Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lijkt me inderdaad voer voor je volgende. 640d xDrive met M Pack en dik bijbetalen voor een kleur die je bij de miljoenen ziet op versies zonder M Pack.
Niet dat ik de vergelijking rechtstreeks naar jouw auto wil doortrekken maar zo bekeken is er zeer veel exclusief hé, bijvoorbeeld een negroïde albino hermafrodiet prostituee met koortsblaasjes maar zonder geslachtsziekte, da's ook exclusief.
Nee, "niet frequent" of "zelden" is imo niet gelijk aan exclusief.
Wel leuk dat het kan, bij een aantal merken. Personaliseringsmogelijkheden =
Mercedes-Benz doet nog steeds goede zaken met de CLS, maar BMW heeft momenteel nog steeds niets in het premium vierdeurscoupésegment. Daar gaat nu eindelijk verandering in komen: de 6-serie Gran Coupé rijdt inmiddels z’n testrondjes op de Nordschleife.
Aangezien we de Gran Coupé kunnen zien als een lid van de 6-serie familie, is het motorenpalet met een behoorlijk grote zekerheid in te vullen. We verwachten in ieder geval een 640i (320 pk), 650i (407 pk) en 640d (313 pk). Later komt er waarschijnlijk ook nog een M6 Gran Coupé met 560 pk.
De 6-serie Gran Coupé komt volgens BMW in juni 2012 op de markt. Wanneer het Beierse merk de auto precies onthult, is nog niet duidelijk. Aangezien het merk de auto in 2010 in Peking onthulde, mikken wij op een onthulling in de Chinese hoofdstad in april volgend jaar.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Hij mag er dan misschien al uitzien als een uitgerokken 6 coupé, ik vind dit toch een heerlijk design. Lijkt me zelfs met die camouflagestickers al eleganter dan de Panamera.
Als deze op de baan komt, wie wil er dan nog een 7-reeks?
Hij mag er dan misschien al uitzien als een uitgerokken 6 coupé, ik vind dit toch een heerlijk design. Lijkt me zelfs met die camouflagestickers al eleganter dan de Panamera.
Als deze op de baan komt, wie wil er dan nog een 7-reeks?
Dezelfde mensen die nu reeds met een 7 rijden. Oude mijnheren.
Vandaag zien staan bij Jorssen Aartselaar. Vind hem vele mooier dan de 6. Geweldige auto.
Er stond ook de M1 hommage en een geweldige collecties van de M's en al de rest door de jaren heen.
Vandaag zien staan bij Jorssen Aartselaar. Vind hem vele mooier dan de 6. Geweldige auto.
Er stond ook de M1 hommage en een geweldige collecties van de M's en al de rest door de jaren heen.
Eh? Zien staan? Ongecamoufleerd?? Dat ding moet toch nog gepressreleased worden, of niet??
Het is dan vandaag ook openbedrijvendag... Misschien dat ze voor een primeur zorgen!
Eh? Zien staan? Ongecamoufleerd?? Dat ding moet toch nog gepressreleased worden, of niet??
Hebt ge foto's?
Heb hem zien staan ongecamoufleerd (ramen waren wel donker). Heb er zelf geen foto's van.
Stond heel de tijd security en iemand van Duitsland om de auto int oog te houden.
Dieje kerel was ons goed int oog aan het houden omdat mijn zoontje er mee rond liep
Vandaag eens gaan kijken en dit zijn de foto's die ik trok met m'n iPhone. Er zullen er ongetwijfeld nog wel volgen van een betere kwaliteit, maar dan hebben jullie een idee.
Nog meer in de showroom stonden alle M-modellen (ook de oudere) buiten de M6 Coupé en de M6 Cabriolet. Ook nog een mooie M1 concept gezien .
Comment