Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Concept Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo in't zwart met die getinte ruiten Zet maar op den oprit
    Mooie wagen, die nieuwe 6 is echt geslaagd vind ik...
    BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Comment

• Da zie ik mij wel nog kopen.. ma liefst ne naft me ne tank die niet meteen leeg is omdat ie te klein is..
        Dat is het grootste probleem van ne Aston Rapide.. Stade constant mee aan de pomp e..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Idd, toch wel knap dat ze die van BMW hebben gekregen voor dit event. Zo te lezen is het de moeite geweest.
          Ja, zeker! Het wacht echt de moeite! Vooral al die M's die zo naast elkaar stonden was echt bijzonder knap .

Comment

• Volgende info van kennis bij BMW gekregen: "De 6 Gran Coupé zal in Brussel op het autosalon in “closed room” te bezichtigen zijn, bestellingen waarschijnlijk vanaf maart 2012 mogelijk".
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• In welke prijscategorie zal deze vallen?
              Een huidige 640d coupé kost 84.500, dus logisch zou zijn als de 4 deurs nog iets meer kost, maar dan valt deze auto niet te vergelijken met een CLS/A7?

Comment

• Ik vermoed dat de prijszetting ergens tussen die van de CLS/A7 en de Panamera zal vallen.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BMW kennende zal de 4 deurs goedkoper worden dan de coupé. Dus ik vermoed dat een 640d Gran Coupé op 80k zal komen. Daaronder komt waarschijnlijk een 630d die ik schat rond de 70k.
                  Last edited by C'Mon; 02/11/2011, 15:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    BMW kennende zal de 4 deurs goedkoper worden dan de coupé. Dus ik vermoed dat een 640d Gran Coupé op 80k zal komen. Daaronder komt waarschijnlijk een 630d die ik schat rond de 70k.
                    Deze lijkt me groter dan de coupe te zijn. Op onderstel van 7?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                      In welke prijscategorie zal deze vallen?
                      Een huidige 640d coupé kost 84.500, dus logisch zou zijn als de 4 deurs nog iets meer kost, maar dan valt deze auto niet te vergelijken met een CLS/A7?
                      Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                      BMW kennende zal de 4 deurs goedkoper worden dan de coupé.

Denk ik ook
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Denk ik ook
                        Alexander, heb je een "richtprijs"? En zullen ze exact dezelfde motoren hebben, de 6 en 6 gran coupé?
                        Hebben jullie al meer inside info gekregen?
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Gran Coupe live!

Nog meer Gran Coupe
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Gaat er goed uitzien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Alexander, heb je een "richtprijs"? En zullen ze exact dezelfde motoren hebben, de 6 en 6 gran coupé?
                              Hebben jullie al meer inside info gekregen?
                              Neen
                              Nog een beetje geduld
                              Ja
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Enig idee hoe de kofferruimte open zal gaan. Ik hoop op een hatchbackversie zoals bij GT versie of Audi A7 ? Stukken praktischer in mijn geval dan toch ...

Comment

• De wagen is officieel voorgesteld dus ik zou verwachten dat er al een nieuwe draad voor is in "Nieuwe Wagens", maar bon...

Gisteren bij een garage de 6 kunnen zien in Individual uitvoering met leder in twee kleuren. Heel knappe wagen, met eigenlijk een afwerking die ik kan vergelijken met de Porsche Cayenne Turbo waar ik in zat op het autosalon: een hele hoop dode koeien gedrapeerd over de zetels, suede op het plafond en achteraan evenveel hoofdruimte als een X6, maar met geïntegreerde hoofdsteunen. De koffer gaat open als een klassieke berline. Qua kleur had men een matte goudkleur gebruikt, ook heel opvallend en luxe uitstralend. Er is tussen de 7, 5, de X5/X6 een verschil tussen afwerking met de 3, 1 en 6 waarbij die laatste net een tikkeltje luxueuzer overkomt.

Ook in een 120d met M-Pack gezeten... De elektrisch instelbare sportstoelen met instelbare rugbreedtte zitten als gegoten. Dit gaat nog een erg leuk bakje worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    De wagen is officieel voorgesteld dus ik zou verwachten dat er al een nieuwe draad voor is in "Nieuwe Wagens", maar bon...
                                    Iets langer zoeken dan, die staat er al sinds midden december

Comment

• Bedankt! En bij deze is er ook een link naar het nieuwe topic

Comment

Working...
                                      X