Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Das offizielle Presseportal der BMW Group in 19 Sprachen. Wir stellen Ihnen die neuesten Presseveröffentlichungen der BMW Group aus erster Hand frei zur Verfügung. Das Material umfasst Text, Foto, Audio, Video, TV Footage.
Op deze pagina kan je de PDF van de Duitse prijslijst van de facelift downloaden, geldig vanaf juli 2013.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Op deze pagina kan je de PDF van de Duitse prijslijst van de facelift downloaden, geldig vanaf juli 2013.
Tis een mooi sportstuurtje geworden, beetje zoals in de 3, tis mss hetzelfde. Ik het gezien dat je nu ook een power kit kunt bestellen, dat is chippen met garantie van BMW ... Ik vraag me enkel af hoeveel de facelift van de 530d aftrekbaar wordt, 70 zoals nu of 75 procent aangezien ik zie dat de co2 uitstoot gedaald is
Heb ook gezien dat de 530D (mits geen te grote velgen)onder de 145 gr CO2 blijft.
De veranderingen aan front en achterzijde zijn, voor zover ik uit die brochure kan opmaken, echt minimaal gebleven. Enkel de aparte mistlichten onder de gewone lichten lijken verdwenen te zijn, en het chromen lijntje naast die vroegere mistlichten heeft nu een bijkomend bochtje.
Zoals vroeger reeds gezegd is er dus een 518D met 143 PK gekomen, en zijn er ook lines (modern, sport, luxury) gekomen.
Andere veranderingen zijn dat ook de 520D met xdrive kan, dat de 530i verdwenen is en dat de 530D enkel met automaat komt.
De meeste van die zaken waren al gekend.
Xenon is standaard, met LED-dagrijlichten.
Edit: ik zie dat er wel een apart mistlicht is, als je 1 van de lines neemt (luxury, modern of m-sportpakket).
Last edited by charlesvdw; 18/05/2013, 11:08.
Reden: aanvulling
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment