Oorspronkelijk geplaatst door severijns
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenDie persoon z'n auto is ondertussen voorbij de garantieperiode. Dus ja. Who cares.
in dat geval, chippen die handel
Leave a comment:
-
Guest repliedDie persoon z'n auto is ondertussen voorbij de garantieperiode. Dus ja. Who cares.
Leave a comment:
-
We zullen eens zien, of de dealer nog zo vriendelijk gaat zijn als hij bv deels op zijn kosten een nieuwe versnellingsbak zou moeten plaatsen. Ik vrees ervoor.
Als ze moeten betalen uit hun eigen zakken, hmm
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenHeb me laten wijsmaken dat bmw het kan zien als je een powerbox had steken. Idd iets met de historie van inspuiting en turbo druk.
Iemand die ik ken, heeft dat gewoon tegen z'n dealer gezegd. Hij wou niet dat ze er zomaar een software update zouden over gooien. Waarom liegen als ze het toch zien?
Kreeg gewoon als antwoord "Geen probleem, zullen het zeker laten weten dan".
Leave a comment:
-
Guest repliedHeb me laten wijsmaken dat bmw het kan zien als je een powerbox had steken. Idd iets met de historie van inspuiting en turbo druk.
Iemand die ik ken, heeft dat gewoon tegen z'n dealer gezegd. Hij wou niet dat ze er zomaar een software update zouden over gooien. Waarom liegen als ze het toch zien?
Leave a comment:
-
Volgens mij gaan ze bij een ongeluk enkel controleren op tuning als overdreven snelheid 1 van de oorzaken is.
Volgens mij gaan ze in de Peugeot-garage nooit zoeken naar chiptuning. Hoogstens een softwareupdate doorvoeren zodat de tuning weg is
Volgens mij gaat de leasefirma dit nooit onderzoeken
Volgens mij kan je gemakkelijk 140pk (ipv 115) en 320nm (ipv 270nm) uit die motor halen.
Vooral je responstijd zal er op vooruit gaan.
Als je dan normaal rijdt zoals je met een andere auto normaal zou rijden mocht die 140pk hebben zie ik weinig problemen. Ga je steeds het volle vermogen gebruiken en vooral steeds plots loslaten op je auto dan vrees ik dat je wel overdreven slijtage zal hebben aan bepaalde onderdelen zoals het vliegwiel.
Ik ben best wat mensen die hun bedrijfswagen (en de vorige, en die daarvoor, ....) hebben laten chippen. Na 4 jaar terug ingeleverd en nooit problemen mee gehad.
Leave a comment:
-
Daarbij zien ze de box ook zitten indien je hem niet meer kan loskoppelen (vb zwaar accident)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichtenen hoe ga je het verschil oplossen tussen de berekende km stand van de ecu en de werkelijke als de originele er een tijdje uit is geweest?
het is niet gemakkelijk om een 100% waterdichte achterpoort te vinden
volgens mij gaat een box zelfs ook uitkomen als ze de recente data uitlezen van de werkelijke inspuitduur en turbodruk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenJa met een powerbox en uittrekken voor je op onderhoud gaat ........
en hoe ga je het verschil oplossen tussen de berekende km stand van de ecu en de werkelijke als de originele er een tijdje uit is geweest?
het is niet gemakkelijk om een 100% waterdichte achterpoort te vinden
volgens mij gaat een box zelfs ook uitkomen als ze de recente data uitlezen van de werkelijke inspuitduur en turbodruk
Leave a comment:
-
Guest repliedDus mijne firmawagen laten chippen, zal ik maar uit mijn hoofd zetten zolang er garantie op zit
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenZijn er mogelijkheden om een Peugeot 508 1.6 e-hdi meer vermogen (nu 115 pk) te geven (zonder de betrouwbaarheid in het gedrang te brengen) en zonder dat de dealer dit zou vaststellen (yes it's a company car)?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenV-Power diesel tanken
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenZijn er mogelijkheden om een Peugeot 508 1.6 e-hdi meer vermogen (nu 115 pk) te geven (zonder de betrouwbaarheid in het gedrang te brengen) en zonder dat de dealer dit zou vaststellen (yes it's a company car)?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenZijn er mogelijkheden om een Peugeot 508 1.6 e-hdi meer vermogen (nu 115 pk) te geven (zonder de betrouwbaarheid in het gedrang te brengen) en zonder dat de dealer dit zou vaststellen (yes it's a company car)?
Er is 0.00 garantie dat ze het niet kunnen zien.
Leave a comment:
-
Zijn er mogelijkheden om een Peugeot 508 1.6 e-hdi meer vermogen (nu 115 pk) te geven (zonder de betrouwbaarheid in het gedrang te brengen) en zonder dat de dealer dit zou vaststellen (yes it's a company car)?
Leave a comment:
-
't zal in de meeste gevallen toch dat zijn: als ge continu op de limiet gaat rijden, dan gaat het kapot. Gechipped of niet.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenNee nee, ligt aan de bestuurder die niet kan rijden.
Das de uitleg.
Leave a comment:
Leave a comment: