Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Autoweek, AutoBild, AutoCar, die mogen dat al eens. Zeker BMW laat af en toe een gecamoufleerde auto rijden om journalisten al te laten kennismaken met de technologie. Ik zag overlaatst dat Opel dat ook deed met de Astra.
Allé nu Bobo, ge loopt achter. Iedere deftig autoblad heeft ondertussen met de nieuwe 7 gereden.
Autogids heeft in het vorige nummer (AG927) hem ook getest.
Journalisten zijn naar de provence uitgenodigd om daar een 'prototype test' te doen.
Autoweek, AutoBild, AutoCar, die mogen dat al eens. Zeker BMW laat af en toe een gecamoufleerde auto rijden om journalisten al te laten kennismaken met de technologie. Ik zag overlaatst dat Opel dat ook deed met de Astra.
natuurlijk mag er niet te negatief geschreven worden in zo'n geval... niet dat ik twijfel aan deze 7 (op de gebaren van de mediainterface na)
"Al rijdt de nieuwe 7-serie zelfs in de sportstand nog behoorlijk comfortabel, zijn veercomfort haalt niet het niveau van de S-Klasse.
De Mercedes is en blijft de comfortabelste auto die je op dit moment kunt kopen."
Iedere keer vóór de lancering van de nieuwe 7 claimt BMW dat hij nieuwe maatstaven zal zetten op het gebied van comfort.
En iedere keer blijft alles bij het oude, ttz, de maatstaven worden iedere keer door de concurrent gezet.
En ook deze uitsnede uit het verslag is verontrustend voor het comfort: " ... en ook graag in de toeren klimt om met een sportieve grom topprestaties te leveren."
"Al rijdt de nieuwe 7-serie zelfs in de sportstand nog behoorlijk comfortabel, zijn veercomfort haalt niet het niveau van de S-Klasse.
De Mercedes is en blijft de comfortabelste auto die je op dit moment kunt kopen."
Iedere keer vóór de lancering van de nieuwe 7 claimt BMW dat hij nieuwe maatstaven zal zetten op het gebied van comfort.
En iedere keer blijft alles bij het oude, ttz, de maatstaven worden iedere keer door de concurrent gezet.
En ook deze uitsnede uit het verslag is verontrustend voor het comfort: " ... en ook graag in de toeren klimt om met een sportieve grom topprestaties te leveren."
Sorry hoor maar heel dat artikel is geschreven door iemand met een voorkeur voor de S klasse. Overduidelijk.
Heb zelf ervaring met de S klasse en zo comfortabel is die niet. Hij is niet beter geworden tov zijn voorganger.
Toen wij gingen proefrijden met de nieuwe zelfs vastgesteld dat de banden 0,75 bar te weinig hadden. Zo kan ik natuurlijk een heel zachte demping laten ontstaan.
clichees worden door de pers ook maar bevestigd, zo lees je verder toch ook dat de nieuwe 7 de s kompleet naar huis rijdt op agiliteit en das tenslotte wat je van een bmw wil hebben
(heb mijn banden laatst serjeus tot het uiterste geblazen om zuiniger te rijden, het zal geen .75 extra zijn, maar veel verschil voel ik niet in hardheid, ik veronderstel - weet niet zeker - veel minder verschil dan de 17-ers inwisselen voor 19-ers bvb)
Vooral heeeeeel klassiek op die laatste foto. Zelfde opmerking hier zoals ik bij Audi doe: mag gerust eens wat meer durf qua design in zitten.
Geef mij qua elegantie dan maar een 6 GC.
Zet dit tegen een S klasse en wie koop er deze inspiratieloze 7? En ik heb soms wel wat kritiek op de huidige benzen :-) maar dat is nog is een limo met stijl en karakter tov deze. Zoals Jef hierboven al zei, de 6GC heeft die elegantie, stijl en klik wel.
Design : weinig geïnspireerd, weinig elegantie. Mocht Hyundai hun Genesis limo hier invoeren, dan zou je qua looks wel een aantal mensen de wenkbrauwen zien fronsen. Kudos Hyundai.
Zal wel goed rijden. Hopelijk een stuk lichter geworden, want ziet er op foto in ieder geval een old school BDW uit.
Comment