Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laat ons hopen dat ze niet teveel aan het ontwerp gaan liggen klooien.
Zowel qua ex- als interieur één van de meest geslaagde modellen van de laatste jaren.
Ik heb net gehoord dat de facelift vanaf juli beschikbaar zou zijn, en dat de uiterlijke wijzigingen zeer beperkt zullen zijn. Alleen de rechtstaande lamellen in de nieren zouden zwart zijn ipv verchroomd.
Enkel wie sportline (er komen ook lines zoals bij de 3) neemt zou een iets ander front hebben, het standaard front zou ongewijzigd blijven.
Weet iemand hier iets meer over?
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Ik verwacht de officiële foto's ook in juli, en dat de wagen vanaf september geproduceerd zal worden en in de showroom zal staat. Première hoogstwaarschijnlijk op de IAA.
Miljaar, dan rijd ik over goed een half jaar al met een verouderd model.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Als ik het zo lees zijn er toch iets meer wijzigingen (weliswaar discreet) dan mij is voorgespiegeld, oa richtingaanwijzer in de linker-en rechterzijspiegel.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
En er komt ook een 518D.
Wat daar inzit heb ik niet gevraagd.
Lap. Doet me denken aan de jaren '80 toen er ineens een 518 benzine verscheen onder de 520. Ik was toen gechockeerd
Niet moeilijk te raden wat er onder de motorkap wordt gelepeld: 2 literke roetstoof met 143 pk met iets van 120g CO2/km voor de fleetrijders.
Lap. Doet me denken aan de jaren '80 toen er ineens een 518 benzine verscheen onder de 520. Ik was toen gechockeerd
Niet moeilijk te raden wat er onder de motorkap wordt gelepeld: 2 literke roetstoof met 143 pk met iets van 120g CO2/km voor de fleetrijders.
Comment