Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning ? wagen in beslag genomen !
Collapse
X
-
vraagje, als een auto op papier 163 pk heeft, mag de motor dan 163 pk leveren, en dus aan de wielen +180 ?
-
daarmee weet je direct ook bij welke tuner hij geweest is, en dewelke ze dus in de gaten houden.
Leave a comment:
-
quote uit ander topic
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenhet ging erom dat de verzekeringspapieren al een half jaar verlopen waren , iemand is gewoon vergeten zijn verzekering te betalen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichtenwel raar, Ik reed met een auto totaal niet in orde buitenlandse nummerplaat geen verzekering geen keuring hij wordt in beslag genomen 4 dagen later heb ik hem al terug en dan zijt gij hier ne heel zever te geven ipv gewoon te zorgen da ge u wagen probeerd terug te krijgen.
trouwens in belgie mag een auto enkel in beslag genomen worden bij geen geldig verzekering bewijs te kunnen voor te leggen(heb deze informatie van de douanne)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenhebben diesels met pompverstuivers op de testbank geregeld niet meer vermogen dan op de roze kaart staat?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenhebben diesels met pompverstuivers op de testbank geregeld niet meer vermogen dan op de roze kaart staat?
was met een groep lancers naar een testbank-meeting gegaan, daarmee.
Leave a comment:
-
hebben diesels met pompverstuivers op de testbank geregeld niet meer vermogen dan op de roze kaart staat?
Leave a comment:
-
ik vraag me af wat ze met sommige amerikanen doen waarbij ze van fabriek af al liegen over de PK's
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenEr zijn weinig wagens die in zake vermogen overeenkomen met het gva. Dus dan kunnen er veel wagens in beslag nemen.
Een Alpina D3 met 214pk krijgt Belgische papieren met 211pk erop, maar er wordt niks aan die motor gedaan. Valt binnen de tolerantie.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenHopelijk kan je u wagen nog terug bemachtigen
geen inbeslagname geweest is..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenIk ben benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen. Eigenlijk wel straf verhaal maar niet ongeloofwaardig. Bij een getunede wagen komt het inschrijvingsbewijs niet meer overeen met het aangegeven vermogen op de rode kaart. en is dus wettelijk gezien fraude.
Hopelijk kan je u wagen nog terug bemachtigen
Leave a comment:
-
Guest repliedIk ben benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen. Eigenlijk wel straf verhaal maar niet ongeloofwaardig. Bij een getunede wagen komt het inschrijvingsbewijs niet meer overeen met het aangegeven vermogen op de rode kaart. en is dus wettelijk gezien fraude.
Hopelijk kan je u wagen nog terug bemachtigen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk BerichtenOok kilometrikske laten terugdraaien he,
(ge moet zelfs gene goeie pikken)
En nog laten chiptunen!, want daar mag da!
(en ge kunt niet rap genoeg zijn met ne gepikte tuut)
Leave a comment:
-
Guest repliedwel raar, Ik reed met een auto totaal niet in orde buitenlandse nummerplaat geen verzekering geen keuring hij wordt in beslag genomen 4 dagen later heb ik hem al terug en dan zijt gij hier ne heel zever te geven ipv gewoon te zorgen da ge u wagen probeerd terug te krijgen.
trouwens in belgie mag een auto enkel in beslag genomen worden bij geen geldig verzekering bewijs te kunnen voor te leggen(heb deze informatie van de douanne)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik zie het illegale er ni direct aan.
allee, stel nu da ge uwe favoriete BMW vind op straat.
en wa blijkt, ze hebbe er nen immobeliser ingezet waardoor gij er ni mee weg kunt.
dan is da toch handig da ge dien auto naar da bedrijf kunt brengen, de doorslotjes kunt laten veranderen, en de autoradio kunt laten decoderen.
eindelijk tenminste een bedrijf dat de amateur autodief vooruit helpt.
Ook kilometrikske laten terugdraaien he,
(ge moet zelfs gene goeie pikken)
En nog laten chiptunen!, want daar mag da!
(en ge kunt niet rap genoeg zijn met ne gepikte tuut)
Leave a comment:
-
- Digitale Km-standen terugdraaien
- Ontplofte airbags cammoufleren
- Gepikte autoradios decoderen
- Gestokte immobilisers kraken
allee, stel nu da ge uwe favoriete BMW vind op straat.
en wa blijkt, ze hebbe er nen immobeliser ingezet waardoor gij er ni mee weg kunt.
dan is da toch handig da ge dien auto naar da bedrijf kunt brengen, de doorslotjes kunt laten veranderen, en de autoradio kunt laten decoderen.
eindelijk tenminste een bedrijf dat de amateur autodief vooruit helpt.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk BerichtenOmdat dit onderwerp doods stil blijft en het me toch wel erg interesseert ben ik even verder gaan grasduinen.
Blijkbaar is er een Nederlands tuningbedrijf, Vastec, dat een zelfde redenering volgt als onze topicstarter.
(- Chiptuning)
- Digitale Km-standen terugdraaien
- Ontplofte airbags cammoufleren
- Gepikte autoradios decoderen
- Gestokte immobilisers kraken
Jongens, en dan worden er hier vragen gesteld bij openlijke chiptuning reclame
Leave a comment:
Leave a comment: