Heeft er iemand ervaring met Hartge chip-tuning?
Kostprijs is +/- 1500 euro, in elk geval een pak duurder dan Heinz.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autotuning - vragen & antwoorden
Collapse
X
-
Guest repliedamai
Toen ik mijn MINI afhaalde maakte de verkoper wat reclame voor een chiptuning ( Heinz ligt maar een 500m verwijderd van de BMW garage )
Toen zei hij 500 euro voor de chiptuning, zeg wel dat ik je gestuurd heb
wel een verschil met de 650 euro dat ik nu op de site lees
Pff, weggesmeten geld
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten?????
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenIk zou misschien toch eens horen bij PPE, als ik jou was...
Power Plus Engineering, tegen Brussel.
oke thx Tommie
Leave a comment:
-
Guest repliedIk zou misschien toch eens horen bij PPE, als ik jou was...
Power Plus Engineering, tegen Brussel.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenomdat ik toch niet van plan ben om de E90 te vervangen in 2008 heb ik dus besloten om hem te chippen , normaal bij Heinz
normaal ging dit gebeuren begin januari 2008 maar de mail waarin ze mijn afspraak bevestigden is verloren gegaan door mijn PC crash
maar op het autosalon was er daar een stand van powerchips ,
zijn er die deze firma kennen ?
of toch maar naar Heinz gaan ?
nog eens de vraag stellen dus
Leave a comment:
-
Guest replied -
Guest repliedomdat ik toch niet van plan ben om de E90 te vervangen in 2008 heb ik dus besloten om hem te chippen , normaal bij Heinz
normaal ging dit gebeuren begin januari 2008 maar de mail waarin ze mijn afspraak bevestigden is verloren gegaan door mijn PC crash
maar op het autosalon was er daar een stand van powerchips ,
zijn er die deze firma kennen ?
of toch maar naar Heinz gaan ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenJe hoopt toch niet dat als de site helemaal af is de prijzen plots terug 150-200 euro gaan dalen ?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenDe site is nog vollop in aanpassing. Ik zou wachten tot die helemaal af is. Veel merken staan er ook nog niet tussen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenLigt het aan mij, of zijn de prijzen van Heinz sinds de aanpassing van de site énorm de hoogte in gegaan ?!
718 euro om een E90 318 te laten chippen ?!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk zoek fatsoenlijke, echte xenon voor een scherpe prijs voor mijn Benz.
Ik weet dat het tjoening is, maar ik ehb echt te weinig licht 's nachts.
ik heb men ombouwkitje van 8000K bij Autostop te Leuven gehaald,is degelijk materiaal,en geeft pakken meer licht,maar indien je echt nog meer licht wil,raad ik eerder een 6000k kitje aan,ietsje minder blauw,maar meer licht.
Mijn setje koste 140€ en 2j garantie
Groetjes
Leave a comment:
-
Guest repliedAmai men kloten, de prijzn zijn idd serieus gestegen, bekaan allemaal +150 euro derbij....
Mottig...
Leave a comment:
-
Guest replied
Kun je beter ineens een 320d nemen gewoon
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenLigt het aan mij, of zijn de prijzen van Heinz sinds de aanpassing van de site énorm de hoogte in gegaan ?!
Leave a comment:
-
Guest repliedLigt het aan mij, of zijn de prijzen van Heinz sinds de aanpassing van de site énorm de hoogte in gegaan ?!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk zit hier te zoeken naar prijzen van VDO Dayton, maar ik vind die niet.
Het gamma waarvan ik prijzen zou moeten hebben is dit hier;
- MS 6200
- MS 5200 XS
- MM 5500
- MM 5300
- MM 5200
- MM 2100
- DOM 6500 (DVD speler voor achteraan)
- MM 2700
- RM 8204
Als iemand die weet of een prijslijst heeft, het zou me veel verder helpen!
Alvast bedankt.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtennee. heb ik gehoort in school van de leraar
Leave a comment:
Leave a comment: