Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
indeed , zie de flikken als staan, gij komt van bij de tuner!!!
als ge ze antwoord , ben daar just gaan kakkenvraag me af wat ze zouden doen?
gaan rieken???
geloof er geen bal van.
Je kan je voertuig toch ook chippen zonder het vermogen te verhogen ( enkel koppel) of ecotuning laten uitvoeren.
als hij niet meer pk's heeft is dit toch niet verboden dacht ik.
Idd, je moet gewoon uw koppel zo aanpassen dat ge die pk's op alle toerentallen hebt.
Niet gedacht dat ik vandaag nog zo uitbundig ging kunnen lachen ...
Bij deze
indeed , zie de flikken als staan, gij komt van bij de tuner!!!
als ge ze antwoord , ben daar just gaan kakkenvraag me af wat ze zouden doen?
gaan rieken???
geloof er geen bal van.
Je kan je voertuig toch ook chippen zonder het vermogen te verhogen ( enkel koppel) of ecotuning laten uitvoeren.
als hij niet meer pk's heeft is dit toch niet verboden dacht ik.
Ze kunnen een opgedreven brommertje toch ook in beslag nemen?
Als hij nu zo dom was om te verklaren dat de wagen inderdaad chiptuning ondergaan had..
Maar dan nog is er volgens mij geen enkele wettelijke basis om je kar in beslag te nemen natuurlijk.
Of het is allemaal complete bullshit natuurlijk, dat is nog het meest plausibele inderdaad.
Bij een opgedreven brommertje is het wel veel makkelijker zwart op wit te bewijzen dat hij te snel gaat hé. En daar geldt een zeer duidelijk afgebakende maximum snelheid.
Ze kunnen een opgedreven brommertje toch ook in beslag nemen?
Als hij nu zo dom was om te verklaren dat de wagen inderdaad chiptuning ondergaan had..
Maar dan nog is er volgens mij geen enkele wettelijke basis om je kar in beslag te nemen natuurlijk.
Of het is allemaal complete bullshit natuurlijk, dat is nog het meest plausibele inderdaad.
ik heb het al gezegd: zodra de politie dat wel kan, leven we in fascisme.
Ik verwijs nog eens naar de vrijspraak van de jongeman - die nogal wild tekeer ging aan de kust inclusief achtervolging - op basis van het feit dat de politie geen bewijs had van overdreven snelheid.
Hoi, ik heb een zeer nare ervaring opgelopen enkele weken geleden en zoek wat bijkomende informatie via dit forum.
Ik wou mijn BMW 320 / 150 pk laten chiptunen. Lang verhaal kort maken.... Ik rij weg bij die firma en wordt verderop tegengehouden door de flikken
Nu blijkt dat chiptuning verboden is en hebben ze mijn wagen in beslag genomen (en nog altijd nie terug gehad tot op vandaag) omdat mijne PVG niet meer conform is
Iemand ook zo'n ervaring gehad ????
Allee, voor hetzelfde geld zouden ze hun eigen collega's dan kunnen tegen houden....
Ik verwijs nog eens naar de vrijspraak van de jongeman - die nogal wild tekeer ging aan de kust inclusief achtervolging - op basis van het feit dat de politie geen bewijs had van overdreven snelheid.
Is het niet zo dat het "woord" van de politie in zo'n geval genoeg is? Omdat ze onder eed staan?
Leave a comment:
Guest replied
Ik heb ook moeilijkheden het te geloven maar ik verschiet tegenwoordig van niet veel meer. Maar heb je ondertussen nog iets van je wagen gehoord? Zoniet zou ik mij, zoals hierboven vermeld, toch ook zorgen beginnen te maken om diefstal. Ik denk dat de politie zonder bewijzen inderdaad uw wagen niet zomaar in beslag kan nemen.
Leave a comment:
Guest replied
Niet gedacht dat ik vandaag nog zo uitbundig ging kunnen lachen ...
ofwel gasten met een flikkenkostuum die nu een bmw rijker zijn
Leave a comment:
Guest replied
Btw welkom hier
Leave a comment:
Guest replied
Ben je zeker dat ze je niet tegenhielden wegens dronkenschap?
Leave a comment:
Guest replied
Hebben ze je wagen dan meteen op een testbank gezet om te kijken of hij effectief meer paarden had dan wat er op je papieren staat? Meeste auto's hebben toch iets meer of minder pk dan wat er op je papieren staat? Moesten ze die allemaal aan de kant zetten. Merkwaardig verhaal, ik hoop wel voor jou dat het geen waar is.
hadden die een testbank in hun combi steken misschien?
je kan evengoed gewoon je banden laten oppompen hebben in die garage.
lijkt me heel straf dat ze elke wagen die bij "een tuner" buitenkomt gaan aanslaan.
die verkopen ook gewoon uitlaten, velgen en dergelijke.
idd,
gewoon eens gaan kijken en colaatje gedronken.
Tip: neem wa folderkes mee.
Leave a comment:
Guest replied
Ik kon mijn octavia ook perfect laten tunen bij Skoda/VAG zelf, heb daar eens voor gebeld. Is wel twee keer zo duur.
Van 105pk naar zo een 130pk. Daarmee blijven ze wel mooi binnen het gamma, natuurlijk.
Toch niet gedaan. Stond er wel heel dicht bij.
Heb beseft dat deze motor in deze auto er niet zo veel beter op wordt.
Leave a comment: