je weet niet hoe die persoon ermee gereden heeft..
    Uiteindelijk krijgt ge alles kapot door niet warm te rijden bvb.

    Leave a comment:


  • arbe
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
    Kunnen die blokken dat aan?? Ik zie er soms zelfs met 260pk sneuvelen.

    Die kunnen dat aan tot ze kapot gaan he. En dan is't BMW zijn fout

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Kunnen die blokken dat aan?? Ik zie er soms zelfs met 260pk sneuvelen.

    Leave a comment:


  • Ralphke
    replied
    Iemand die ecu's kan schrijven moet toch in staat zijn die km-stand aan te passen? Of zie ik het te simpel?

    Verstuurd met de postduif.

    Leave a comment:


  • BARTVDS
    replied
    Exacte kopie maken behalve het motormanegement moet nog kunnen denk ik, het probleem blijft met de berekende km standen door de ecu. Als die niet kloppen heeft het geen nut om dit te doen.

    enige oplossing blijft een box voorlopig denk ik. Zoals mtm etc doen.

    Ik vraag me af of ze dat kunnen ze zien, als ze de inpuitdrukken en duur bekijken gaan ze zien dat deze niet standaard zijn denk ik.

    Leave a comment:


  • Ralphke
    replied
    Zo is dat. Je moet bijna een exacte kopie maken met uitzondering van die van het motormanagement.

    Verstuurd met de postduif.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
    Ik heb ook al zitten denken om een tweede ecu te bestellen, dan heb ik 1 getunde, en als er problemen zijn haal je deze eruit en duw je er de andere originele erin.

    zou dit zichtbaar zijn door de dealer?
    En het feit dat je sleutels etc niet meer gaan werken, tenzij je die andere ECU ook herschrijft (heb ik me laten wijsmaken).

    Leave a comment:


  • BARTVDS
    replied
    merde, dan maar box oplossing zoeken zeker

    Leave a comment:


  • Unterschlagen
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
    Ik heb ook al zitten denken om een tweede ecu te bestellen, dan heb ik 1 getunde, en als er problemen zijn haal je deze eruit en duw je er de andere originele erin.

    zou dit zichtbaar zijn door de dealer?
    dat is zichtbaar.

    de ecu heeft een eigen (berekende) waarde van het aantal afgelegde km. daar gaan er een heel pak tekort op staan.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
    Wat denk je nu zelf..
    Ik denk hetzelfde als u, maar wat zijn de persoonlijke ervaringen van mensen die er al geweest zijn.

    Ik weet als ik iets bij alibaba koop dat het chinese brol is, maar ken mensen die van bepaalde producten zeer tevreden zijn.

    Dus ja. Volgens prijs is het twijfelachtig. Maar is het dat ook?

    Leave a comment:


  • BARTVDS
    replied
    Ik heb ook al zitten denken om een tweede ecu te bestellen, dan heb ik 1 getunde, en als er problemen zijn haal je deze eruit en duw je er de andere originele erin.

    zou dit zichtbaar zijn door de dealer?

    Leave a comment:


  • BARTVDS
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
    AC Schnitzer, Hamann, etc werken toch ook allemaal met (heel dure) powerboxen. Je gaat me toch niet zeggen dat het rotzooi is?

    Denk ik ook, er moeten toch ook degelijke boxen tussen zitten .

    Leave a comment:


  • j-callandt
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
    Jurgen Arha ken ik persoonlijk is mijn leverancier van mods
    En tevreden van?

    Leave a comment:

Working...
X