Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben ik blij dat ik het maximum van BIV betaald heb, kunnen ze mij nooit verwijten dat ik fraude gepleegd heb.
Ja , ben ook "blij" om in de hoogste BIV klasse te gaan shoppen
Leave a comment:
Guest replied
Wat een hilarisch topic.
Ben ik blij dat ik het maximum van BIV betaald heb, kunnen ze mij nooit verwijten dat ik fraude gepleegd heb.
Leave a comment:
Guest replied
wat een nutteloos topic is dit geworden zeg
Leave a comment:
Guest replied
Topicstarter is op een resem fora zijn verhaal aan't doen, onder bijna even veel nicknames.
Even 'chiptunen' en 'beslag' ingeven in google en wie zoekt die vind.
Wil ik nog graag even uit een ander forum quoten (tenzij hier iets op tegen is door beheerders, dan mag dit verwijderd worden)
------------------------------------------------------------------------------------
...man komt uit een huis...
Flik: Wat is meneer daar gaan doen, beetje gaan stelen?
Man: Euh, ja ? Waarom ?
------------------------------------------------------------------------------------
Gij geeft wel heel veel uitleg maar zeg nu nekeer wat het verschil is tussen helemaal niets doen, en 'de verzekering in orde brengen'. Als gij zelf zegt dat er niets op papier staat? Want dat is juist wat hier beweert wordt, dat ge uw verzekering 'wel in orde kunt brengen'. Ja hoe dan? Met een mondeling akkoord met Pierreke van de verzekering? Ja hallo.
Hallo daar!
En yep, zo is het, althans, zo zal het er in de praktijk wel af en toe aan toegaan, al zullen ze wel niet allemaal Pierreken heten.
jij leest trouwens ook wel enkel wat je wilt lezen hé Pierreken , negeer vooral 't stukje over dat hypocriete gedoe ivm vermogens.
Good night ik laat de gefrustreerden (zo komt ge toch een beetje over imo) hier nog wat verdervitten!
Hij zegt zoveel. Ik lees wat op dit forum staat. En op dit forum zegt BMW320 dat zijn verzekering 'in orde' was. Waarom zou hij dan op een ander mysterieus forum, wat natuurlijk niet vermeld of geciteerd wordt, lopen zeggen dat hij al een half jaar niet verzekerd was?
Wie zegt dat dat daar door BMW320 gezegd is?
Trouwens, het verhaal van BMW320 houd totaal geen steek.
Dat blijft natuurlijk de hamvraag, indien er een ernstig ongeval is met evt. zware gevolgen en dus een enorme som die de verzekering er eventueel zou moeten gaan leggen, gaan ze dan nog hun woord houden.
't zal wel zijn dat dat in de verzekeringsvoorwaarden staat, maar welkom in België waar er nix dan gefoefeld wordt. Wake up
Trouwens, als de verzekeringsmakelaar een goed bevriend persoon is en die is op de hoogte van (bvb.) een vermogensstijging, dan zal die wel niet zo dom zijn om dat ergens officieel te gaan neerpennen, dan zorgt die persoon er voor dat de verzekerde gewoon verzekerd wordt bij een eventueel ongeval en dan zal de makelaar er ook wel voor zorgen dat de auto niet op chiptuning wordt gecontroleerd.
Ik heb trouwens nog NOOIT gehoord van een auto die na een ongeval gecontroleerd wordt op iets dergelijks. Dit ook omdat 't eigenlijk massas hypocriet zou zijn. Hebben we geijkte testbanken om vermogens te meten ? En what about al die wagens die (en nee dit zijn geen fairytales) fabriek-af al meer vermogen hebben dan opgegeven ?
Wie moet je dan eerst gaan aanklagen in 't laatste geval, de autofabrikanten ?
Gij geeft wel heel veel uitleg maar zeg nu nekeer wat het verschil is tussen helemaal niets doen, en 'de verzekering in orde brengen'. Als gij zelf zegt dat er niets op papier staat? Want dat is juist wat hier beweert wordt, dat ge uw verzekering 'wel in orde kunt brengen'. Ja hoe dan? Met een mondeling akkoord met Pierreke van de verzekering? Ja hallo.
Hij zegt dat het op een ANDER forum staat, dan kan het hier niet staan he!
Hij zegt zoveel. Ik lees wat op dit forum staat. En op dit forum zegt BMW320 dat zijn verzekering 'in orde' was. Waarom zou hij dan op een ander mysterieus forum, wat natuurlijk niet vermeld of geciteerd wordt, lopen zeggen dat hij al een half jaar niet verzekerd was?
Wat Bruno duidelijk zegt maakt niks uit want wat hij 'citeert' staat namelijk nergens.
Hij moet het dus wel verkeerd geinterpretteerd hebben ofwel van slechte wil zijn.
Hij zegt dat het op een ANDER forum staat, dan kan het hier niet staan he!
Op welke manier gaat de verzekering dat waarborgen? Met een papiertje 'wij weten dat de auto niet straatlegaal is en geen geldig certificaat heeft, maar we verzekeren hem toch, was getekend, directeur Ethias'?
Dat blijft natuurlijk de hamvraag, indien er een ernstig ongeval is met evt. zware gevolgen en dus een enorme som die de verzekering er eventueel zou moeten gaan leggen, gaan ze dan nog hun woord houden.
Dus gij denkt dat in uw verzekeringsvoorwaarden nergens staat dat de auto dient te voldoen aan het gelijkvormigheidsattest of aan het roze formulier? Geloof ik nooit.
't zal wel zijn dat dat in de verzekeringsvoorwaarden staat, maar welkom in België waar er nix dan gefoefeld wordt. Wake up
Trouwens, als de verzekeringsmakelaar een goed bevriend persoon is en die is op de hoogte van (bvb.) een vermogensstijging, dan zal die wel niet zo dom zijn om dat ergens officieel te gaan neerpennen, dan zorgt die persoon er voor dat de verzekerde gewoon verzekerd wordt bij een eventueel ongeval en dan zal de makelaar er ook wel voor zorgen dat de auto niet op chiptuning wordt gecontroleerd.
Ik heb trouwens nog NOOIT gehoord van een auto die na een ongeval gecontroleerd wordt op iets dergelijks. Dit ook omdat 't eigenlijk massas hypocriet zou zijn. Hebben we geijkte testbanken om vermogens te meten ? En what about al die wagens die (en nee dit zijn geen fairytales) fabriek-af al meer vermogen hebben dan opgegeven ?
Wie moet je dan eerst gaan aanklagen in 't laatste geval, de autofabrikanten ?
Heeft er dan ook geen zak mee te maken. Indien de verzekering hem waarborgt dat ze hem gaan betalen bij een ongeval - ondanks dat zijn auto (en de verzekering is daar bewust van) misschien niet 100% wettelijk in orde is (welke auto is dat tegenwoordig eigenlijk bijna wel nog) in vgl met z'n gelijkvormigheidsattest, is in 't voordeel van de verzekerde.
Op welke manier gaat de verzekering dat waarborgen? Met een papiertje 'wij weten dat de auto niet straatlegaal is en geen geldig certificaat heeft, maar we verzekeren hem toch, was getekend, directeur Ethias'?
Dus gij denkt dat in uw verzekeringsvoorwaarden nergens staat dat de auto dient te voldoen aan het gelijkvormigheidsattest of aan het roze formulier? Geloof ik nooit.
1. De 'tuner' moet eerst goedkeuring hebben van de constructeur
Hier houdt het al op. Gaat bmw goedkeuring geven om die bmw bij 'Tuning Gino' te laten opdrijven en vervolgens een nieuw pvg uit te reiken, waarin ze bevestigen dat die auto perfect veilig is en voldoet aan alle reglementeringen?
Uit nieuwsgierigheid, hoe hebt gij het dan gedaan? Met een oldtimer of met importatie vanuit Nederland of hoe? Hebt gij dan een aangepast gelijkvormigheidsattest goedgekeurd door de constructeur?
En na de tuning, hebt ge hem dan op een opligger gereden, vervolgens naar een of ander erkend officieel vermogen-meetbank gedaan, daar het nieue vermogen laten opmeten, waarna ge hem terug via uwen opligger thuis hebt afgezet, om dan een paar weken te wachten op een gelijkvormigheidsattest en vervolgens met dat nieuw attest naar de verzekering te gaan?
Want dit is toch allemaal wel zeer onduidelijk hoe het dan wel moet.
Heeft er dan ook geen zak mee te maken. Indien de verzekering hem waarborgt dat ze hem gaan betalen bij een ongeval - ondanks dat zijn auto (en de verzekering is daar bewust van) misschien niet 100% wettelijk in orde is (welke auto is dat tegenwoordig eigenlijk bijna wel nog) in vgl met z'n gelijkvormigheidsattest, is in 't voordeel van de verzekerde.
Als zijn verzekering hem en eventueel een derde betrokken partij betaalt, zal ook maar niemand er een ruk om geven dat z'n auto gechipped is of 100 spoilers en 20" oversized-rims heeft.
Dat gaat absoluut wel. Genoeg voorbeelden op het forum te vinden, waaronder mezelf.
Dus best heel zeker zijn voor je dingen zegt.
Naar ik op dit forum opgerakeld heb:
1. De 'tuner' moet eerst goedkeuring hebben van de constructeur
Hier houdt het al op. Gaat bmw goedkeuring geven om die bmw bij 'Tuning Gino' te laten opdrijven en vervolgens een nieuw pvg uit te reiken, waarin ze bevestigen dat die auto perfect veilig is en voldoet aan alle reglementeringen?
Uit nieuwsgierigheid, hoe hebt gij het dan gedaan? Met een oldtimer of met importatie vanuit Nederland of hoe? Hebt gij dan een aangepast gelijkvormigheidsattest goedgekeurd door de constructeur?
En na de tuning, hebt ge hem dan op een opligger gereden, vervolgens naar een of ander erkend officieel vermogen-meetbank gedaan, daar het nieue vermogen laten opmeten, waarna ge hem terug via uwen opligger thuis hebt afgezet, om dan een paar weken te wachten op een gelijkvormigheidsattest en vervolgens met dat nieuw attest naar de verzekering te gaan?
Want dit is toch allemaal wel zeer onduidelijk hoe het dan wel moet.
Bruno zegt duidelijk dat hij gelezen had dat de verzekering al een half jaar niet meer betaald was, heeft dus niks met de tuning te maken.
Wat Bruno duidelijk zegt maakt niks uit want wat hij 'citeert' staat namelijk nergens.
Hij moet het dus wel verkeerd geinterpretteerd hebben ofwel van slechte wil zijn.
Leave a comment:
Guest replied
Jongens jongens, heel die discussie, en 't enigste dat ik moest lezen om te weten hoe de vork aan de steel zat was:
"Locatie? In het Leuvense." Dat zegt genoeg voor mij
Ik zit al drie jaar als student in Leuven en begrijp ik dit volledig, de dingen waar flikken zich daar mee bezighouden tart alle verbeelding...
Tobback maakt er niets meer of minder dan zijn eigen stadsstaat van, met de flikken niet als wethouders maar als regelrechte stadsgarde. Hij huisvest de beste en een van de grootste uni's van het land met vlot 40.000 studenten, maar als je met de auto wil komen, ho maar! Bijna overal betalen (als je al plaats vindt), en als je denkt eens gratis weg te komen ziet ge et briefke van ver al onder uw ruitewisser steken.
Dan maar het openbaar vervoer denk je, maar die bussen staan eveneens overal in de file omdat door het belachelijk uitgewerkte "eenrichtingsstratennet" iedereen in dezelfde flessenhalzen dagelijks uren stilstaat. En dan zwieren ze het Fochplein nog een paar maand dicht.
Dan maar de fiets? Dan is er in mijn straat een fietsenrek dat plaats biedt voor welgeteld 20 fietsen, hoewel er gemakkelijk 200 studenten in men straat zijn en dan zie je de flikken 's morgens met een camionet stoppen en rustig alle fietsen die op de stoep staan inladen... Als je dan gaat vragen waar je je fiets wel moet zetten is het antwoord: "als er geen plaats is, dan maar op je kot!". Elke dag met de fiets twee trappen omhoog, tuurlijk jongens..
Sorry, moest ff mijn ei kwijt
Weet niet hoe het is afgelopen met je wagen, maar ik geloof je (ze zijn tot alles in staat) en ik hoop dat je hem terughebt!
Die 'Bruno' had ergens gelezen dat zijn auto onverzekerd was, waarmee bedoeld werd dat zijn verzekering nog op 150 pk stond en dus ongeldig was. Maar dat hebben sommigen hier blijkbaar verkeerd begrepen en dan gaan ze roepen dat hij zonder papieren rondreed. Het is trouwens niet eens mogelijk uw auto voor zwaarder te laten verzekeren, omdat de verzekering het aantal pk van op het roze formulier overneemt.
Ik denk dat ge zelf beter moet lezen!
Bruno zegt duidelijk dat hij gelezen had dat de verzekering al een half jaar niet meer betaald was, heeft dus niks met de tuning te maken.
Die 'Bruno' had ergens gelezen dat zijn auto onverzekerd was, waarmee bedoeld werd dat zijn verzekering nog op 150 pk stond en dus ongeldig was. Maar dat hebben sommigen hier blijkbaar verkeerd begrepen en dan gaan ze roepen dat hij zonder papieren rondreed. Het is trouwens niet eens mogelijk uw auto voor zwaarder te laten verzekeren, omdat de verzekering het aantal pk van op het roze formulier overneemt.
Dat gaat absoluut wel. Genoeg voorbeelden op het forum te vinden, waaronder mezelf.
Leave a comment: