Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TV-Tip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het is te hopen dat de verrasing volgende week groter is want u slaagt het echt op niks buiten de Aston Martin dan he !

Comment

NIET TE MISSEN VANAVOND :

BBC2

05/08 22:50 Jeremy Clarkson Meets the Neighbours : Belgium and Holland

Presenter : Jeremy Clarkson.

Dit is (als ik me niet vergis, een 4-delige) serie waarin Jeremy Clarkson achterhaalt of de clichés die over de "buurlanden" van GB verteld worden ook daadwerkelijk kloppen.

Het is een beetje een lifestyle-programma, maar auto's komen ook aan bod. Zo rijdt Jeremy bv rond in een magnifieke Jaguar E-type gedurende zijn tocht doorheen het Westelijk halfrond van Europa!

Vorige week stond Frankrijk centraal, ik had me een breuk gelachen. Zo had hij zich met z'n fonkelende E-type op de Arc de Triomphe gewaagd, gelukkig is het goed afgelopen...

Het is echt een schitterende serie! Vandaag dus over ons landje, niet te missen!

P.S.: autogek Duitsland komt volgende week of de week daarna ook aan de beurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P |--| | L ®
        NIET TE MISSEN VANAVOND :

BBC2

05/08 22:50 Jeremy Clarkson Meets the Neighbours : Belgium and Holland

Presenter : Jeremy Clarkson.

Dit is (als ik me niet vergis, een 4-delige) serie waarin Jeremy Clarkson achterhaalt of de clichés die over de "buurlanden" van GB verteld worden ook daadwerkelijk kloppen.

Het is een beetje een lifestyle-programma, maar auto's komen ook aan bod. Zo rijdt Jeremy bv rond in een magnifieke Jaguar E-type gedurende zijn tocht doorheen het Westelijk halfrond van Europa!

Vorige week stond Frankrijk centraal, ik had me een breuk gelachen. Zo had hij zich met z'n fonkelende E-type op de Arc de Triomphe gewaagd, gelukkig is het goed afgelopen...

Het is echt een schitterende serie! Vandaag dus over ons landje, niet te missen!

P.S.: autogek Duitsland komt volgende week of de week daarna ook aan de beurt
        THX A LOT, ik was het bijna vergeten. Ik heb vorige week een klein stukje gezien en ik vond het hilarisch. Lekker droge britse humor.

Comment

Hey merci, da wil'k ook best wel zien

Comment

Merci voor den tip: ik vond het bangelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen
              Pff, ik vond het maar flauw. De Belgen saai? Hoe komen ze erop? Waar wonen die ouderwetse teven met hun man in landhuizen van 50 jaar geleden weer? Niet in België alvast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KeiSer SoZe
                Pff, ik vond het maar flauw. De Belgen saai? Hoe komen ze erop? Waar wonen die ouderwetse teven met hun man in landhuizen van 50 jaar geleden weer? Niet in België alvast.
                Ge neemt da te persoonlijk op. Dat is helemaal ni zo bedoeld. Uiteraard kunt ge overal zo'n freaks vinden met rare hobbies enzo. Dit is ook helemaal ni bedoeld als een reisprogramma of om een getrouw beeld van een land te geven; dit is puur entertainment. Als ge zoiets persoonlijk opvat, zijt ge ni goe bezig.

En inderdaad, als er één saai land is op't eerste zicht, is het Engeland. Met hun burgerlijkheid en de tientallen voorbeelden van complete dullness. Tim Henman is bijvoorbeeld een perfecte ambassadeur daarvan. Maar achter die saaiheid zit een prachtige humor, die Jeremy Clarkson hier toch wel veel beter gebruikt dan in zijn zondagavondprogramma Top Gear.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KeiSer SoZe
                  Ge neemt da te persoonlijk op. Dat is helemaal ni zo bedoeld. Uiteraard kunt ge overal zo'n freaks vinden met rare hobbies enzo. Dit is ook helemaal ni bedoeld als een reisprogramma of om een getrouw beeld van een land te geven; dit is puur entertainment. Als ge zoiets persoonlijk opvat, zijt ge ni goe bezig.

En inderdaad, als er één saai land is op't eerste zicht, is het Engeland. Met hun burgerlijkheid en de tientallen voorbeelden van complete dullness. Tim Henman is bijvoorbeeld een perfecte ambassadeur daarvan. Maar achter die saaiheid zit een prachtige humor, die Jeremy Clarkson hier toch wel veel beter gebruikt dan in zijn zondagavondprogramma Top Gear.
                  Ik meende dat niet hoor
                  Ik zag de humor er ook wel van in hoor.

Comment

cava. Een paar smileys meer moogt ge er dan wel tussensteken .

Maar er zijn inderdaad genoeg mensen die zich door da programma compleet zouden opwinden. Terwijl de Britten toch wel de meest zelfrelativerende humor hebben van allemaal. En naar mijn mening gewoon de beste humor die er is.

Natuurlijk wel spijtig da ge hier van al die dingen al wel eens hebt gehoord meestal (Afrit 9 en meer van die programma's )

Comment

Ik vond het werkelijk schandalig hoe België belachelijk gemaakt werd. Het is idd wel zo dat we niet echt fier zijn om Belg te zijn (mede dankzij die clowns en pipo's in onze regering, voor zover je het een regering kunt noemen), maar om dan enkele bejaarden-hobby's en een man die denkt dat hij een Pinguin is te laten zien en zeggen van: "Dit is België", dat schept toch wel een compleet verkeerd beeld van ons land.

Het was duidelijk dat Jeremy ons opzettelijk ten schande maakte, ook al valt er hier wel degelijk iets te beleven. Zo zie je maar hoe populair we zijn in andere landen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P |--| | L ®
                        Ik vond het werkelijk schandalig hoe België belachelijk gemaakt werd. Het is idd wel zo dat we niet echt fier zijn om Belg te zijn (mede dankzij die clowns en pipo's in onze regering, voor zover je het een regering kunt noemen), maar om dan enkele bejaarden-hobby's en een man die denkt dat hij een Pinguin is te laten zien en zeggen van: "Dit is België", dat schept toch wel een compleet verkeerd beeld van ons land.

Het was duidelijk dat Jeremy ons opzettelijk ten schande maakte, ook al valt er hier wel degelijk iets te beleven. Zo zie je maar hoe populair we zijn in andere landen...
                        Yeah, en den deze meent het wel hoop'k

Zie mijn bovenstaande reactie !

Comment

Yeah, en den deze meent het wel hoop'k

Zie mijn bovenstaande reactie !
                          Tja kweet wel dat het voor hun gewoon alledaagse humor is, maar als ik zoiets zie krijg ik nog meer goesting om te emigreren... Tis tegenwoordig niks anders meer dan negatief nieuws over ons landje, nooit eens iets positief

Mja tzal wel aan mij liggen zeker Ben nu eenmaal niet trots om Belg te zijn

Comment

België is één van de beste landen om in te leven. Natuurlijk kunde tientallen voorbeelden aanhalen waarbij ander landen beter uit de bus komen, maar da geldt ook omgekeerd. Kijk maar naar de wachtlijsten in Nederland bijvoorbeeld waarbij ge al content moogt zijn da ze binnen de 3 dagen komen om uw hartaanval op te lossen. Of in Engeland, waar er amper een beleid voor de gezondheid is...

En zoals al eerder gezegd is dit ni bedoeld om te spotten met hun domme buren. Dit is zuiver entertainment, en dan kunt ge u beter concentreren op een klein detail van een beperkte gemeenschap en da detail dan gigantisch uitvergroten. Dit heeft niks te zien met slecht in't nieuws komen ofzo.

En da ge ni trots zijt op België kan'k begrijpen, maar het is wa simpel om zoals de massa te gaan roepen hoe slecht het hier wel ni is en hoe graag ze elders geboren zouden zijn (zoals die mensen waaraan da werd gevraagd). Het is al lang zo da ge het "in" is om niks dan slechts te denken over België.

Het ander uiterste probeert de huidige regering nu te bereiken. De sfeer van geen problemen en iedereen gelukkig is natuurlijk ook belachelijk opgefokt en enkel gecreëerd om de aandacht van de echte dingen af te leiden. K zou bijna gaan pleiten voor meer Bert Anciaux om af en toe nog eens een traantje te laten zien in de politiek . Maar soit, genoeg gezeverd

Comment

België is één van de beste landen om in te leven.
                              Inderdaad. Maar bij de laatste onderzoeken zijn we wel 2 plaatsen gezakt.
                              Uit eigen overtuiging zeg ik dat België niet bestaat. Het begrip "Belg" is een kunstmatig begrip. Enerzijds heb je Vlamingen die Nederlands spreken en anderzijds heb je Walen, die Frans spreken. Deze 2 bevolkingsgroepen hebben elk hun eigen gewoonten en cultuur, met respect voor beiden.

En zoals al eerder gezegd is dit ni bedoeld om te spotten met hun domme buren. Dit is zuiver entertainment.
                              Inderdaad.

En da ge ni trots zijt op België kan'k begrijpen
                              Inderdaad.

maar het is wa simpel om zoals de massa te gaan roepen hoe slecht het hier wel ni is en hoe graag ze elders geboren zouden zijn. Het is al lang zo da het "in" is om niks dan slechts te denken over België.
                              Ik zou nergens anders willen geboren zijn en ik trap het hier nooit van mijn leven af. "in zijn" is eerder een mode-uitdrukking en zo los bekijk ik heel de kwestie niet hoor...

Het ander uiterste probeert de huidige regering nu te bereiken. De sfeer van geen problemen en iedereen gelukkig is natuurlijk ook belachelijk opgefokt en enkel gecreëerd om de aandacht van de echte dingen af te leiden.
                              Inderdaad.

Voor de rest: Jeremy doe zo voort, ge brengt mij aan het lachen en meer moet jij niet doen.

Comment

----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Vanavond start het nieuwe motorsportmagazine TurboTV op LibertyTV, dat hertekend is. De première heeft plaats om 21u35. Het unieke zendschema van LibertyTV zorgt ervoor dat TurboTV vanaf nu wekelijks 6 keer in prime time wordt uitgezonden.

Peter Baert, producent: "Het is weer een belangrijke dag voor de motorsport in ons land, voor de sport dus op 2 en 4 wielen. Iedereen is intussen vertrouwd met Pitstop TV op Kanaaltwee, met wekelijks een uitzending op zaterdag en zondag. Alleen is daar het probleem dat Pitstop TV geen vaste uitzenduren heeft."
                                  "Dat zoeken naar het juiste uitzenduur hoeft niet bij TurboTV. Het programma wordt elke dag 3 keer uitgezonden, behalve op donderdag, en telkens op vaste uren. Je kunt de uitzenduren zo in je agenda noteren en dan weet je precies op welke uren er motorsport te zien is op LibertyTV".

"In de eerste uitzending vanavond brengen we hete actualiteit van afgelopen weekend. We tonen beelden van de Barum rally in Tsjechie voor het Europees kampioenschap. Daarna blikken we terug op de 24 Uren van Zolder, we gaan langs bij een aantal teams en zien hoe ze het er vanaf gebracht hebben. En let vooral ook op de generiek van TurboTV. Een knap werkstuk van de jonge Limburgse videograficus Kenneth Thewissen."

Hier volgt het programmaschema van TurboTV voor de hele maand september en oktober:

maandag (vanaf 8/9)
                                  - 11.35
                                  - 16.35
                                  - 21.35

dinsdag
                                  - 10.35
                                  - 15.35
                                  - 20.35

woensdag
                                  - 09.35
                                  - 14.35
                                  - 19.35

donderdag
                                  - 13.35
                                  - 18.35

vrijdag
                                  - 12.35
                                  - 17.35
                                  - 22.35

zaterdag
                                  - 11.35
                                  - 16.35
                                  - 21.35

zondag
                                  - 10.35
                                  - 15.35
                                  - 20.35

Vanavond dus de première van TurboTV om 21u35 op LibertyTV!
                                  bron www.pitstop.tv

Comment

de zware voet komt ook terug

Comment

gisteren was het de eerste uitzending van TURBO tv en het was niet slecht maar je moet het eigenlijk op termijn als uitbreiding van pitstop zien

Comment

Ik zou graag eens kijken naar TurboTV, maar das zo'n programma dat ik altijd zal vergeten!

Maxime

Comment

• Iemand gisteren het eerste halfuur van M I 2 gezien ?
                                          Zaaaaaaaaaaaaalige,maar korte achtervolging;Audi TT vs Porsche 911 cabrio

Comment

Working...
                                          X