Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik twijfel nu wel ...
die man is idd verkoper en zijn S is ook grijs (maar ja, er rijden natuurlijk wel veel grijze S'en rond, en dat het verkopers zijn is meestal wel vrij logisch ...)
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Hahaha! Die onnozele peuten met hun brommerkes! Diene vluchter dacht even dat hij "de man" was. Ik, als agent, zou hem zo hard bij zijn kl*ten heb gehad denk ik!
Dieje aap moest eerst nog nadenken of 'm z'n broer al dan niet zou verklikken...
De excuus was wel lachen!! "Waarom reed je door?" "Anders werden mijn frieten koud!"
Betreft zware voet deel I : ni normaal ik woon op enkele 100 meters van de baan waar die Mercedes S-klasse zo'n piek van 150 km/u deed waar je vroeger 90 km/u mag en nu nog 70 km/u !!!
Was da geen oude merc. cl? of heb ik me nu zo miskeken?
Ik vond het programma wel goed. Maar ik had wel de indruk dat de reclame langer duurde als het programma zelf. Op Ned2 hebt ge ook zo'n programma: www.blikopdeweg.nl. Dat duurt veel langer daar. Daar rijden ze met dezelfde Volvo rond maar dan een 2.4T van 200pk. Ik denk dat ze hier ook wel zoiets zullen hebben.
Ik vond het programma wel goed. Maar ik had wel de indruk dat de reclame langer duurde als het programma zelf. Op Ned2 hebt ge ook zo'n programma: www.blikopdeweg.nl. Dat duurt veel langer daar. Daar rijden ze met dezelfde Volvo rond maar dan een 2.4T van 200pk. Ik denk dat ze hier ook wel zoiets zullen hebben.
Ja ik kijk(keek) daar ook altijd naar, naast de volvo rijden ze ook met nen passat 2.8 v6
Ja ik kijk(keek) daar ook altijd naar, naast de volvo rijden ze ook met nen passat 2.8 v6
en ook nog enkele moto's, en ook nog een S60 D5, ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment