Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks F10/F11 (Facelift)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevends78 Bekijk BerichtenHoog tijd om dit topic nieuw leven in te blazen.
Vanaf 22/05 kunnen de concessies offertes maken voor de facelift.
Comment
-
Het front is licht gewijzigd, net als de achterlichten.
Er komen ook lines zoals bij de 3-reeks.
Er komt een 518 D.
Voor de rest wijzigt er weinig qua motorisaties en ook niet qua interieur, voor zover ik weet tenminste.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulV Bekijk BerichtenOK en wat is er allemaal gewijzigd?
Ben benieuwd hoe de 5 er uitziet met de LED koplampen.
Op 5post.com staat al een lijstje met motorisaties en (nieuwe) opties.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDie lines zijn nu echt eens gatachterlijk he.
Ik wil een auto kunnen samenstellen zoals ik hem wil en niet beperkt zijn door de voorgekauwde keuzes van de marketingmannen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten² . Een van de redenen waarom ik niet aan de config van ne 3 wilde beginnen, trekt toch op niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenJe bent toch niet verplicht om een van die lines te nemen? Je kunt toch perfect vanaf het kale model starten en dan zelf je opties toevoegen?"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenJe bent toch niet verplicht om een van die lines te nemen? Je kunt toch perfect vanaf het kale model starten en dan zelf je opties toevoegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenNeen inderdaad maar bij de 3 kan je, zoals wrench zei, slechts enkele kleuren voor het leder nemen (zwart en beige, tenzij de Individual ledersoorten maar die kosten 3k). Alu inleglijsten zijn niet mogelijk want dan moet je een sport nemen. Wil je een Oyster interieur dan moet je een modern nemen en zo kan ik maar blijven doorgaan. Ik kan geen 3 naar mijn zin samen stellen.
Ik dacht trouwens ook dat klant net zijn auto naar wens wil en kan samenstellen (buiten de leasesletjes dan), zeker in het premiumsegment."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenNeen inderdaad maar bij de 3 kan je, zoals wrench zei, slechts enkele kleuren voor het leder nemen (zwart en beige, tenzij de Individual ledersoorten maar die kosten 3k). Alu inleglijsten zijn niet mogelijk want dan moet je een sport nemen. Wil je een Oyster interieur dan moet je een modern nemen en zo kan ik maar blijven doorgaan. Ik kan geen 3 naar mijn zin samen stellen.
je moet maar eens eentje nu configureren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk BerichtenSedert de lancering zijn de keuzemogelijkheden van de lines wel aangepast : bvb dat rode biesje bij lederen zetels en stuur kan je nu bij 'sport' ook gewoon vervangen door zwart en alu inleglijsten zijn nu wel degelijk mogelijk bij zowel sport als modern....
je moet maar eens eentje nu configureren
Comment
Comment