Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja maar je kan zeggen wat je wil.
Als ik zeg: ik heb hem gechipt en het is niet waar, wordt ie dan geconfisceerd?
heeft de politie het recht om uw wagen zomaar te testen?
aan de kant ja, maar "uit het verkeer"? Nog voor iets bewezen is?
Laat ze 'm testen jij weet van niks. Wat gaan ze zeggen, uw wagen heeft iets meer pk dan standaard opgegeven. Begin alle auto's waar ze een vermoeden van hebben maar eens op de testbank te zetten, doen ze nooit kost te veel geld en moeite. Als ze het bij 1 doen moeten ze het bij de rest ook doen. Zelfs veel standaardwagens hebben meer pk's dan opgegeven...
Leave a comment:
Guest replied
Ja maar je kan zeggen wat je wil.
Als ik zeg: ik heb hem gechipt en het is niet waar, wordt ie dan geconfisceerd?
heeft de politie het recht om uw wagen zomaar te testen?
aan de kant ja, maar "uit het verkeer"? Nog voor iets bewezen is?
BMW 320, je bent een vette loser! Heel het wetboek ken je uit je hoofd en maar argumenteren dat dit en dat niet mag maar je gaat wel zelf eerst je wagen laten tunen. Lomp!
Je lult uit je nek man, aandachtzoekende nepper .
Moesten ze mij tegenhouden met een wagen die andere software heeft zou ik gewoon zeggen, ik weet van niks, heb 'm zo gekocht.... Kan niemand bewijzen dat het niet zo is. Niet dat dat zelfs ooit gaat gebeuren maar kom!
1. Niemand heeft je gevraagd hier te registreren en een topic te openen.
2. De onnozele reacties heb je zelf gecreëerd door jezelf eerst niet te informeren, een domme stunt uit te halen en dan achteraf als een bleiter nu de betweter te komen uithangen...
Ik stem voor auto in de pres te steken... Who's with me?
Ik kan niet wachten om te zien welke onnozele reacties hier nu weer worden gepost.
1. Niemand heeft je gevraagd hier te registreren en een topic te openen.
2. De onnozele reacties heb je zelf gecreëerd door jezelf eerst niet te informeren, een domme stunt uit te halen en dan achteraf als een bleiter nu de betweter te komen uithangen...
Ik stem voor auto in de pres te steken... Who's with me?
Wat ik wel eens wil zien is hoeveel er hier zoal hun wagen zijn kwijtgespeeld vanwege de heterdaad politie. Of verhalen over.
Is dit eigenlijk al eens gebeurd?
Wat ik wel eens wil zien is hoeveel er hier zoal hun wagen zijn kwijtgespeeld vanwege de heterdaad politie. Of verhalen over.
Tuurlijk niet. Tenzij je op de een of andere manier echt de mongool zit af te hangen ofzo.
Leave a comment:
Guest replied
Leave a comment: