Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da zie ik mij wel nog kopen.. ma liefst ne naft me ne tank die niet meteen leeg is omdat ie te klein is..
Dat is het grootste probleem van ne Aston Rapide.. Stade constant mee aan de pomp e..
Volgende info van kennis bij BMW gekregen: "De 6 Gran Coupé zal in Brussel op het autosalon in “closed room” te bezichtigen zijn, bestellingen waarschijnlijk vanaf maart 2012 mogelijk".
In welke prijscategorie zal deze vallen?
Een huidige 640d coupé kost 84.500, dus logisch zou zijn als de 4 deurs nog iets meer kost, maar dan valt deze auto niet te vergelijken met een CLS/A7?
BMW kennende zal de 4 deurs goedkoper worden dan de coupé. Dus ik vermoed dat een 640d Gran Coupé op 80k zal komen. Daaronder komt waarschijnlijk een 630d die ik schat rond de 70k.
BMW kennende zal de 4 deurs goedkoper worden dan de coupé. Dus ik vermoed dat een 640d Gran Coupé op 80k zal komen. Daaronder komt waarschijnlijk een 630d die ik schat rond de 70k.
Deze lijkt me groter dan de coupe te zijn. Op onderstel van 7?
In welke prijscategorie zal deze vallen?
Een huidige 640d coupé kost 84.500, dus logisch zou zijn als de 4 deurs nog iets meer kost, maar dan valt deze auto niet te vergelijken met een CLS/A7?
Enig idee hoe de kofferruimte open zal gaan. Ik hoop op een hatchbackversie zoals bij GT versie of Audi A7 ? Stukken praktischer in mijn geval dan toch ...
De wagen is officieel voorgesteld dus ik zou verwachten dat er al een nieuwe draad voor is in "Nieuwe Wagens", maar bon...
Gisteren bij een garage de 6 kunnen zien in Individual uitvoering met leder in twee kleuren. Heel knappe wagen, met eigenlijk een afwerking die ik kan vergelijken met de Porsche Cayenne Turbo waar ik in zat op het autosalon: een hele hoop dode koeien gedrapeerd over de zetels, suede op het plafond en achteraan evenveel hoofdruimte als een X6, maar met geïntegreerde hoofdsteunen. De koffer gaat open als een klassieke berline. Qua kleur had men een matte goudkleur gebruikt, ook heel opvallend en luxe uitstralend. Er is tussen de 7, 5, de X5/X6 een verschil tussen afwerking met de 3, 1 en 6 waarbij die laatste net een tikkeltje luxueuzer overkomt.
Ook in een 120d met M-Pack gezeten... De elektrisch instelbare sportstoelen met instelbare rugbreedtte zitten als gegoten. Dit gaat nog een erg leuk bakje worden.
Comment