Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klein detail wat ik minder geslaagd vind zijn de achterste wielkassen, ze hadden volgens mij beter de zijlijn laten doorlopen. Voor de rest mooie wagen maar toch ook wat saai.
Klein detail wat ik minder geslaagd vind zijn de achterste wielkassen, ze hadden volgens mij beter de zijlijn laten doorlopen. Voor de rest mooie wagen maar toch ook wat saai.
Saai vind ik hem alleszins niet. Er zitten toch wel aparte designelementen in. Wel jammer dat hij LEDS krijgt
Ik volg de 2009 E-Klasse al lang (en net daarom besloten om nog een nieuwe 2008 te kopen!)... De 2009 E-Klasse gaat richting Hyundai... Hyundai met de eenvoudige, harde lijnen van een C-klasse interieur... binnen 2 jaar koop ik een nieuwe... als deze E-Klasse Coupé even groot wordt als de E-Klasse berline (en groter dan de huidige CLK - want die staat op het vorige C platform), dan wordt het deze keer misschien wel een coupé. Ziet er alleszins een stuk beter uit dan de berline, maar ook hier hebben ze de achterkant verprutst.
Binnen 3 jaar, als de eerste echte facelift eraan komt zullen ze de boel "hersteld" hebben... jammer want als je naar de CLS en de huidige S-Klasse kijkt, dan zie je toch dat Mercedes-Benz potentieel hebben qua design. Waarom ze nu precies Hyundai en Cadillac willen nabootsen, snap ik helemaal niet.
Maar het comfort is onovertroffen, dus blijf ik bij Mercedes-Benz.
Ik volg de 2009 E-Klasse al lang (en net daarom besloten om nog een nieuwe 2008 te kopen!)... De 2009 E-Klasse gaat richting Hyundai... Hyundai met de eenvoudige, harde lijnen van een C-klasse interieur... binnen 2 jaar koop ik een nieuwe... als deze E-Klasse Coupé even groot wordt als de E-Klasse berline (en groter dan de huidige CLK - want die staat op het vorige C platform), dan wordt het deze keer misschien wel een coupé. Ziet er alleszins een stuk beter uit dan de berline, maar ook hier hebben ze de achterkant verprutst.
Binnen 3 jaar, als de eerste echte facelift eraan komt zullen ze de boel "hersteld" hebben... jammer want als je naar de CLS en de huidige S-Klasse kijkt, dan zie je toch dat Mercedes-Benz potentieel hebben qua design. Waarom ze nu precies Hyundai en Cadillac willen nabootsen, snap ik helemaal niet.
Maar het comfort is onovertroffen, dus blijf ik bij Mercedes-Benz.
Nu snap ik het. Die achterlichten (en dan zeker van de berline) vind ik altijd al verschrikkelijk lelijk. Maar nu heb ik gezien wat de designers geprobeerd hebben. Ze hebben de voorlichten in spiegelbeeld gemonteerd achteraan. Op die ene foto waar de wagen in profiel genomen is kan je het uitstekend zien. Voorlichten en achterlichten hebben net hetzelfde profiel.
Niet geslaagd. Ietsje beter voor de coupe, absoluut fout voor de berline.
E-Class Coupe spied again, this time with a glass roof
We have showed you spy shots of the upcoming E-Class Coupe before. What makes this new set of spy shots different, is that we can see the E-Class Coupe with a full glass roof.
So if you feel that E-Class Cabrio don’t fit the climate you live in, then the Coupe version with full glass roof will offer you a similar view without the cold breeze. E-Class Coupe will arrive at dealers this summer with the convertible following soon after.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Nu snap ik het. Die achterlichten (en dan zeker van de berline) vind ik altijd al verschrikkelijk lelijk. Maar nu heb ik gezien wat de designers geprobeerd hebben. Ze hebben de voorlichten in spiegelbeeld gemonteerd achteraan. Op die ene foto waar de wagen in profiel genomen is kan je het uitstekend zien. Voorlichten en achterlichten hebben net hetzelfde profiel.
Niet geslaagd. Ietsje beter voor de coupe, absoluut fout voor de berline.
Ik vind het persoonlijk veel geslaagder bij de coupé, maar dat is ook omdat ze fijner geprofileerd zijn opzij dan bij de berline.
Comment