Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptuning ? wagen in beslag genomen !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bobo
    replied
    vraagje, als een auto op papier 163 pk heeft, mag de motor dan 163 pk leveren, en dus aan de wielen +180 ?

Leave a comment:

• ICM
    replied
    Banzai motherfucker!

Leave a comment:

• wisali
    replied
    daarmee weet je direct ook bij welke tuner hij geweest is, en dewelke ze dus in de gaten houden.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Hoe lomp kunde zijn

Leave a comment:

• decat
    replied
    quote uit ander topic

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
    het ging erom dat de verzekeringspapieren al een half jaar verlopen waren , iemand is gewoon vergeten zijn verzekering te betalen

Leave a comment:

• Streamline
    replied
    Hoe zit dat hier nu met deze soapserie?

Leave a comment:

• David67
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
    wel raar, Ik reed met een auto totaal niet in orde buitenlandse nummerplaat geen verzekering geen keuring hij wordt in beslag genomen 4 dagen later heb ik hem al terug en dan zijt gij hier ne heel zever te geven ipv gewoon te zorgen da ge u wagen probeerd terug te krijgen.
    trouwens in belgie mag een auto enkel in beslag genomen worden bij geen geldig verzekering bewijs te kunnen voor te leggen(heb deze informatie van de douanne)
    Lekker bezig.

Leave a comment:

• Streamline
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
    hebben diesels met pompverstuivers op de testbank geregeld niet meer vermogen dan op de roze kaart staat?
    Idd, ik heb bij Heinz nog een Audi TDI zien gechipt worden die standaard 176 pk had en er op papier maar 150 had.

Leave a comment:

• JeVeE
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
    hebben diesels met pompverstuivers op de testbank geregeld niet meer vermogen dan op de roze kaart staat?
    mijn ex-Lancer had officieel 140pk, ik kwam er echter vanaf met 147pk en een andere met 158
    was met een groep lancers naar een testbank-meeting gegaan, daarmee.

Leave a comment:

• Teus
    replied

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    ik vraag me af wat ze met sommige amerikanen doen waarbij ze van fabriek af al liegen over de PK's

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
    Er zijn weinig wagens die in zake vermogen overeenkomen met het gva. Dus dan kunnen er veel wagens in beslag nemen.
    Zoals wsl al vermeld: er mag een tolerantie van een aantal % zitten op het vermogen. Ik dacht 5%, maar ben niet zeker.
    Een Alpina D3 met 214pk krijgt Belgische papieren met 211pk erop, maar er wordt niks aan die motor gedaan. Valt binnen de tolerantie.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
    Hopelijk kan je u wagen nog terug bemachtigen
    Ik heb zo'n vermoeden dat dit een afschrikactie moest voorstellen en er
    geen inbeslagname geweest is..

Leave a comment:

• DuDe
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen. Eigenlijk wel straf verhaal maar niet ongeloofwaardig. Bij een getunede wagen komt het inschrijvingsbewijs niet meer overeen met het aangegeven vermogen op de rode kaart. en is dus wettelijk gezien fraude.
    Er zijn weinig wagens die in zake vermogen overeenkomen met het gva. Dus dan kunnen er veel wagens in beslag nemen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik ben benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen. Eigenlijk wel straf verhaal maar niet ongeloofwaardig. Bij een getunede wagen komt het inschrijvingsbewijs niet meer overeen met het aangegeven vermogen op de rode kaart. en is dus wettelijk gezien fraude.

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk Berichten
    Ook kilometrikske laten terugdraaien he,
    (ge moet zelfs gene goeie pikken)
    En nog laten chiptunen!, want daar mag da!
    (en ge kunt niet rap genoeg zijn met ne gepikte tuut)
    en airbags eruit halen en doorverkopen, dan stuur oplappen alsof airbags nog in orde zijn.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    wel raar, Ik reed met een auto totaal niet in orde buitenlandse nummerplaat geen verzekering geen keuring hij wordt in beslag genomen 4 dagen later heb ik hem al terug en dan zijt gij hier ne heel zever te geven ipv gewoon te zorgen da ge u wagen probeerd terug te krijgen.
    trouwens in belgie mag een auto enkel in beslag genomen worden bij geen geldig verzekering bewijs te kunnen voor te leggen(heb deze informatie van de douanne)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    ik zie het illegale er ni direct aan.

allee, stel nu da ge uwe favoriete BMW vind op straat.
    en wa blijkt, ze hebbe er nen immobeliser ingezet waardoor gij er ni mee weg kunt.

dan is da toch handig da ge dien auto naar da bedrijf kunt brengen, de doorslotjes kunt laten veranderen, en de autoradio kunt laten decoderen.
    eindelijk tenminste een bedrijf dat de amateur autodief vooruit helpt.

Ook kilometrikske laten terugdraaien he,
    (ge moet zelfs gene goeie pikken)
    En nog laten chiptunen!, want daar mag da!
    (en ge kunt niet rap genoeg zijn met ne gepikte tuut)

Leave a comment:

• Timmie
    replied
    - Digitale Km-standen terugdraaien
    - Ontplofte airbags cammoufleren
    - Gepikte autoradios decoderen
    - Gestokte immobilisers kraken
    ik zie het illegale er ni direct aan.

allee, stel nu da ge uwe favoriete BMW vind op straat.
    en wa blijkt, ze hebbe er nen immobeliser ingezet waardoor gij er ni mee weg kunt.

dan is da toch handig da ge dien auto naar da bedrijf kunt brengen, de doorslotjes kunt laten veranderen, en de autoradio kunt laten decoderen.
    eindelijk tenminste een bedrijf dat de amateur autodief vooruit helpt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk Berichten
    Omdat dit onderwerp doods stil blijft en het me toch wel erg interesseert ben ik even verder gaan grasduinen.
    Blijkbaar is er een Nederlands tuningbedrijf, Vastec, dat een zelfde redenering volgt als onze topicstarter.
    Dat is me nogal een winkeltje

(- Chiptuning)
    - Digitale Km-standen terugdraaien
    - Ontplofte airbags cammoufleren
    - Gepikte autoradios decoderen
    - Gestokte immobilisers kraken

Jongens, en dan worden er hier vragen gesteld bij openlijke chiptuning reclame

Leave a comment:

Working...
X